Op basis van de liveshows vind ik niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef WithMe het volgende:
Arme Christon, hij had veel verder moeten komen.
toen ze d'r terug zag op tv vond ze d'r maarquote:
Hij heeft inderdaad vooral na de liveshows laten zien wat hij echt kan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Op basis van de liveshows vind ik niet.
Maar hij kan gewoon veel beter, en op basis van wat ik erna van m hoorde heb je gelijk
Harm.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Wie vloog er nou ook al weer uit bij de Nederlandstalige show
Harm ofcourse.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Wie vloog er nou ook al weer uit bij de Nederlandstalige show
Jij moet je er helemaal niet meebemoeienquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij moet je er helemaal niet meebemoeien
precies, daar ging ze definitief door de mand... en die reactie van d'r moederquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit op de KRUK !
Hoe arro was Floortje toen?
Sowieso een geweldige exit, omdat:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:07 schreef TheVulture het volgende:
De mooiste kruk van Ellen en Serge, die reactie van Ellen was zo puur en mooi
Er ontsnapte bij mij echt een schreeuw van vreugde toenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Sowieso een geweldige exit, omdat:Ik erg vreesde voor Raffa. Serge .
Het was echt ontzettend verrassend.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ellen toen Kliekje wegging: KUT!
Was t slechtste nummer van Angelique, vond dr naast de goede toonhoogte zitten. Ze zong het gewoon 'vreemd.'quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Angelique..ik snap nog steeds niet wat er mis was met Shackles
je zag en hoorde haar dat duidelijk mompelen...quote:
Ik vond het allemaal "te veel". Te veel voor één persoon ofzo. Te veel beweginkjes, te veel tierelantijntjes in de stem. Te. Jammer ook.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:12 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Was t slechtste nummer van Angelique, vond dr naast de goede toonhoogte zitten. Ze zong het gewoon 'vreemd.'
Ik vond het dus echt steengoedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:12 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Was t slechtste nummer van Angelique, vond dr naast de goede toonhoogte zitten. Ze zong het gewoon 'vreemd.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |