Moar alé zeg mênnekequote:Op zondag 12 maart 2006 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier op de juiste plek bent, je kan nog aardig goed typen.![]()
Nee, dan zou ik toch het zattemensentopic aanraden.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben nuchter wat betreft aclohol,maar ik ben wel stoned.
Mag ik hier wel posten?![]()
Dikke wijven moeten weg!quote:Op zondag 12 maart 2006 03:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben nuchter wat betreft aclohol,maar ik ben wel stoned.
Mag ik hier wel posten?![]()
Ow.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik toch het zattemensentopic aanraden.
Ik ben geen dik wijf. Ik ben slank!quote:
Slechts goedbedoeld advies hoor!quote:
Dik!quote:Op zondag 12 maart 2006 03:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ow.![]()
[..]
Ik ben geen dik wijf. Ik ben slank!![]()
Nou doei dan maar.![]()
Tsk, zelfs met een enorme sloot drank achter de spreekwoordelijke kiezen typ ik nog foutloos,quote:Op zondag 12 maart 2006 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier op de juiste plek bent, je kan nog aardig goed typen.![]()
Ik denk doorgaans zelfs nog aan een passende PI,quote:Op zondag 12 maart 2006 03:21 schreef bolivian het volgende:
[..]
Tsk, zelfs met een enorme sloot drank achter de spreekwoordelijke kiezen typ ik nog foutloos,.
.
Als ik dronken ben typ ik zelden foutloosquote:Op zondag 12 maart 2006 03:21 schreef bolivian het volgende:
[..]
Tsk, zelfs met een enorme sloot drank achter de spreekwoordelijke kiezen typ ik nog foutloos,.
.
Nuchter volk, op een zaterdagnacht tegen half vier...quote:Op zondag 12 maart 2006 03:21 schreef zhe-devilll het volgende:
saaiiiiiiiiii
Dat is volstrekt normaal ende gezond.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:23 schreef moemoe het volgende:
Als ik dronken ben typ ik zelden foutloos.
Misschien is het dan wel tijd voor de cursus "leer foutloos typen, zélfs in benevelde omstandigheden", vandaag voor slechts ¤99!quote:Op zondag 12 maart 2006 03:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een leuke vrouw ontmoet, ik denk dat zij hetzelfde voor mij voelde want ze stak plots haar tong in me toen ik wegging.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:21 schreef zhe-devilll het volgende:
saaiiiiiiiiii
Och, ik kán het wel, maar ik kijk andere mensen er niet op aan wanneer zij in benevelde toestand een toets of wat missen.quote:
als ik dronken ben typ ik nog wel aardig netjes, alleen het duurt zo verschrikkelijk lang voordat ik iets zinnigs heb getyptquote:Op zondag 12 maart 2006 03:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik probeer ook monogaam te zijn. Maar ik sta momenteel op 0.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:27 schreef Snakey het volgende:
Ik heb vanavond een leuke vrouw ontmoet, ik denk dat zij hetzelfde voor mij voelde want ze stak plots haar tong in me toen ik wegging.
Monogaam zijn, of in ieder geval dat proberen te zijn heeft zo zijn nadelen.
Dat maakt mij tot een grammar nazi en jou tot een ceiling cat.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, ik kán het wel, maar ik kijk andere mensen er niet op aan wanneer zij in benevelde toestand een toets of wat missen.
Ceiling cat.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:28 schreef bolivian het volgende:
Dat maakt mij tot een grammar nazi en jou tot een ceiling cat.
Een duidelijker onderscheid kan ik niet bedenken,.
Dat lijkt me dan een juiste weerspiegeling van de werkelijkheid,quote:Op zondag 12 maart 2006 03:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik probeer ook monogaam te zijn. Maar ik sta momenteel op 0.
je kunt smorgens ook nog bier drinkenquote:Op zondag 12 maart 2006 03:29 schreef Captain_Chaos het volgende:
Overwerk
Brood maar dan ook broodnuchter na 14 uur werk.
Gelukkig krijg ik een vorstelijk salaris van de Koningin voor al mijn inspanningen.
Misschien moet je een keer naar buiten gaan en mensen ontmoeten.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik probeer ook monogaam te zijn. Maar ik sta momenteel op 0.
misschien vond ze dat je oor vies was en dacht ze dat het haar taak was om daar wat aan te doenquote:Op zondag 12 maart 2006 03:27 schreef Snakey het volgende:
want ze stak plots haar tong in me toen ik wegging.
quote:Op zondag 12 maart 2006 03:24 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nuchter volk, op een zaterdagnacht tegen half vier...
What did you expect,.
Oh, dat ontmóeten is het probleem nietquote:Op zondag 12 maart 2006 03:30 schreef Snakey het volgende:
Misschien moet je een keer naar buiten gaan en mensen ontmoeten.![]()
Dronken MSN-en, IRC-en en Fokken! is niet goed als alles wordt vast gelegd.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
als ik dronken ben typ ik nog wel aardig netjes, alleen het duurt zo verschrikkelijk lang voordat ik iets zinnigs heb getypt
Ik ben ook vol overgave begonnen.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
je kunt smorgens ook nog bier drinken![]()
Dat zal het wel geweest zijn denk ik. Ze had een heerlijke kont trouwens, die pakte ik nog net effe mee...quote:Op zondag 12 maart 2006 03:31 schreef devzero het volgende:
[..]
misschien vond ze dat je oor vies was en dacht ze dat het haar taak was om daar wat aan te doen![]()
goed idee, daar is het veel leukerquote:Op zondag 12 maart 2006 03:33 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik ben ook vol overgave begonnen.
Zometeen naar dat 'andere' mensen topic overstappen
jaaaah kusjeeeeeequote:
Dat ik van die types aantrek die mij nodig hebben om er achter te komen dat ze toch maar liever geen relatie hebben.quote:
Laat me raden, je bent ongeveer 25, aardige gozer, okee in de omgang, behalve met jezelf.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat ik van die types aantrek die mij nodig hebben om er achter te komen dat ze toch maar liever geen relatie hebben.
Waarom vertel ik dit überhaupt?quote:Op zondag 12 maart 2006 03:37 schreef JDude het volgende:
Dat ik van die types aantrek die mij nodig hebben om er achter te komen dat ze toch maar liever geen relatie hebben.
hoi saraquote:Op zondag 12 maart 2006 03:39 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog nuchter hoor
ik ga sebiet snurken in de auto
24.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:39 schreef Snakey het volgende:
Laat me raden, je bent ongeveer 25, aardige gozer, okee in de omgang, behalve met jezelf.
Dan waren ze jou niet waard, komt goed.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:37 schreef JDude het volgende:
[..]
toch niet lang hè?quote:Op zondag 12 maart 2006 03:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik verlaat jullie voor heel even
ik ga naar Duitsland
Dank je.quote:
Tevens een mooi moment om te gaan slapen.quote:
Goed idee, welterusten.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Tevens een mooi moment om te gaan slapen.
Ik heb wel eens goeie ideeënquote:
Slaap lekker. Wanneer word je weer blauw?quote:Op zondag 12 maart 2006 03:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Tevens een mooi moment om te gaan slapen.
waffoor probleem?quote:
*stilquote:Op zondag 12 maart 2006 04:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Nuchter en saai
voelde hij zich
het leven vloot daar waar het niet mocht gaan
hij kon werkelijk zichzelf wel slaan
had hij vandaag nu maar
een fles gehaald?
Maar de stem des moeders weerklinkt zoals immer weer in zijn hoofd
schraal als de wind die om zijn rooie gevoelige oren vloot
schraal zoals zijn penis in zijn schoot
evenzo rood getrokken door ruwe handen
de zijne zoals gewoonlijk
zuchtend pakt hij zijn wc papier
en gooit het in zijn prullemand
zuchtend zoals elke dag
waarop hij zich vermand
en toch verloren
zoals zovelen
in de nacht
gooit hij alsnog zijn prullemand leeg in zijn container in de tuin!
de buren slapen
maar hij?
Nog lang niet....
Ooit. Misschien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |