Op de string van je moer moet een slotjequote:Op zondag 12 maart 2006 12:48 schreef broodmonkeh het volgende:
bagger. slotje.
ja en ook op dit topicquote:Op zondag 12 maart 2006 12:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Op de string van je moer moet een slotje![]()
Over 2609 die komt morgen weer, dan zit zijn maandban eropquote:Op zondag 12 maart 2006 12:49 schreef Camplo het volgende:
Wtf gaat het over?
Dus, en?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Over 2609 die komt morgen weer, dan zit zijn maandban erop
En of ie dat bijhoudtquote:Op zondag 12 maart 2006 12:53 schreef Molluck het volgende:
Als je dit topic niet had geopend dan had hij vast niet eens gemerkt dat die maand al voorbij was.
Hopelijk beseffen de admins dat deze kneus allang een perm had moeten krijgen.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:55 schreef HenkieVdV het volgende:
Triest om aandacht te geven aan zo'n virtuele aandachtshoer.
Ik erger me aan andere dingen.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En of ie dat bijhoudt
check dat fotoboek van hem
Toch nog 2 pagina's...dat gaat dit topic niet halenquote:
Kom jij achterquote:Op zondag 12 maart 2006 12:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Toch nog 2 pagina's...dat gaat dit topic niet halen
neequote:Op zondag 12 maart 2006 12:58 schreef narcissist het volgende:
Jij bent zijn kloon? Of ben jij zijn propaganda hoer?
Dat is zeker niet mijn kloonquote:Op zondag 12 maart 2006 12:58 schreef nietzman het volgende:
Wat een trieste manier om nog meer aandacht voor je eigen kutkloon te krijgen.
Flikker een end op met je zelfgeilerij, fakking knurft.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:58 schreef nietzman het volgende:
Wat een trieste manier om nog meer aandacht voor je eigen kutkloon te krijgen.
Flikker een end op met je zelfgeilerij, fakking knurft.
quote:
Nee ik las het op zijn fotoboek pagina,quote:Op zondag 12 maart 2006 13:10 schreef immortalsean het volgende:
ik vond het al zo rustig, nu maar hopen dat het geen stilte voor de storm was geweest.
p.s. hoezo hou jij bij wanneer 2609 zijn maandban is afgelopen, ben je z'n holmaatje ofzo?
ik wens niet met kampbewoners vergeleken te worden, ga snel ff iemand anders verzinnen.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee ik las het op zijn fotoboek pagina,
Wie is dit? maikuuuul
Dat is Maikuuuul met 4u's das dus totally n00b + hij is gebanned door mij omdat ik het lekker tegen de moddereeters ging zeggenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:14 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik wens niet met kampbewoners vergeleken te worden, ga snel ff iemand anders verzinnen.
én kampbewoner, én NSBer. kampbewoners hadden volgens mij tenminste nog zoiets als eer, en lossen het gewoon zelf op.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is Maikuuuul met 4u's das dus totally n00b + hij is gebanned door mij omdat ik het lekker tegen de moddereeters ging zeggen
Wordt jij ff lekker agressiefquote:Op zondag 12 maart 2006 14:26 schreef broodmonkeh het volgende:
beter gaat dit kankertopic nu godverdomme dicht ik word er kanker agressief van.
Opkankeren met je gekanker.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:26 schreef broodmonkeh het volgende:
beter gaat dit kankertopic nu godverdomme dicht ik word er kanker agressief van.
ja echt?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:26 schreef broodmonkeh het volgende:
je zegt zelf ook kanker joh kanker kloon , opkankeren met dat kanker gekanker ik zweer dat je kanker krijgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |