Gmail schaalt ook netjes mee als je grotere lettertypes gebruikt (d.w.z. die linkerkolom en de berichtenlijst). Fok blijft altijd aan de linkerkant kleven en er schaalt niets.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:09 schreef KeessieX het volgende:
hmz naja zal wel, ik zet wel een bril op
juist dat "Kleven" is vet irri, stom dat ze daar nix aan kunnen doen..quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:12 schreef Nekto het volgende:
[..]
Gmail schaalt ook netjes mee als je grotere lettertypes gebruikt (d.w.z. die linkerkolom en de berichtenlijst). Fok blijft altijd aan de linkerkant kleven en er schaalt niets.
nope, kwist ook niet dat Opera de functie had om alles ineens in te zoomen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:42 schreef the_disheaver het volgende:
Heeft FF geen inzoom functie (als opera) die niet de lettertype vergroot, maar alles vergroot?
Kopete zou eens een werkende Meanwhile plugin moeten meeleveren, dan kan ik er naast MSN ook mee op m'n bedrijfsnetwerk IM-en...quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef Nekto het volgende:
Kopete als je KDE gebruikt.
Als het gewenste mountpoint al bestaat hoef je inderdaad alleen maar je fstab te wijzigen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:27 schreef mighty_myte het volgende:
Vraag
Ik wil een harde schijf in mijn debian machine erbij stoppen.
Hij is al geformateerd als EXT3.
Kan ik hem er gewoon in zetten en dan de fstab aanpassen, of moet ik nog meer doen?
1 |
1 |
1 |
Dat is geen codecs kwestie – of de DVD is kapot (of de image) of je DeCSS of wat je ook gebruikt om DVD's te lezen aan lib's is niet volledig, hoe dan ook, geen (directe) codec-fout.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef adidas het volgende:
Ik heb de win32 codecs geinstalleerd. Maar ik krijg in totem nog steeds deze fout:
Error invoking "dvdnav_get_next_block": Error reading from DVD..
ok bedankt, ik ga het eens proberen.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als je een lege partitie hebt, kun je beginnen. Of een deel van de harde schijf leeg waar nog geen partitie van gemaakt is. Je kunt niet helemaal partitioneren in de installatie (je kunt dus geen vrije ruimte van een bestaande partitie halen en er een nieuwe van maken).
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:50 schreef perculator het volgende:
Ik weet het ik loop achter maar haal jullie wel in :-)
Heb je het al met een andere DVD geprobeerd?quote:Op woensdag 12 april 2006 10:23 schreef adidas het volgende:
Ik zit nu weer achter ubuntu. Als ik een dvd probeer te starten in Totem Movie Player doet ie alsof hij em af gaat spelen maar er komt niets, En ik moet zeggen dat ik met vlc nog niet heb kunnen uitvinden hoe ik een bestand moet selecteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |