quote:Ria Visser: 'Ja, ik had seks met Mart Smeets
Leuk nieuws voor mevrouw Smeets! Man Mart vrijt met Ria Visser! 'Ik had seks met Mart Smeets.' Dit zei ze donderdagavond, tot ieders grote verbazing, in het televisieprogramma Pauls Punt! van Paul de Leeuw. Dat Visser en Smeets meer dan collega's zijn bleek ook recent weer tijdens de Olympische Spelen, toen het duo elkaar voor het oog van de camera steeds zwoele blikken toezond.
Ria Visser
Volgens Ria Visser heeft de vrijpartij niet recent plaatsgevonden. In welke periode Smeets en Visser dan wel precies tussen de lakens kropen, werd niet duidelijk.
Ria Visser (1961) won in 1980 op de Olympische Spelen in Lake Placid een zilveren medaille op de 1500 meter schaatsen. Daarnaast was ze vijf keer Nederlands kampioen allround. Na haar carrière ging Visser aan de slag bij de NOS. Eerst als commentator en later als analist.
Mart Smeets (1947), oud-basketballer, is sinds 1974 verbonden aan Studio Sport als verslaggever/commentator en presentator. Sinds enkele jaren presenteert en analyseert hij samen met Ria Visser het schaatsen.
bron: fok.nl /zijonline
Ja idd, als ik sex heb komt het dan ook op het fok forum ?quote:
1987!quote:Mart en Ria onder de Spaanse zon.
AMSTERDAM - "Het klopt, Mart Smeets en ik hebben sex gehad." Deze onverwachte onthulling van Ria Visser (44) - afgelopen donderdag in de allereerste aflevering van Pauls Punt - zorgde ervoor dat de anders zo spraakzame Paul de Leeuw even met de mond vol tanden stond. Wanneer de vrijpartij precíes had plaatsgevonden wilde de oud-schaatskampioen echter niet zeggen. "Echt superlang geleden", omzeilde ze het antwoord.
Al was het al lang geen geheim meer dat Ria en sportjournalist Smeets (59) het prima met elkaar kunnen vinden, de speculaties op onze site waren de daarop volgende dagen niet van de lucht. Wanneer zou het precies gebeurd zijn? Tijdens de afgelopen Olympische Spelen in Turijn, waar hun analyses soms meer op een flirtpartij leken, of had de vrijpartij zich inderdaad al heel lang geleden voltrokken?
Gran Canaria
Na wat research zijn wij erachter gekomen dat het intieme samenzijn in 1987 heeft plaatsgevonden op Gran Canaria. Beiden verbleven op het Spaanse eiland in verband met een trainingskamp van de kernploeg. Voor Ria, destijds 26 jaar, was het overigens één van haar laatste trainingen: een jaar later hield ze het profschaatsen voor gezien.
Of ze nog vaker het bed met elkaar hebben gedeeld is niet bekend. En wat betreft Mart, die naar eigen zeggen 'seksistisch kijkt', mag dat ook zo blijven. De geboren Arnhemmer, inmiddels vader van een volwassen zoon en dochter, is op zijn zachtst gezegd not amused over het feit dat Ria uit de school is geklapt. "Ik moet nu wel even het één en ander aan mijn vrouw uitleggen."
Voor Ria geldt dat niet. Zij heeft wel een 4-jarig dochtertje maar is na twee scheidingen - haar eerste echtgenoot ging ervandoor met Tros-omroepster Ellen Brusse - vrijgezel. Hoopt zij misschien stiekem dat dit verhaal een romantisch staartje krijgt?
quote:Mart en Ria deelden vaker het bed.
"Het klopt, Mart Smeets en ik hebben sex gehad." Een onverwachte onthulling van Ria Visser (44). Wanneer precíes wilde ze niet zeggen, maar wij zijn erachter dat zij zowel in 1980 in de VS als zeven jaar later op Gran Canaria de lakens hebben gedeeld.
telegraaf.nl
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ik krijg nu wel een heel raar idee bij het woord "analist".
Niet bij mevrouw Smeets blijkbaar.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:10 schreef kissa het volgende:
Ja en? Het is algemeen bekend dat ze -tig jaar geleden iets met elkaar gehad hebben
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |