Hmm. Slimmer hoeft ' ie niet persé te zijn, het gaat mij meer om
verbale tegengas. Ik kan echt absoluut niet tegen een pitloze initiatiefloze vent die geen tegengas kan en/of wil geven en constant alleen maar praat over hoe lief mooi en geweldig ik wel niet ben, of mij overal heen wil slepen, zn hele leven ontspoort om maar bij mij te zijn etc. etc. Dat zou een turn-off zijn.
Harmonie is fijn prettig en gezellig, en iemand anders die alles voor je doet is ook handig, maar mijn karakter heeft het volgens mij af en toe (ook weer niet te vaak
![]()
)gewoon even nodig uit dat veilige bedje van "je bent lief mooi schattig en geweldig" te komen.
Kom d'r af en toe maar eens flink overheen denderen met die verbale bulldozer *hmm en nee de ranzige interpretatie hiervan bedoel ik dus niet .. er staat verbaaal
![]()
* Weet wat snuggers te zeggen en durf het niet met me eens te zijn, en de discussie aan te gaan. Vind ik op dat moment rete-irritant ja, maar durf te "vechten" (Iets wat veel mannen die ik tegen kom niet lijken te kunnen of willen
![]()
) En hou alsjeblieft je eigen leven overeind. Klinkt nu wat cru misschien, maar dat is wat mij fascineerd en intrtigeert, en een man voor mij interessant zou kunnen maken.
Zo'n slap vaatdoekje van , ja vrouw, nee vrouw, oh ik doe alles wat je zegt vrouw, ja natuurlijk zeg ik mn vrienden/briertjes avond voor je op vrouw *hijg hijg kef kef* kan heel gezellig zijn voor drie dagen maar daar ga ik echt daarna over heen lopen.
![]()
(Helaas is het wel zo dat ik een aantrekkings kracht lijk te hebben op dat soort mannen
![]()
, maar las laatst nog ergens dat als een vrouw de verkeerde mannen aantrekt, ze dat zelf uitstraalt
![]()
Maar goed dat is een ander verhaal
![]()
)
Wat betreft de topictitel >> verbale tegengas, vermogen tot een gepassioneerde discussie en een stevige eigen mening zal vaak (en nee, niet altijd, maar in het geval van de mannen waar ik op val wel denk iki
![]()
) weer verbonden zijn aan intelligentie, waardoor 't voor mij waarschijnlijk toch echt de HBO en hoger mannen zijn die interesse op zouden kunnen wekken, dus ja, als die connectie zo zit, dan is slimmer idd zeker een turn on, sterker nog, dommer is een turn off.
[ Bericht 3% gewijzigd door Cutebutpsycho op 13-03-2006 18:42:25 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."