Bij deze verkoop ik mijn zo goed als nieuwe (nog maar een maandje oud) Asus Mypal A620 BT, samen met een 1Gb compact flash kaartje. Op dit geheugenkaartje is genoeg ruimte voor navigatiesoftware. Ook kunnen er mp3's en kleine filmpjes op gezet worden welke weer af te spelen zijn op de pda.
Ik wilde de mypal voor navigatie gaan gebruiken, maar aangezien ik daar toch te weinig gebruik van ga maken wil ik geen geld meer in een gps ontvanger stoppen. Daarom verkoop ik ook de pda. Een gps ontvanger zit er dus niet bij. Wil je deze pda voor navigatie gaan gebruiken, dan kun je een losse bluetooth gps ontvanger erbij kopen.
Deze pda heeft standaard Bluetooth aan boord en hij is ook nog eens supersnel met zijn 400 Mhz processor, daar kunnen veel pda's niet aan tippen. De overige specificaties zijn als volgt:
- Nieuwste 400MHz Intel XScale PXA255 Processor
- Microsoft Windows Mobile 2003
- 3.5" Brilliant Trans-reflective TFT LCD
- 65536 Hoge kleuren, 16-bit Scherm
- 320X240 resolutie
- Geheugen 64MB Flash en 64MB SDRAM (55.2 MB vrijbeschikbaar voor alle talen)
- Uitbreidings-slot Een CompactFlash Type II Card Slot (3.3V/5V)
- Easy Access 1 Navigatieknop
- 4 Programmeerbare / instelbare Applicatieknoppen
- Audio Geintegreerde Microfoon en Speaker
- Full Duplex Opname en Weergave
- Een 3.5 mm Hoofdtelefoon Jack en MP3 Stereo (dmv Audio Jack)
- IrDA Snellere Infrarood Poort Ondersteuning 4Mbps/115Kbps
- Bluetooth Komt overeen met Bluetooth Specificatie Versie 1.1
- Batterij 1300mAH Lithium Oplaadbare Batterij
- Stroomvoorziening Input: 100-240VAC, 50/60Hz
- Output: 5VDC, 2V (Standaard)
- Afmeting 125mm x 76.8mm x 13.3mm (L x B x H)
- Gewicht 141 gram
Verder is de pda helemaal compleet en nog met garantie (zowel de pda als de CF-card). De pda en de CF-card zijn begin februari 2006 gekocht. Alle boekjes zitten erbij, stylus, tasje, adapter, usb synchonisatiekabel, software en de cradle. Ook zit op het scherm een screenprotector tegen krassen (op maat gemaakte Brando psp screenprotector). Het scherm is dus ook nog volledig krasvrij.
(Vraag)prijs is zonder verzendkosten. Verzending kost 7,50 euro (aangetekend).
Vraagprijs: 140 euro voor het geheel.
Foto's:
![]()
![]()
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.