Jawel, daarom heb ik zelf zo'n ding. Heb ik geen last van anderen die herrie maken.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:40 schreef MREn het volgende:
Je weet zelf niet half hoe irritant dat geluid van zo'n apparaat is.
Al voor je reactie... een keer zeiklul was al genoeg. Ik krijg mn gelijk liever uit argumenten dan met zinloze herhalingen.quote:
quote:
Dan koop je een strippenkaart van 45 strippen, dan past het er allemaal prima op.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:37 schreef MaxPower het volgende:
Traject Heerenveen - Groningen: 16 strippen.
Ik koop uiteraard gewoon een strippenkaart met 15. Nog nooit gezeik gehad, alleen nu moest ik 1 strip bijkopen. Maak er gewoon of 15 strippen voor dat traject van, of maak strippenkaarten met 16 strippen, want nu is het bij veel trajecten gewoon kut om uit te komen met je strippen. (briljante marketingstrategie trouwens...).
nee, bij de derde rit kom je in de knoop.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:30 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dan koop je een strippenkaart van 45 strippen, dan past het er allemaal prima op.
Je hebt al die keren dat je er met 15 strippen vanaf ben gekomen, gewoon geluk gehad. Dat je eens wél de volle mep moet betalen voor je ritje, dat zat eraan te komen. Zones zijn nu eenmaal op een bepaalde manier ingedeeld. Dat jij er toevallig last van hebt... sja... Verander de zone en een ander heeft hetzelfde probleem. Daar bereik je niets mee.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:37 schreef MaxPower het volgende:
Ik koop uiteraard gewoon een strippenkaart met 15. Nog nooit gezeik gehad, alleen nu moest ik 1 strip bijkopen. Maak er gewoon of 15 strippen voor dat traject van, of maak strippenkaarten met 16 strippen, want nu is het bij veel trajecten gewoon kut om uit te komen met je strippen. (briljante marketingstrategie trouwens...).
Er zit zo'n sticker in de bus waar opstaat dat er wél muziek geluisterd mag worden, maar dit niet hinderlijk mag zijn voor andere mensen in de bus. Als jij achter die man zit en hij hoort zou zelfs als de bus rijdt, dan moet 't wel erg hard hebben gestaan. Dus zachter dat ding. (En een bezoekje aan de oorarts wellicht)quote:Daarna ga ik zitten, discman aan, nog geen drie meter gereden of die gast draait zich om "MAG DIE WALKMAN MISSCHIEN WAT ZACHTER?" Eeh... als die motor van jou teringbus niet zoveel herrie maakt hoef ik mijn discman niet zo hard te zetten om nog wat muziek te horen.![]()
Mooi zoquote:Verder overigens een erg prettige avond gehad, thank you very much.
Nee, want als je zo vaak heen en weer moet loont het ofwel de moeite om nog een 45 strippenkaart te kopen ofwel een (week)abonnement.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
nee, bij de derde rit kom je in de knoop.
Oh,ben jij zo'n pauper die gaat zeiken om 1 strip?De chauffeur heeft groot gelijk,als hij hem niet stempelt en er komt een controleur is hij de lul.Jij ook trouwens,maar dat is niet erg.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:37 schreef MaxPower het volgende:
Daarna ga ik zitten, discman aan, nog geen drie meter gereden of die gast draait zich om "MAG DIE WALKMAN MISSCHIEN WAT ZACHTER?" Eeh... als die motor van jou teringbus niet zoveel herrie maakt hoef ik mijn discman niet zo hard te zetten om nog wat muziek te horen.![]()
Verder overigens een erg prettige avond gehad, thank you very much.
Mijn vader ook en weet daar ook wel eens wat leuks over te vertellen (niet zo vaak, ik zie hem maar een paar uur paar maand), zoals collega die stopt met een bus vol scholieren en iedereen uit laat stappen halverwege met het bericht dat ze pas terug mochten komen als ze bij het instappen minstens iets als 'hoi' of 'goedemorgen' uit hun bek konden krijgen.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:48 schreef RealZeus het volgende:
Mijn vader is ook buschauffeur en die wordt af en toe schijtziek van die passagiers die met een walkman op hun harses binnenkomen of nog erger ,een telefoon vastgehecht aan hun oor.En mijn pa moet dan maar raden waar ze heen moeten.Dus dan roept mijn pa wat harder dan normaal :"Goeiemiddag!". En hij heeft gelijk.!
Aso, toen jij die duffie oordoppies kocht gooide jij toch ook geen stapeltje geld neer zonder verder iets te zeggen?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:28 schreef immortalsean het volgende:
gisteren ook weer zo'n lul van een buschauffeur, ik pleur gewoon m'n strippenkaart op zijn toonbankje, en dan gaat hij mij zo onbegrijpend aankijken. dan moet ik dus gewoon m'n fucking oordopjes uit m'n oren halen, en ik dus zo vragen van: "WTF begrijp je niet, gast?". hij zo van: "b0h gek, waar wil je heen dan, voor hetzelfde geld wil je wel naar apeldoorn of heerenveen?", en ik moest dan weer zo van:"mongool, je zielige stadsbus gaat niet eens naar Apeldoorn of heerenveen, druk gewoon 2 strippen erop en rijd naar dat teringstation.".
toen kon ik eindelijk pas weer m'n oordoppen indoen, en andré Hazes en ander paupermuziek gaan luisteren.
hoezo zou ik dat niet gedaan hebben, gek. als ik die dopjes met geld ernaast, op z'n toonbank leg weet hij heus wel dat ik die dopjes wil, waarom zou ik dan nog iets erbij zeggen.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:51 schreef Astrix het volgende:
[..]
Aso, toen jij die duffie oordoppies kocht gooide jij toch ook geen stapeltje geld neer zonder verder iets te zeggen?
Whehehe... Respect..quote:Op zondag 12 maart 2006 16:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Mijn vader ook en weet daar ook wel eens wat leuks over te vertellen (niet zo vaak, ik zie hem maar een paar uur paar maand), zoals collega die stopt met een bus vol scholieren en iedereen uit laat stappen halverwege met het bericht dat ze pas terug mochten komen als ze bij het instappen minstens iets als 'hoi' of 'goedemorgen' uit hun bek konden krijgen.
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh,ben jij zo'n pauper die gaat zeiken om 1 strip?De chauffeur heeft groot gelijk,als hij hem niet stempelt en er komt een controleur is hij de lul.Jij ook trouwens,maar dat is niet erg.
Wat die walkman betreft:koop een goede hoofdtelefoon,hoor jij de motor niet en hebben de passagiers en de chauffeur geen last van jouw thunderdome 13 cd.
Mijn vader is ook buschauffeur en die wordt af en toe schijtziek van die passagiers die met een walkman op hun harses binnenkomen of nog erger ,een telefoon vastgehecht aan hun oor.En mijn pa moet dan maar raden waar ze heen moeten.Dus dan roept mijn pa wat harder dan normaal :"Goeiemiddag!". En hij heeft gelijk.!
Zat je in lijn 100 of in 315?Als je in 315 zat was het mijn pa misschien ook wel.![]()
Als je in een winkel iets wilt kopen dan kun je niet altijd zelf datgene pakken wat je wilt en dan kun je een stapeltje geld neerleggen maar dan kun je wachten totdat je zelf je mond open doet.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:00 schreef immortalsean het volgende:
[..]
hoezo zou ik dat niet gedaan hebben, gek. als ik die dopjes met geld ernaast, op z'n toonbank leg weet hij heus wel dat ik die dopjes wil, waarom zou ik dan nog iets erbij zeggen.
WTF behandel jij iedereen als een mongool als je iedereen uit gaat leggen wat er van hem verwacht wordt, ze hoeven toch niet als kleine kinderen uitgelegd te worden hoe ze hun werk moeten doen!
p.s. volgende keer gewoon ff het Posticon bekijken dus.
en terecht. Ik zou het ook behoorlijk onbeschoft vinden als iemand met een berg herrie in zn hoor tegenover me staat.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:24 schreef Tref het volgende:
Een bekend trekje van die werkpaarden is dat ze een bepaald soort waardering van je verwachten door je stupide aan te gaan zitten staren als je met je strippenkaart en een duidelijke vermelding van de plaatsnaam voor ze staat. Ze willen dan graag dat je je oordoppen uitdoet.![]()
En zorgen voor informatie, fatsoenlijke rijstijl maar toch op tijd rijden en zorgen dat achterlijke kneuzen zoals jij en TS niet andere reizigers mateloos lopen te irriteren met hun herrie.quote:Na jaren lange ervaring met het openbaar vervoer kijk ik ze niet eens meer aan. Ze moeten die bus besturen, een kaartje controleren en verder gewoon hun smoel houden. Sim-pel!
Ja, en wat zeg jij als je met je vette reet in de resten van een big mac gaat zitten?quote:Op zondag 12 maart 2006 17:24 schreef Tref het volgende:
Drie kwart van de buschauffeurs bestaat uit het domste en meest onbeschofte tuig wat ons land ooit heeft voortgebracht.
Een bekend trekje van die werkpaarden is dat ze een bepaald soort waardering van je verwachten door je stupide aan te gaan zitten staren als je met je strippenkaart en een duidelijke vermelding van de plaatsnaam voor ze staat. Ze willen dan graag dat je je oordoppen uitdoet.![]()
Bij de een mag je je bammetje niet opeten in de bus, de ander vind het weer niet goed dat je een biertje drinkt enz, enz. Een en ander zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ze met dat kansloze baantje van ze toch nog ergens een stukje waardering uit proberen te halen.
Na jaren lange ervaring met het openbaar vervoer kijk ik ze niet eens meer aan. Ze moeten die bus besturen, een kaartje controleren en verder gewoon hun smoel houden. Sim-pel!
Als ik een dag gewerkt of gestudeerd heb wil ik muziek luisteren. Klaar. Zo''n chauffeur moet een kaartje knippen en verder niets. Respect proberen af te dwingen door op een dergelijke manier te gaan zitten turen gaat er bij mij niet in. Meestal herhaal ik daarom gewoon de plaatsnaam, leg (in het weekend) mijn strippenkaart neer en als mijnheer dan nog als een koe blijft staren loop ik gewoon door.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:32 schreef MREn het volgende:
[quote]
en terecht. Ik zou het ook behoorlijk onbeschoft vinden als iemand met een berg herrie in zn hoor tegenover me staat.
90% van de reizigers heeft een lekker muziekje opstaan. Trouwens, hoe vaak hebben die chauffeurs in de bus de radio wel niet aanstaan met die achterlijke piratenzender-muziek. Ook maar iets van zeggen dan ?quote:En zorgen voor informatie, fatsoenlijke rijstijl maar toch op tijd rijden en zorgen dat achterlijke kneuzen zoals jij en TS niet andere reizigers mateloos lopen te irriteren met hun herrie.
Ik kijk meestal even waar ik ga zitten.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:33 schreef Astrix het volgende:
[..]
Ja, en wat zeg jij als je met je vette reet in de resten van een big mac gaat zitten?![]()
Dat mag. Als de buschauffeurs zélf dat fatsoen ook op zouden kunnen brengen. En niet altijd zo diep zuchten als ik in de bus een kaartje wil kopen (omdat het loket op ons station wegbezuinigd is en die automaat nog steeds geen strippenkaarten uitspuugt, zit je wel eens zonder stripjes.) Er zitten types in die bussen die gewoon eens een andere baan zouden moeten zoeken.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Mijn vader ook en weet daar ook wel eens wat leuks over te vertellen (niet zo vaak, ik zie hem maar een paar uur paar maand), zoals collega die stopt met een bus vol scholieren en iedereen uit laat stappen halverwege met het bericht dat ze pas terug mochten komen als ze bij het instappen minstens iets als 'hoi' of 'goedemorgen' uit hun bek konden krijgen.
Correct, zeker in lijn 315 die ergens in dit topic aangestipt wordt staat in 90% van de ritten gewoon sky radio oid aan, en zo hard dat minstens de eerste 6/7 rijen mee kunnen genieten.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:35 schreef Tref het volgende:
90% van de reizigers heeft een lekker muziekje opstaan. Trouwens, hoe vaak hebben die chauffeurs in de bus de radio wel niet aanstaan met die achterlijke piratenzender-muziek. Ook maar iets van zeggen dan ?
Dat is niet mijn pa,die heeft radio 2 op staan.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Correct, zeker in lijn 315 die ergens in dit topic aangestipt wordt staat in 90% van de ritten gewoon sky radio oid aan, en zo hard dat minstens de eerste 6/7 rijen mee kunnen genieten.
Overigens heb ik in 315 nooit gezeik over mijn muziek, dus dat is wel ok.
En dat je er anderen mee irriteerd maakt dan natuurlijk niet uit.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:35 schreef Tref het volgende:
[..]
Als ik een dag gewerkt of gestudeerd heb wil ik muziek luisteren. Klaar.
Je hebt zeker ook de muziek aan en een zonnebril op als je tegen iemand praat? Maar ja, wat er nog fatsoenlijk is, hoef ik aan jou niet uit te leggen, dat is verspilde moeite. Zo iemand is er alleen om jou te helpen met een stempel, en verder hoef jij uit gevoel van superioriteit gangbare omgangsvormen niet meer in acht te nemen.quote:Zo''n chauffeur moet een kaartje knippen en verder niets. Respect proberen af te dwingen door op een dergelijke manier te gaan zitten turen gaat er bij mij niet in. Meestal herhaal ik daarom gewoon de plaatsnaam, leg (in het weekend) mijn strippenkaart neer en als mijnheer dan nog als een koe blijft staren loop ik gewoon door.
Ja natuurlijk moet je daar iets van zeggen. Ik zou me kapot ergeren als er muziek op staat in de bus. Als ik wil luisteren, doe ik dat met mn eigen muziek, en niet die van een ander. Of het nu een hardcore-mongool, een r&b-neger of een piraten-chauffeur is.quote:90% van de reizigers heeft een lekker muziekje opstaan. Trouwens, hoe vaak hebben die chauffeurs in de bus de radio wel niet aanstaan met die achterlijke piratenzender-muziek. Ook maar iets van zeggen dan ?
Helemaal niet.quote:Nee, dat volk moet gewoon kaartjes knippen en planken zodat ik lekker op tijd thuis ben. Daar worden ze voor betaald.
Poe, poe, opgefokt mannetje.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:49 schreef MREn het volgende:
En dat je er anderen mee irriteerd maakt dan natuurlijk niet uit.
Na een dag werk heb ik wil ik lekker personen met harde muziek op ritueel onthoofden. Klaar. (om maar even het 'niveau' van je argumenten aan te geven...)
De klant is koning. Hebben ze je die term nooit bij gebracht op het Gilles de latourette-college ?quote:Je hebt zeker ook de muziek aan en een zonnebril op als je tegen iemand praat? Maar ja, wat er nog fatsoenlijk is, hoef ik aan jou niet uit te leggen, dat is verspilde moeite. Zo iemand is er alleen om jou te helpen met een stempel, en verder hoef jij uit gevoel van superioriteit gangbare omgangsvormen niet meer in acht te nemen.
We zijn niet allemaal zo'n lopende bom met opgekropte frustraties als jij. Je kunt ook gewoon elkaar wat gunnen. in plaats van als een primaat iedereen maar aan en toe te spreken over alles wat in je opkomt. Maar goed, ik spreek voor mijn beurt. Dit is nou typisch zo''n leuk thema voor de volgende les sociale vaardigheden op je lom-school.quote:Ja natuurlijk moet je daar iets van zeggen. Ik zou me kapot ergeren als er muziek op staat in de bus. Als ik wil luisteren, doe ik dat met mn eigen muziek, en niet die van een ander. Of het nu een hardcore-mongool, een r&b-neger of een piraten-chauffeur is.
En als het je intereseerd (zal wel niet, want je wil toch alleen maar anderen zwart maken hier), dat kan zeer zeker op een niveau dat degene naast je het niet eens hoort.
Als de chauffeur er niet was geweest....quote:[i]Helemaal niet.
Gelukkig ga je ver komen in je leven met 'dat volk' en lekkere minachting voor wat ze doen.
Ik zal je wat zeggen kneusje: als je chauffeur er niet geweest was, had jij lekker dat hele teringeind kunnen lopen. Wat doe je nu liever?
Stakker.
Nee hoor, ik kan alleen slecht tegen slechte argumenten en potten die de ketel verwijten.quote:
Er bestaan ook nog dingen als fatsoenlijke omgangsvormen. Zoals opstaan voor bejaarden, muziek af als je tegen iemand praat en anderen niet tot last zijn...quote:De klant is koning. Hebben ze je die term nooit bij gebracht op het Gilles de latourette-college ?
Ik gun anderen alles, zolang ze me niet lastig vallen. Je mag best naar muziek luisteren, dat doe ik zelf ook, maar er zijn zat oordopjes te koop waarmee je anderen geen overlast bezorgt, gebruik die dan.quote:We zijn niet allemaal zo'n lopende bom met opgekropte frustraties als jij. Je kunt ook gewoon elkaar wat gunnen. in plaats van als een primaat iedereen maar aan en toe te spreken over alles wat in je opkomt. Maar goed, ik spreek voor mijn beurt. Dit is nou typisch zo''n leuk thema voor de volgende les sociale vaardigheden op je lom-school.
Helemaal niet. Reageer anders eens met argumenten ipv lomscholen of jezelf op te trekken aan het beroep van chauffeur dat in jouw ogen kansloos is. Dat het niet zo kansloos is, blijkt wel uit het feit dat je morgen weer vertrouwd dat je zelf met de bus naar je bestemming kan. (als ik op jouw manier zou argumenteren zou ik ipv bestemming sociale werkplaats hebben geschreven, om maar even jouw kinderlijke manier van argumenten aan te dragen.).quote:Als de chauffeur er niet was geweest....![]()
Dit geeft je kinderlijke manier van redeneren aan.
Daddyquote:Op zondag 12 maart 2006 17:05 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ik las het ook al
En toen kwam ie thuis en zette hij zijn LP van Boney M op
Je gebruikt anders de uitdrukkingsvormen van een neandertaler!quote:Op maandag 13 maart 2006 03:38 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan alleen slecht tegen slechte argumenten en potten die de ketel verwijten.
quote:Er bestaan ook nog dingen als fatsoenlijke omgangsvormen. Zoals opstaan voor bejaarden, muziek af als je tegen iemand praat en anderen niet tot last zijn...
Ik gebruik de oordoppen die ik het prettigst vind. Als je in de bus naar me toe zou stappen en je begon,zoals hier, als een halve baviaan tegen mij te fitten, zou ik je gewoon een klap voor je porum verkopen.quote:Ik gun anderen alles, zolang ze me niet lastig vallen. Je mag best naar muziek luisteren, dat doe ik zelf ook, maar er zijn zat oordopjes te koop waarmee je anderen geen overlast bezorgt, gebruik die dan.
quote:Helemaal niet. Reageer anders eens met argumenten ipv lomscholen of jezelf op te trekken aan het beroep van chauffeur dat in jouw ogen kansloos is.
quote:Of het nu een hardcore-mongool, een r&b-neger of een piraten-chauffeur is.
quote:Ik zal je wat zeggen kneusje
Inderdaad, veel belachelijker als dit kun je jezelf bijna niet meer maken...quote:stakker
Voor ieder onopgeleid stuk saggerijn achter het stuur tien anderen. Iedereen kan een route rijden en een knop indrukken waarmee een deur open gaat. En kom nou niet weer aanzetten met een verhaal over de skills van buschauffeurs, want dan kun je me helemaal wegdragen...quote:Dat het niet zo kansloos is, blijkt wel uit het feit dat je morgen weer vertrouwd dat je zelf met de bus naar je bestemming kan. (als ik op jouw manier zou argumenteren zou ik ipv bestemming sociale werkplaats hebben geschreven, om maar even jouw kinderlijke manier van argumenten aan te dragen.).
quote:Op maandag 13 maart 2006 04:46 schreef Doderok het volgende:
Pff, weer een kuttopic dat er gisteren al was...![]()
Alsof de doorsnee buschaffeur wat uit zijn muil laat komen als je 'Goedemiddag' zegt en tegelijkertijd je OV laat zien.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu de spot drijft met topicstarter? Of je bent gewoon zwaar aan heb puberen, dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:28 schreef immortalsean het volgende:
gisteren ook weer zo'n lul van een buschauffeur, ik pleur gewoon m'n strippenkaart op zijn toonbankje, en dan gaat hij mij zo onbegrijpend aankijken. dan moet ik dus gewoon m'n fucking oordopjes uit m'n oren halen, en ik dus zo vragen van: "WTF begrijp je niet, gast?". hij zo van: "b0h gek, waar wil je heen dan, voor hetzelfde geld wil je wel naar apeldoorn of heerenveen?", en ik moest dan weer zo van:"mongool, je zielige stadsbus gaat niet eens naar Apeldoorn of heerenveen, druk gewoon 2 strippen erop en rijd naar dat teringstation.".
toen kon ik eindelijk pas weer m'n oordoppen indoen, en andré Hazes en ander paupermuziek gaan luisteren.
Bij mij welquote:Op maandag 13 maart 2006 13:28 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Alsof de doorsnee buschaffeur wat uit zijn muil laat komen als je 'Goedemiddag' zegt en tegelijkertijd je OV laat zien.
Inderdaad.. Ik zeg meestal 'daag', 'hallo' of 'goedemiddag/ochtend/avond' maar krijg zelden wat terugquote:Op maandag 13 maart 2006 13:28 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Alsof de doorsnee buschaffeur wat uit zijn muil laat komen als je 'Goedemiddag' zegt en tegelijkertijd je OV laat zien.
Prima systeem, mogen ze hier ook invoeren.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef Cityfm het volgende:
Ik ben dus buschauffeur. Mij interreseert het totaal niet dat je muziek luistert, je bammetje op eet of een biertje naar binnen kapt. Zolang je de andere reizigers niet stoort en je rotzooi opruimt. Laat dat laatste nu net het probleem zijn. Nu heb ik meestal dezelfde route, met over het algemeen vaste klanten. Die kennen mij, die weten wat ze mogen. Maar als ik zie dat er iemand rotzooi aan het maken is: ¤ 71, en ja, in Vlaanderen mag de chauffeur die wel degelijk geven. Doe ik niet moeilijk over.
Schreef jij net niet iets over de omgangsvormen van een Neanderthaler?En dat de klant koning is?quote:Op maandag 13 maart 2006 04:34 schreef Tref het volgende:
Ik gebruik de oordoppen die ik het prettigst vind. Als je in de bus naar me toe zou stappen en je begon,zoals hier, als een halve baviaan tegen mij te fitten, zou ik je gewoon een klap voor je porum verkopen.
Helaas,chauffeurs hebben wel degelijk een opleiding.Je hebt gelijk als je zegt dat iedereen een route kan rijden.Alleen kan niet iedereen met een bus rijden.En niet iedereen kan met mensen omgaan,ik zou jou niet graag als buschauffeur hebben want dan zit er pas echt een asociale chagerijn achter het stuur.(Of gedraag je je alleen hier zo en is het IRL netjes u en meneer tegen de chauffeur.)quote:Voor ieder onopgeleid stuk saggerijn achter het stuur tien anderen. Iedereen kan een route rijden en een knop indrukken waarmee een deur open gaat.
Anders ruk je de zaken even totaal uit haar verband, mag hoor!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Schreef jij net niet iets over de omgangsvormen van een Neanderthaler?En dat de klant koning is?
Mag ik je er even op wijzen dat je,als je iemand gelijk op zijn dan wel haar bek rost een redelijke Neanderthaler bent.
En dat je niet de enige klant bent?
Er dus mensen zijn die niet dezelfde muzieksmaak hebben als jij?
Heb je weleens van het woord aanpassen gehoord??
Oh ja vergeten,je moet je groot rijbewijs halen om busje te mogen rijden. Iedereen kan een rijbewijs halen.quote:Helaas,chauffeurs hebben wel degelijk een opleiding.Je hebt gelijk als je zegt dat iedereen een route kan rijden. Alleen kan niet iedereen met een bus rijden.
Maar dat is. kijkende naar de gemiddelde chauffeur, dan ook geen vereiste.quote:En niet iedereen kan met mensen omgaan,
Wees gerust....quote:ik zou jou niet graag als buschauffeur hebben want dan zit er pas echt een asociale chagerijn achter het stuur.
Eigenlijk gedraag ik me in het echt best wel netjes omdat ik anders in elkaar geslagen wordt. Op internet durf ik wel alles te zeggen en een hele andere kant van mezelf te laten zien. Ik hoopte eigenlijk indruk op jou te maken....quote:(Of gedraag je je alleen hier zo en is het IRL netjes u en meneer tegen de chauffeur.)
Nee,mijn vader is buschauffeur en ik ruk niks uit zijn verband.Ik heb een paar opmerkingen uit jouw betoog gehaaldquote:Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef Tref het volgende:
[..]
Anders ruk je de zaken even totaal uit haar verband. Mag hoor, ben jij de broer van die andere pastoor ?
Je vergeet het CCVB diploma,dat bestaat uit verkeer(logisch,want anders krijg je geen rijbewijs),techniek en administratiequote:Oh ja vergeten,je moet je groot rijbewijs halen om busje te mogen rijden. Iedereen kan een rijbewijs halen.
Nee,maar zoals je een paar posts terug hebt kunnen lezen:als de passagiers zich steeds meer als Neanderthalers gaan gedragen gaat de lol er wel af.Chauffeurs zijn ook mensen.(Dat had je niet verwacht hè)En natuurlijk zitten er onbeschofte klootzakken tussen die eigenlijk al met pensioen hadden gemoeten op het moment dat ze hun rijbewijs haalden,maar er zitten ook goede bij.quote:[..]
Maar dat is. kijkende naar de gemiddelde chauffeur, dan ook geen vereiste.
Eigenlijk gedraag ik me in het echt best wel netjes omdat ik anders in elkaar geslagen wordt. Op internet durf ik wel alles te zeggen en een hele andere kant van mezelf te laten zien. Ik hoopte eigenlijk indruk op jou te maken....quote:(Of gedraag je je alleen hier zo en is het IRL netjes u en meneer tegen de chauffeur.)
Ah, vandaar.quote:
Poe, klinkt zeer ingewikkeld. Op welke groenschool universiteit worden de colleges gegeven. Ik begin nou toch wel ernstig te twijfelen of ik de juiste studie gekozen heb.quote:Je vergeet het CCVB diploma,dat bestaat uit verkeer(logisch,want anders krijg je geen rijbewijs),techniek en administratie
En dus behandel je de overige klanten maar als een vot ? Zou je bij een gemiddelde Hema of Blokker eens moeten proberen!quote:Nee,maar zoals je een paar posts terug hebt kunnen lezen:als de passagiers zich steeds meer als Neanderthalers gaan gedragen gaat de lol er wel af.
Dat laatste heb ik dan ook niet ontkent. Alleen is 90% van dat volk gewoon asociaal!quote:Chauffeurs zijn ook mensen.(Dat had je niet verwacht hè)En natuurlijk zitten er onbeschofte klootzakken tussen die eigenlijk al met pensioen hadden gemoeten op het moment dat ze hun rijbewijs haalden,maar er zitten ook goede bij.
He, verdomme!quote:Mission failed,aso's kom ik genoeg tegen,die vallen (helaas) niet meer op.
Daarbij ben ik ook nog full-time hetero,dus...
Had dat dan gezegd!quote:En op mijn vrije zaterdag speel ik de buschauffeur op lijn 93
En maar zeuren dat het te koud is als de chauffeur zn raampje open heeftquote:Op maandag 13 maart 2006 15:06 schreef JoPiDo het volgende:
ik hang me lul uit mijn broek als ik de bus in kom lopen
Ik zou wel eens willen zien of jij een rondje kunt rijden met de stadbussen van de GVU in Utrecht.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:56 schreef Tref het volgende:
Oh ja vergeten,je moet je groot rijbewijs halen om busje te mogen rijden. Iedereen kan een rijbewijs halen.
Jooo..quote:
Ja,maar de buurtbus is echt anders.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:29 schreef Tref het volgende:
Maar wacht even, je bent zelf ook buschauffeur!![]()
[..]
Had dat dan gezegd!
De buschauffeurs hebben wel gelijk. Maar dat zeg ik, omdat ik deze kunstjes kan flikken bij het rijdend personeel dat ik dagelijks tegenkom. Ik ga niet als een mongool schreeuwen als ik een regel overtreed en terecht word gewezen.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:24 schreef Tref het volgende:
Drie kwart van de buschauffeurs bestaat uit het domste en meest onbeschofte tuig wat ons land ooit heeft voortgebracht.
Bij de een mag je je bammetje niet opeten in de bus, de ander vind het weer niet goed dat je een biertje drinkt enz, enz. Een en ander zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ze met dat kansloze baantje van ze toch nog ergens een stukje waardering uit proberen te halen.
Na jaren lange ervaring met het openbaar vervoer kijk ik ze niet eens meer aan. Ze moeten die bus besturen, een kaartje controleren en verder gewoon hun smoel houden. Sim-pel!
Een caveman als jij misschien wel, ik niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:45 schreef 2cats het volgende:
discman????? Loser! Elke caveman heeft tegenwoordig een mp3 spelr, toch??
Dat is al lang ontkracht. Binnenkort kun je zelfs bellen in het vliegtuig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:28 schreef MaxPower het volgende:
Er schijnen bepaalde typen bussen ontregeld te raken als je mobiel belt. Voornamelijk van die oude typen reisbussen volgens mij. Heb het zelf laatst nog meegemaakt toen ik strandde met de trein, en er bussen ingezet werden. Werd iedereen verzocht zijn mobiel uit te zetten... terwijl net iedereen zijn afspraken aan het bellen was om te melden dat het (veel) later zou worden.
Het is/was bij sommige bedrijven ook verboden om in de bus te bellen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:39 schreef amarena het volgende:
Ik trof een jaar of twee geleden een buschauffeur die me verbood te bellen met mijn mobiel in de bus... de reden daarvoor is me nog steeds niet bekend. Ik zat vrijwel achterin de bus en praatte zachtjes dus aan het lawaai kan het niet gelegen hebben.
Misschien dat RealZeus hier bekend mee is?
Ik zat op dat moment in een oudere bus... Maar wat kan dan de reden zijn dat men niet mocht bellen in die bus? Het was een ingehuurde bus door de NS dus het lijkt me niet dat het daar policy is om bellen te verbieden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:44 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is al lang ontkracht. Binnenkort kun je zelfs bellen in het vliegtuig.
Het zijn trouwens juist de oudere bussen die ergens last van kunnen hebben omdat hier geen electronica in zit. Andere bussen hebben nergens last van, en ook nooit gehad. Ook die Interliner die in Eindhoven de restauratie binnen reed niet, anders was die conclusie wel openbaar gemaakt. Nu is deze geheim, wat m.i. duidt op technisch probleem in de bus zelf.
IK heb het nog nooit meegemaakt, maar ik zit ook niet zo veel in touringcars.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik zat op dat moment in een oudere bus... Maar wat kan dan de reden zijn dat men niet mocht bellen in die bus? Het was een ingehuurde bus door de NS dus het lijkt me niet dat het daar policy is om bellen te verbieden.
Het is verboden om in de bus te bellen omdat andere mensen er last van kunnen hebben.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:39 schreef amarena het volgende:
Ik trof een jaar of twee geleden een buschauffeur die me verbood te bellen met mijn mobiel in de bus... de reden daarvoor is me nog steeds niet bekend. Ik zat vrijwel achterin de bus en praatte zachtjes dus aan het lawaai kan het niet gelegen hebben.
Misschien dat RealZeus hier bekend mee is?
Dat ben ik zeker niet met je eens. Voor mij stoppen ze altijd braaf en zeggen me zelfs gedag als ik de bus uitstap. Ik maak heel vaak vrolijke buschauffeurs mee die prima hun werk verrrichten dus niet zo generaliseren aub!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:33 schreef mg794613 het volgende:
buschauffeurs zijn zowieso hufters.
Ze komen nu wel elke keer op dagen. Het probleem is alleen, dat er nu geen staanplaatsen meer in deze bussen zijn aangezien ze 100 km/u mogen rijden. Dus ik heb nu al wel 2x meegemaakt dat iedereen die bij de bushalte stond ook werkelijk met de bus mee kon.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:08 schreef MaxPower het volgende:
Hoe is het sinds 315 is overgenomen door Connexxion RealZeus? Heb nu al 2x meegemaakt dat 315 helemaal niet kwam opdagen, terwijl dat in de voorgaande 6 jaar nooit is gebeurd.
Dat er geen staanplaatsen meer zijn,daar waren de chauffeurs ook heel blij mee.Mijn pa zei al:"Wat als er een vader en een moeder met hun twee kinderen instappen en ik heb nog maar drie zitplaatsen?Ik kan er moeilijk één laten staan." Maar tegenwoordig rijden er vaak extra bussen(die grijze) en die mogen slechts 80.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:42 schreef NIEKler het volgende:
[..]
Ze komen nu wel elke keer op dagen. Het probleem is alleen, dat er nu geen staanplaatsen meer in deze bussen zijn aangezien ze 100 km/u mogen rijden. Dus ik heb nu al wel 2x meegemaakt dat iedereen die bij de bushalte stond ook werkelijk met de bus mee kon.
Wat ik ook wel fijn vind, is wanneer die busschauffeurs weer beginnen te huilen dat je je gordel om moet. Bepaal ik zelf wel ja![]()
Ik mag niet generaliseren? al die kutsmiley's zijn geel. ha!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:34 schreef amarena het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker niet met je eens. Voor mij stoppen ze altijd braaf en zeggen me zelfs gedag als ik de bus uitstap. Ik maak heel vaak vrolijke buschauffeurs mee die prima hun werk verrrichten dus niet zo generaliseren aub!
Haha, je zei dat echt niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:28 schreef immortalsean het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:29 schreef JoPiDo het volgende:
ja, omdat jij tietjes hebt
Dat valt nog best wel mee, heb wel eens een paar chauffeurs gesproken die met die bussen reden en volgens hun moet je alleen de bochten ruimer nemen. Vooral op het ledig erf. Voor de rest zijn het prima bussen om mee te rijden.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:54 schreef Astrix het volgende:
Ik zou wel eens willen zien of jij een rondje kunt rijden met de stadbussen van de GVU in Utrecht.
Die krengen zijn namelijk 25 meter lang en ze hebben 2 van die harmonica's.
Ik zou ook wel eens willen zien of jij met die sneeuw van de laatste weken ook nog zo minachtend over die buschauffeurs praat, ik heb er in ieder geval veel bewondering voor.
Dat doen automobilisten vaker.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:33 schreef mg794613 het volgende:
of van die hufters die denken dat ze koning op de weg zijn (ook truckchauffeurs hebben hier een handje van) en parkeren die bus gewoon op je "mij gebeurt niks en de baas betaald"
Dat moeten ze ook wel omdat de dienstregeling zo is ingepland dat je alleen als je leeg bent op tijd kunt rijden.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat doen automobilisten vaker.
Wat ik trouwens wel leuk vind is dat buschauffeurs steevast de maximumsnelheid overschrijden.
en wij van jouquote:Op maandag 13 maart 2006 04:34 schreef Tref het volgende:
Ik heb last van je onbeschofte taalgebruik!
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |