ok, 2 fokkers actief momenteel.quote:Op zondag 12 maart 2006 05:05 schreef Homdeck het volgende:
Hey narcissus ik ben ook actief
3quote:Op zondag 12 maart 2006 05:07 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
ok, 2 fokkers actief momenteel.
Als jij je ff gedraagt niet nee.quote:
quote:
Dank je.quote:Op zondag 12 maart 2006 05:32 schreef Doderok het volgende:
[..]
Welkom, ga zitten, iets drinken?
Kom jij hier wel meer? Ook een fan van de kolonel?
quote:Op zondag 12 maart 2006 05:56 schreef Doderok het volgende:
Nee, helemaal niet lekker druk. Er is hier geen zak te beleven, en als we niet snel zijn worden de mods wakker en is er weer een gesloten topic waar niets in gebeurd is en dat kan ik op dit moment echt niet aan want alles loopt verkeerd en m'n leven is kut door alle tegenslag en het haperen van de fok servers en het late uur en de tabak en sigaretteblaadjes die op zijn omdat de stomme pakis gesloten waren toen ik nieuwe wou halen![]()
Geen fan!?quote:Op zondag 12 maart 2006 05:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Ik ben geen fan van Kolonel Knalpiemel.
Heb gewoon niets te doen,daarom kom ik hier.![]()
Zoen mijn achtersteven.quote:
een beetje je eigen adoratie topic openenquote:Op zondag 12 maart 2006 06:02 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Zoen mijn achtersteven.
Sukkel.
Dat is ons aller probleem vermoed ikquote:Op zondag 12 maart 2006 05:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Ik ben geen fan van Kolonel Knalpiemel.
Heb gewoon niets te doen,daarom kom ik hier.![]()
Klim even op je zusje als je het niet snapt, kutkind.quote:Op zondag 12 maart 2006 06:05 schreef remlof het volgende:
[..]
een beetje je eigen adoratie topic openen
en dat na 5 uur 's nachts
hoe sneu kan je zijn?
Ik ben vereerd.quote:Op zondag 12 maart 2006 06:01 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Geen fan!?
Ik ben wel fan van jou!
nee hoor, ik heb genoeg moederliefde gehad en net nog geneukt. ik vind TS gewoon een eikel.quote:Op zondag 12 maart 2006 06:07 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dat is ons aller probleem vermoed ik![]()
Behalve van remlof, die heeft een diep gewortelde haat tegenover de samenleving. DoodverwensingenWeinig moederliefde gehad waarschijnlijk. Gebrek aan genegenheid in de cruciale fase van het leven waarin ons normen- en waardenbesef gevormd wordt is de belangrijkste oorzaak van kriminaliteit en ontwrichting van de maatschappij.
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 06:09 schreef remlof het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb genoeg moederliefde gehad en net nog geneukt. ik vind TS gewoon een eikel.
Heette jij niet Lisa?quote:
dat magquote:Op zondag 12 maart 2006 06:10 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Ik vind jou een Marokkaan.
Goed zo.quote:
Jawel, nog steedesquote:Op zondag 12 maart 2006 06:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee.
Ben je nu geen fan meer van mij?![]()
Jawel.quote:Op zondag 12 maart 2006 06:13 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Goed zo.
Lig je al met je hoofd op de rails?
Niemand zal je missen morgen...
Je lijkt foetre(oid) wel. Die vond mij ook al een eikel zonder enige goeie redenquote:Op zondag 12 maart 2006 06:09 schreef remlof het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb genoeg moederliefde gehad en net nog geneukt. ik vind TS gewoon een eikel.
Je kijkt weer es in de spiegel.quote:
ik heb je net toegevoegd, lieffie, klik es op ok dan:)quote:Op zondag 12 maart 2006 06:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jawel.Ik wel.
Remlof is aardig.![]()
eikel heeft hij toch niet gezegd dacht ikquote:Op zondag 12 maart 2006 06:15 schreef Poit- het volgende:
[..]
Je lijkt foetre(oid) wel. Die vond mij ook al een eikel zonder enige goeie reden![]()
Da's niet netjesquote:Op zondag 12 maart 2006 06:21 schreef foetre het volgende:
thnx ik ga nu richting huis dag stelletje kakteven
quote:Op zondag 12 maart 2006 06:21 schreef Doderok het volgende:
[..]
eikel heeft hij toch niet gezegd dacht ik![]()
quote:
Ja, hij wel, maar den andere niet. Mister voetbalkapitein die zat te klagen omdat hij niet in z'n bed kon kruipen. Waarom begin je dan ook met zo'n stomme sportquote:
Klik es op'contactpersoon toeveogen\ dan!!quote:Op zondag 12 maart 2006 06:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jawel.Ik wel.
Remlof is aardig.![]()
proost!quote:Op zondag 12 maart 2006 06:27 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
* kolonel-knalpiemel rondje geeft
Voor jouw zielige vertoning wel, aju.quote:
jij had jezelf gewoon helemaal niet moeten registreren!quote:Op zondag 12 maart 2006 06:36 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Voor jouw zielige vertoning wel, aju.
Wat had jij?quote:Op zondag 12 maart 2006 06:40 schreef remlof het volgende:
[..]
jij had jezelf gewoon helemaal niet moeten registreren!
Inhoudelijk goeie post, mag ik je adoreren?quote:Op zondag 12 maart 2006 06:36 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Voor jouw zielige vertoning wel, aju.
Ga je gang, als je je handjes maar uit je broek houdt.quote:Op zondag 12 maart 2006 06:45 schreef flipsen het volgende:
[..]
Inhoudelijk goeie post, mag ik je adoreren?![]()
Checkt fotoboe.... damn, geen foto. Hm, ik beloof nietsquote:Op zondag 12 maart 2006 06:46 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Ga je gang, als je je handjes maar uit je broek houdt.
Ja ik leef nog en heb je net toegevoegd.quote:Op zondag 12 maart 2006 06:32 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
ratelslangetje? leef je nog?
Ben je wel online dan? Ik zie je niet '(quote:Op zondag 12 maart 2006 06:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ik leef nog en heb je net toegevoegd.![]()
Ik zie je nog steeds niet online, je hebt vast iets verkeerd gedaan.quote:Op zondag 12 maart 2006 06:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ik leef nog en heb je net toegevoegd.![]()
Ik heb allang geaccepteerd.Maar ik heb geen zin om online te gaan.quote:Op zondag 12 maart 2006 06:58 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Ik zie je nog steeds niet online, je hebt vast iets verkeerd gedaan.
Ik ga nuslapen, dus cheerio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |