abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36078402
* SocialDisorder voelt een nieuwe hit aankomen van Outkast; een remake van B.O.B. nieuwe titel B.O.T.

Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_36078495
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:32 schreef placebeau het volgende:
Irak was ook een groot gevaar maar het eerste massavernietigingswapen moet nog gevonden worden.
Ja een echt groot gevaar was Irak, een land dat op zn gat lag door sancties en waarvan het wapentuig stamde uit de 18e eeuw.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36078540
Waarschijnlijk krijgen we de komende dagen veelvuldig die heks Condoleezza op TV om voor de rest van de wereld te rechtvaardigen dat er wat kruisraketjes Iran gaan bezoeken.....
Die 'preemptive strike' komt er echt wel; gewoon een kwestie van tijd.
De handjes van Bush blijven jeuken! Ik weet zeker dat hij graag Noord Korea ook eens zou willen knippen en scheren, maar daar heeft hij het lef niet voor omdat die een grote buurjongen hebben waar hij toch geen mot mee wil!
Ik zou als ik in Iran was (en gelukkig is dat niet zo) voorlopig uit de buurt blijven van alles wat met atoomactiviteiten te maken heeft, tenzij je een enkele reis naar Allah ambieert.
Come get some!
-
  donderdag 16 maart 2006 @ 09:57:13 #29
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_36078544
TT gefixt
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_36078549
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:16 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ze blijven bezig, die Amerikanen. Ik moet zeggen dat ik dat niet verwacht had, gezien de situatie in Irak. Mochten ze "preventief" gaan aanvallen dan plegen ze toch haast politieke zelfmoord als het gaat om relaties met het midden-oosten?
Het probleem ligt wat gevoeliger. Het meeste wat de VS in de verklaring zegt blijkt gewoon te kloppen. Weet je wel hoeveel zelfmoord terroristen en ander gespuis irak binnenlopen vanuit iran? En dit allemaal met de steun van de iraanse regering.

Ik denk ook zeker niet dat ze een confrontatie willen hebben, gezien het feit dat het meer kost dan dat het opleverd. Maarja als je stromen extremisten uit iran je troepen ziet vermoorden dan voel je je wel hulpeloos.
  donderdag 16 maart 2006 @ 09:59:13 #31
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36078575
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja een echt groot gevaar was Irak, een land dat op zn gat lag door sancties en waarvan het wapentuig stamde uit de 18e eeuw.
Ik dacht dat de ironie van mijn post wel duidelijk was.
pi_36078578
Het is jammer dat die olie daar in het middenoosten voor ons allemaal zo belangrijk is. Ik had liever dat ze een muur om dat middenoosten zouden bouwen en ga eens bestuderen hoe al die suffe geloofsstromen daar elkaar proberen uit te roeien... leerzaam en nuttig tegelijk...

Israel natuurlijk wel binnen die muren dan aub, dat geeft een extra explosief vleugje aan het geheel...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_36078589
Na ja, je moet maar zo denken: in de VS begrijpen ze het begrip 'self-fulfilling prophecy' nog niet zo goed.

Zo lang die atoombom daar maar valt en niet hier, vind ik het best. Een volk dat meerdere malen zo'n soort regering aan de macht brengt verdient het om vernietigd te worden. Stelletjes fascistoide eikels daar.
pi_36078604
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:25 schreef Libris het volgende:
Maar on topic.. Amerika werkt niet echt mee aan de wereldvrede...
Iran wel dan? Ze helpen het "verzet" in irak. Zo vragen ze er toch om. Laat je niet zo leiden door al die anti-vs propaganda en probeer is wat verder te kijken.
pi_36078630
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:00 schreef bozewolf het volgende:
Iran wel dan? Ze helpen het "verzet" in irak. Zo vragen ze er toch om. Laat je niet zo leiden door al die anti-vs propaganda en probeer is wat verder te kijken.
Ze helpen het 'verzet' in Irak... Het 'verzet tegen de VS' ja. Ze doen dus niets anders dan ze altijd al hebben gedaan. Niks nieuws onder de zon dus. Niets om je druk over te maken. Zo lang de VS op dezelfde voet door blijft gaan, trekken ze alle aandacht van 'Al Qaeda' naar zich toe. 'Al Qaeda' ontleent zijn bestaansrecht aan de VS.

Het is één grote bullshit van Bush. Hij doet het alleen om in de geschiedenisboekjes te komen. Hij doet het niet om de wereld een betere plaats te maken voor het volk, hij doet het zodat de naam George W. Bush over 100 jaar nog steeds in de geschiedenisboeken staat. Well, hij is op de goede weg. Het kan nog alle kanten op. Tot noch toe heeft hij veel gedaan en weinig bereikt. In de geschiedenisboekjes komt hij wel. Alleen hoe en wat, dat is nog de vraag.
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:04:18 #36
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_36078685
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:00 schreef bozewolf het volgende:

[..]

Je hebt goed geluisterd naar de propaganda van Bush.
Kom zeg, dat was zo doorzichtig.
pi_36078707
Noord korea is een stuk gevaarlijker, maar die zullen ze wel nooit aanvallen; in Noord Korea zit geen olie, in Iran wel...
#winning
pi_36078822
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:05 schreef Tware het volgende:
Noord korea is een stuk gevaarlijker, maar die zullen ze wel nooit aanvallen; in Noord Korea zit geen olie, in Iran wel...
De VS heeft helemaal die olie uit Iran niet nodig. Het grootste deel van hun olie komt uit hun eigen land en uit Zuid-Amerika.

De VS wil wel de CONTROLE over de olie uit het midden-oosten. Want het midden-oosten is de belangrijkste factor in het bepalen van de hoogte van de olieprijs. Dus als ze het midden-oosten in bedwang kunnen houden, dan houden ze de olieprijs in bedwang.

Zonder olie uit het midden-oosten lukt het ook nog wel om de VS gaande te houden. Het gaat ze alleen veel geld kosten.

Hier in Europa is dat overigens nogal anders. Wij zijn volgens mij vrijwel afhankelijk van het midden-oosten voor onze olie. En daarom staan de overheden hier toch achter de VS, ook al zijn ze het misschien niet met de VS eens (en misschien ook wel).

Maar goed, de motieven maken eigenlijk niet zo uit. De feiten zijn veel belangrijker.

[ Bericht 4% gewijzigd door RetepV op 16-03-2006 10:55:36 ]
pi_36078848
Gelukkig liggen Duitsland en Frankrijk steeds vaker dwars als het om de VS gaat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36078891
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:10 schreef RetepV het volgende:

[..]

De VS heeft helemaal die olie uit Iran niet nodig. Het grootste deel van hun olie komt uit hun eigen land en uit Zuid-Amerika.

De VS wil wel de CONTROLE over de olie uit het midden-oosten. Want het midden-oosten is de belangrijkste factor in het bepalen van de hoogte van de olieprijs. Dus als ze het midden-oosten in bedwang kunnen houden, dan houden ze de olieprijs in bedwang.

Zonder olie uit het midden-oosten lukt het ook nog wel om de VS gaande te houden. Het gaat ze alleen veel geld kosten.

Hier in Europa is dat overigens nogal anders. Wij zijn volgens mij vrijwel afhankelijk van het midden-oosten voor onze olie. En daarom staan de overheden hier toch achter de VS, ook al zijn ze het misschien niet met de VS eens (en misschien ook wel).
met andere woorden; zodra die fusie-reactor werkend is (jaartje of dertig nog) geven we de VS de Europese middelvinger?

Denk het niet.........
pi_36078919
Goede zet van de USA. Welcome to the suck!
pi_36079060
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:42 schreef Meki het volgende:
USA is de nieuwe Hitler
Mahmoud Ahmadinejad heeft veel meer overeenkomsten met Hitler:

- Hij wil de joden en de joodse staat vernietigen.
- Hij onderdrukt zijn eigen volk.
- Hij zegt dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden.
- Iran heeft religieuse politie , (als je jezelf te modern kleedt wordt je opgepakt)
- Fatwa tegen Salman Rushdie geldt nog steeds.
- Ayatollah's bepalen wie er mee mag doen aan de verkiezingen, ben je teveel voor democratie
dan mag je niet meedoen.

Ik hoop in iedergeval dat het volk van Iran snel meer vrijheid krijgt, de VS kan daar wel voor zorgen. Maar eerst even de atoombom-plannen van Iran opblazen.
pi_36079178
En zo dreigt Al Qaida ook met een aanval op USA
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_36079235
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:20 schreef more het volgende:

[..]

Mahmoud Ahmadinejad heeft veel meer overeenkomsten met Hitler:

- Hij wil de joden en de joodse staat vernietigen.
- Hij onderdrukt zijn eigen volk.
- Hij zegt dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden.
- Iran heeft religieuse politie , (als je jezelf te modern kleedt wordt je opgepakt)
- Fatwa tegen Salman Rushdie geldt nog steeds.
- Ayatollah's bepalen wie er mee mag doen aan de verkiezingen, ben je teveel voor democratie
dan mag je niet meedoen.

Ik hoop in iedergeval dat het volk van Iran snel meer vrijheid krijgt, de VS kan daar wel voor zorgen. Maar eerst even de atoombom-plannen van Iran opblazen.
USA - daar weigeren ze de mensenrechten te respecteren.
USA heeft immers al een oorlog uitgesproken tegen de moslims
USA kent de doodstraf
USA steunt terrorisme
USA vermoordt tienduizenden mensen
USA zit zelf achter 11/9
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_36079477
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:27 schreef Meki het volgende:

[..]

In Iran ook, maar daar hoor ik je niet over. Als je het ene land daarom veroordeeld moet je dat met het andere land ook doen, Meki. Anders ben je gewoon partijdig bezig, en dat maakt je niet echt geloofwaardig als discussiepartner.

Komt nog eens bij dat geen enkel land nooit de mensenrechten schendt, en dat de USA het voor zo'n machtig land nog behoorlijk netjes doet.
quote:
Net als Hirsi Ali bedoel in dat andere topic bedoel je? Waar ik overigens ook nog steeds geen bron van gezien heb. De USA heeft de oorlog verklaard aan het terrorisme. Ik vind het schandalig dat jij alle Moslims als terrorist bestempeld.
quote:
USA kent de doodstraf
Iran ook, maar ook daar hoor ik je weer niet over.
quote:
USA steunt terrorisme
En ook hier weer een loze uitspraak van je zonder enige onderbouwing. Heb je bronnen waaruit blijkt dat de USA terrorisme steunt? Ik kan me de laatste aanslag gepleegd door de USA niet herinneren namelijk.
quote:
Er is geen enkel land ter wereld wat nooit onschuldige mensen heeft gedood in een staat van oorlog. Om op basis hiervan alleen de USA te veroordelen slaat dus al helemaal nergens op.
quote:
USA zit zelf achter 11/9
*zucht* je bent hopeloos...
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_36079515
heb ik iets gemist? USA een oorlog afgekondigd tegen moslims? Dat zou wel die duizenden moslims op Amerikaans grondgebied verklaren.................
pi_36079565
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:38 schreef SocialDisorder het volgende:
heb ik iets gemist? USA een oorlog afgekondigd tegen moslims? Dat zou wel die duizenden moslims op Amerikaans grondgebied verklaren.................
Dat deed Meki in een ander topic ook al. Toen zei Hirsi Ali dat het oorlog was. Ze doelde daarmee op de terroristen, maar in Meki's ogen is iedere Moslim een terrorist.

Hij is gewoon een vuile racist
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:40:40 #48
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_36079590
quote:
Owjah? Noem! Want je lult weer eens uit je nek. Nix oorlog tegen "de moslim", anders waren Indonesië, Pakistan en delen van Afrika inmiddels ook wel ten prooi gevallen aan de VS. Bovendien sympatiseerden de VS met de moslim wereld ttv de cartoon kwestie.
quote:
USA steunt terrorisme
Jij van allemaal zou toch moeten in zijn dat terrorisme een subjectief begrip is.
quote:
USA zit zelf achter 11/9
Bewijzen?
quote:
Het probleem ligt wat gevoeliger. Het meeste wat de VS in de verklaring zegt blijkt gewoon te kloppen. Weet je wel hoeveel zelfmoord terroristen en ander gespuis irak binnenlopen vanuit iran? En dit allemaal met de steun van de iraanse regering.

Ik denk ook zeker niet dat ze een confrontatie willen hebben, gezien het feit dat het meer kost dan dat het opleverd. Maarja als je stromen extremisten uit iran je troepen ziet vermoorden dan voel je je wel hulpeloos.
Oke, ik begrijp je punt. Maar dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken. Kwestie van je helemaal terug trekken en je imperealistische neigingen in bedwang houden. Dit werkt echt alleen maar averechts. Alsof al die zelfmoordcommando's nu denken "Oké jongens, nokken". Die zien hun beeld van de VS alleen maar bevestigd worden. Resultaat: nog meer ellende, en wie weet nóg een bezettingsmacht onder de stars and stripes.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:41:06 #49
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_36079598
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:27 schreef Meki het volgende:

[..]

USA kent de doodstraf
USA steunt terrorisme
USA zit zelf achter 11/9
Alles op je laatste punt na kun je Iran minstens net zo hard verwijten. Ik bedoel 2 homo's jonger dan 18 hangen verdient ook niet echt de schoonheidsprijs he? Maargoed, om even ontopic te blijven: Met dit koude oorlog achtige gelul wordt het er niet beter op. Er wordt iig door beide partijen weinig gedaan om een oplossing te vinden.
pi_36079659
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:41 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Alles op je laatste punt na kun je Iran minstens net zo hard verwijten. Ik bedoel 2 homo's jonger dan 18 hangen verdient ook niet echt de schoonheidsprijs he? Maargoed, om even ontopic te blijven: Met dit koude oorlog achtige gelul wordt het er niet beter op. Er wordt iig door beide partijen weinig gedaan om een oplossing te vinden.
Ja, maar Meki heeft alleen kritiek wanneer dit soort berichten over de USA in de media komen, Over Iran hoor je hem nooit. Komt nog eens bij dat meneer Meki het nooit nodig acht zijn beweringen te onderbouwen. Zo kun je alles wel als feit presenteren. De USA heeft zit zelf achter 9/11? WTF? Ik vraag me echt serieus af waar Meki dit op baseert. Of hij heeft de bewijzen, en dan kan hij ze makkelijk hier posten, of hij heeft ze niet, en dan is hij gewoon bezig met de USA te bashen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')