#ANONIEM | zondag 12 maart 2006 @ 03:15 |
Met een eigen motor op 't politiebureau 10 theorievragen en daarna 1x achtje draaien en een keer hard remmen. ![]() ![]() ![]() De blauwe L-plaat kon mooi onder 't nummerbord. ![]() | |
#ANONIEM | zondag 12 maart 2006 @ 04:02 |
Een brommer met dikke banden die 180 ging. ![]() ![]() | |
ondeugend | zondag 12 maart 2006 @ 04:04 |
Was het maar zo.... dan deed ik de bijzondere verichtingen wél goed... die waren er toen nog niet. ![]() ![]() | |
#ANONIEM | zondag 12 maart 2006 @ 04:08 |
quote:Serieus ik ging achterop mijn vers aangeschafte motor naar 't lokale politiebureau en mocht verzekerd en wel rondrijden in de stad. Wel met L plaat. ![]() Buurtgenoten van mijn ouders kwamen al klagen over de snelheden en 6 planken. ![]() | |
ondeugend | zondag 12 maart 2006 @ 04:21 |
quote:Vroeger was alles beter.... Zucht.... ![]() | |
Cynix ® | zondag 12 maart 2006 @ 08:41 |
Ik was waarschijnlijk de eerste Nederlander die het "nieuwe" motorrijbewijs haalde. Ik had net een paar weken daarvoor mijn autorijbewijs gehaald, dus ik kon meteen met de auto naar de motorzaak om een motor uit te zoeken. ![]() | |
Faithy | zondag 12 maart 2006 @ 13:38 |
in jullie tijd kreeg je dat toch nog bij het zegeltjes sparen van Zeeuws Meisje? ![]() ![]() en ik maar dokken en lessen tegenwoordig ![]() | |
suijkerbuijk | zondag 12 maart 2006 @ 22:07 |
echt waar in belgie kregen ze de rijbewijs gratis . vandaar deze gezegde heb je rijbewijs bij een pakje boter gekregen. (in belgie dus wel) | |
tanna | zondag 12 maart 2006 @ 22:32 |
quote:Dat moesten wij toen toch ook ![]() En ontopic: ja, was wel levensgevaarlijk in sommige gevallen ![]() |