quote:Op zondag 12 maart 2006 13:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
nee helaas
Ik snap em alquote:Op zondag 12 maart 2006 13:15 schreef LoggedIn het volgende:
[..]![]()
denk op zn minst even na voor je reageert!
Heel sneaky van ze. Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden wat ze nou precies bedoelen. Willen ze alleen het woord 'euro' of alleen het woord 'euro's'? Of moeten ook alle getallen worden opgeteld?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:13 schreef LoggedIn het volgende:
Iemand kwam aanzetten met een foto van SBS6, van een nachtelijk bespel.. Normaal zijn die dingen idioot simpel, maar deze was toch wel lastig.. Ondertussen kan je natuurlijk niks meer winnenMaar toch vraag ik me af wat de oplossing nou had moeten zijn
De vraag:
-----
Piet heeft een reu Rody genaamd. Rody is erg druk, hij heeft de vaas in de deuropening omver gelopen deze was 169,95 euro waard, en had de kleur oranje. Deze vaas is niet in Nederland te koop. O, Rue la rouche in Frankrijk daar was de vaas te koop. Piet moet kijken hoeveel euro's hij nog in zijn spaarpot heeft!
Hoeveel euro's zoeken wij? .......euro
100 euro(spaarpot) 16,80 euro(spaarpot) 75 euro(spaarpot) 13,05 euro(spaarpot)
-----
foto
Snappen jullie het?
Oh. Haha. We zoeken het woord "euro".quote:Op zondag 12 maart 2006 13:19 schreef JDude het volgende:
"Hoeveel euro's zoeken wij...", wat is dat nou voor kutvraag?de waarde van die vaas?
het totaalbedrag in de vier spaarpotten?
het bedrag in Piet zijn spaarpotquote:Op zondag 12 maart 2006 13:19 schreef JDude het volgende:
"Hoeveel euro's zoeken wij...", wat is dat nou voor kutvraag?de waarde van die vaas?
het totaalbedrag in de vier spaarpotten?
Nee, ze rekenen alles fout (kost ze minder geldquote:Op zondag 12 maart 2006 13:21 schreef fallrite het volgende:
Volgens mij rekenen ze gewoon alles goed.. bij Koppensnellers zag je dat ze een random antwoord goed rekenden volgens mij
Vergezocht, maar waarschijnlijk ook goed, Toch is de vraag hoeveel er nog in de kapotgevallen spaarpot zit, dat is dus 0 euro.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:27 schreef bonke het volgende:
Piet heeft een reu Rody genaamd. Rody is erg druk, hij heeft de vaas in de deuropening omver gelopen deze was 169,95 euro waard, en had de kleur oranje. Deze vaas is niet in Nederland te koop. O, Rue la rouche in Frankrijk daar was de vaas te koop. Piet moet kijken hoeveel euro's hij nog in zijn spaarpot heeft!
ik tel er dus 6 plus de 2 die er nog onder staan maakt 8
waar is die gevallen spaarpot ??quote:Op zondag 12 maart 2006 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vergezocht, maar waarschijnlijk ook goed, Toch is de vraag hoeveel er nog in de kapotgevallen spaarpot zit, dat is dus 0 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |