JAAAAAAAAAAAAAAA!!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
moet ik nou blij zijn dat ik niet weet waar je het over hebt
Open er dan ook geen topic over..quote:Op zondag 12 maart 2006 15:25 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA!!
Echt te kansloos voor woorden
Nee, Fatboy Slim is coolquote:Op zondag 12 maart 2006 15:26 schreef PsyCha het volgende:
Die van Fatboy Slim?
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:31 schreef postmortum het volgende:
die mislukte zwangere gospelzangeres
Dat is toch vijf minuten teveel.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:42 schreef __Saviour__ het volgende:
owja, die idolsneger.
Ik heb er dit jaar in totaal misschien 5 minuten van gevolgd.
Mag ik ze allebei mooi vinden?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:28 schreef p-etr-a het volgende:
Nee Fatboy Slim is wel leuk, Idols-single niet.
Noem het toevallig of gewoon de onbetwiste realiteit, maar ik dacht echt exact hetzelfde.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:19 schreef ChillyWilly het volgende:
Het is gewoon een songfestivalnummer dat niet eens bij de top20 zou eindigen.
Ok dankquote:Op zondag 12 maart 2006 15:51 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja.
Ik gebruikte mijn mening als een feit, dat is niet de bedoeling inderdaad.
Ik heb gelukkig niet dezelfde mening. En zie en hoor nog genoeg nieuw talent en vernieuwde muziekquote:Op zondag 12 maart 2006 15:52 schreef Masegate het volgende:
Noem het toevallig of gewoon de onbetwiste realiteit, maar ik dacht echt exact hetzelfde.
Jammer dat het waarschijnlijk toch wel een hitje gaat worden. Toch wel slecht voor de Nederlandse muziekindustrie, want zo zit er weinig vooruitgang in. Ga maar na, veel van de nummers die een artiest zoals bijvoorbeeld Marco Borsato een aantal jaar geleden uitbracht, zouden nu nog steeds beter zijn dan de meeste nieuwe nummers. Niet dat ik nou MB fan ben (in tegendeel), maar zo is de realiteit wel. Nederlandse muziek ligt totaal op zijn gat...
Zoals....?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:54 schreef Rekkie het volgende:
En zie en hoor nog genoeg nieuw talent en vernieuwde muziek
Denk je werkelijk dat ik overal de namen van onthoud?quote:
Laat ik dan even vooropstellen dat ik absoluut niet snel tevreden ben en zeer veeleisen ben als het gaat om muziek, films en tv en alles wat daar mee samenhangt zoals de kwaliteit van beeld en geluidquote:Op zondag 12 maart 2006 16:02 schreef Masegate het volgende:
Naja... ik kan er echt totaal géén één verzinnen, maar goed, als het anderen vermaakt dan is het goed toch?
Misschien is het probleem wel dat wij Nederlanders gewoon erg snel tevreden zijn? (behalve ik dan in ieder geval)
Eigenlijk wel ja.quote:
Het zijn ook voornamelijk artiesten die onbekend zijn bij het grote publiek en soms zelfs bij het kleine publiek.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:14 schreef Masegate het volgende:
Dan ben ik toch erg benieuwd naar voorbeelden Rekkie!
Jammer dat je geen namen herinnert. Maar ja, niets aan te doen...
jij kijkt teveel verkeerde films denk ik....quote:Op zondag 12 maart 2006 23:40 schreef RedDevil085 het volgende:
Idols pijpt lullen voor kleingeld... nuff said
Inderdaad!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
idols is ku.
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
omg nu al zeiken over dat nummer
je zult hem nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaker horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |