abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35958543
Traject Heerenveen - Groningen: 16 strippen.

Ik koop uiteraard gewoon een strippenkaart met 15. Nog nooit gezeik gehad, alleen nu moest ik 1 strip bijkopen. Maak er gewoon of 15 strippen voor dat traject van, of maak strippenkaarten met 16 strippen, want nu is het bij veel trajecten gewoon kut om uit te komen met je strippen. (briljante marketingstrategie trouwens...).

Daarna ga ik zitten, discman aan, nog geen drie meter gereden of die gast draait zich om "MAG DIE WALKMAN MISSCHIEN WAT ZACHTER?" Eeh... als die motor van jou teringbus niet zoveel herrie maakt hoef ik mijn discman niet zo hard te zetten om nog wat muziek te horen.

Verder overigens een erg prettige avond gehad, thank you very much.
  zondag 12 maart 2006 @ 02:40:41 #2
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_35958575
Zeiklul.
Als ik een traject heb dat 5 strippen kost, is eentje van 16 weer ruk...het is dus nooit voor iedereen goed.

En groot gelijk over je kutherrie, eigenlijk had ie gewoon je herrie-apparaat ff onder de banden van de bus moeten gooien. Je weet zelf niet half hoe irritant dat geluid van zo'n apparaat is. Als ik fatsoenlijk kan luisteren zonder dat iemand het hoort, kan jij het ook.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_35958585
Ik zou nog een keer zeiklul zeggen, na drie keer komt het pas echt goed over.
  zondag 12 maart 2006 @ 02:42:32 #4
22002 MREn
pi_35958597
Och, als jij jezelf nu een hele stoere vent vindt, vind ik het best hoor...
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_35958629

Je hebt er 1 wegge-edit
pi_35958641
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:40 schreef MREn het volgende:
Je weet zelf niet half hoe irritant dat geluid van zo'n apparaat is.
Jawel, daarom heb ik zelf zo'n ding. Heb ik geen last van anderen die herrie maken.
  zondag 12 maart 2006 @ 02:46:14 #7
22002 MREn
pi_35958651
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:44 schreef MaxPower het volgende:

Je hebt er 1 wegge-edit
Al voor je reactie... een keer zeiklul was al genoeg. Ik krijg mn gelijk liever uit argumenten dan met zinloze herhalingen.
pi_35959082
wat een zeikert dus dus bushauffeur
  zondag 12 maart 2006 @ 03:32:53 #9
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35959189
quote:
Op zondag 12 maart 2006 03:22 schreef eBay het volgende:
wat een zeikert dus dus bushauffeur
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_35959207
wow man, wat een giftigheid in een topic
pi_35959895
Wat een gruwelijk schokkende dag voor de TS.
Echt ongekend naar daar in het noorden.
Wie geeft hem een schouder om op uit te huilen?

God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
pi_35960953
Er zijn ook gewoon strippenkaarten met 40 strippen ofzo.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_35963977
gisteren ook weer zo'n lul van een buschauffeur, ik pleur gewoon m'n strippenkaart op zijn toonbankje, en dan gaat hij mij zo onbegrijpend aankijken. dan moet ik dus gewoon m'n fucking oordopjes uit m'n oren halen, en ik dus zo vragen van: "WTF begrijp je niet, gast?". hij zo van: "b0h gek, waar wil je heen dan, voor hetzelfde geld wil je wel naar apeldoorn of heerenveen?", en ik moest dan weer zo van:"mongool, je zielige stadsbus gaat niet eens naar Apeldoorn of heerenveen, druk gewoon 2 strippen erop en rijd naar dat teringstation.".

toen kon ik eindelijk pas weer m'n oordoppen indoen, en andré Hazes en ander paupermuziek gaan luisteren.
pi_35964027
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:37 schreef MaxPower het volgende:

Ik koop uiteraard gewoon een strippenkaart met 15. Nog nooit gezeik gehad, alleen nu moest ik 1 strip bijkopen. Maak er gewoon of 15 strippen voor dat traject van, of maak strippenkaarten met 16 strippen, want nu is het bij veel trajecten gewoon kut om uit te komen met je strippen. (briljante marketingstrategie trouwens...).
Dan koop je een strippenkaart van 45 strippen, dan past het er allemaal prima op.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_35964792
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:30 schreef 700MB het volgende:

[..]

Dan koop je een strippenkaart van 45 strippen, dan past het er allemaal prima op.
nee, bij de derde rit kom je in de knoop.
  zondag 12 maart 2006 @ 14:37:12 #16
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35964903
quote:

Je hebt al die keren dat je er met 15 strippen vanaf ben gekomen, gewoon geluk gehad. Dat je eens wél de volle mep moet betalen voor je ritje, dat zat eraan te komen. Zones zijn nu eenmaal op een bepaalde manier ingedeeld. Dat jij er toevallig last van hebt... sja... Verander de zone en een ander heeft hetzelfde probleem. Daar bereik je niets mee.
quote:
Daarna ga ik zitten, discman aan, nog geen drie meter gereden of die gast draait zich om "MAG DIE WALKMAN MISSCHIEN WAT ZACHTER?" Eeh... als die motor van jou teringbus niet zoveel herrie maakt hoef ik mijn discman niet zo hard te zetten om nog wat muziek te horen.
Er zit zo'n sticker in de bus waar opstaat dat er wél muziek geluisterd mag worden, maar dit niet hinderlijk mag zijn voor andere mensen in de bus. Als jij achter die man zit en hij hoort zou zelfs als de bus rijdt, dan moet 't wel erg hard hebben gestaan. Dus zachter dat ding. (En een bezoekje aan de oorarts wellicht)
quote:
Mooi zo
(Un)masking for the greater good.
pi_35964906
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:33 schreef MaxPower het volgende:

[..]

nee, bij de derde rit kom je in de knoop.
Nee, want als je zo vaak heen en weer moet loont het ofwel de moeite om nog een 45 strippenkaart te kopen ofwel een (week)abonnement.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_35966987
quote:

Oh,ben jij zo'n pauper die gaat zeiken om 1 strip?De chauffeur heeft groot gelijk,als hij hem niet stempelt en er komt een controleur is hij de lul.Jij ook trouwens,maar dat is niet erg.

Wat die walkman betreft:koop een goede hoofdtelefoon,hoor jij de motor niet en hebben de passagiers en de chauffeur geen last van jouw thunderdome 13 cd.
Mijn vader is ook buschauffeur en die wordt af en toe schijtziek van die passagiers die met een walkman op hun harses binnenkomen of nog erger ,een telefoon vastgehecht aan hun oor.En mijn pa moet dan maar raden waar ze heen moeten.Dus dan roept mijn pa wat harder dan normaal :"Goeiemiddag!". En hij heeft gelijk.!

Zat je in lijn 100 of in 315?Als je in 315 zat was het mijn pa misschien ook wel.
pi_35967385
lijn 100. 315 rijdt maar tot 21:45 helaas...

overigens kom ik nooit met mijn oordoppen in de bus in lopen, dat is echt pauper inderdaad.
pi_35967445
Zeiklul.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:09:51 #21
22002 MREn
pi_35967726
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:48 schreef RealZeus het volgende:

Mijn vader is ook buschauffeur en die wordt af en toe schijtziek van die passagiers die met een walkman op hun harses binnenkomen of nog erger ,een telefoon vastgehecht aan hun oor.En mijn pa moet dan maar raden waar ze heen moeten.Dus dan roept mijn pa wat harder dan normaal :"Goeiemiddag!". En hij heeft gelijk.!
Mijn vader ook en weet daar ook wel eens wat leuks over te vertellen (niet zo vaak, ik zie hem maar een paar uur paar maand), zoals collega die stopt met een bus vol scholieren en iedereen uit laat stappen halverwege met het bericht dat ze pas terug mochten komen als ze bij het instappen minstens iets als 'hoi' of 'goedemorgen' uit hun bek konden krijgen.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:35:38 #22
38549 dewd
100% pure
pi_35968558
Zo man, zal ik alvast een touw voor je kopen? Mag je zelf ff een flinke boom zoeken na dit enorme trauma.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:51:30 #23
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_35969010
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:28 schreef immortalsean het volgende:
gisteren ook weer zo'n lul van een buschauffeur, ik pleur gewoon m'n strippenkaart op zijn toonbankje, en dan gaat hij mij zo onbegrijpend aankijken. dan moet ik dus gewoon m'n fucking oordopjes uit m'n oren halen, en ik dus zo vragen van: "WTF begrijp je niet, gast?". hij zo van: "b0h gek, waar wil je heen dan, voor hetzelfde geld wil je wel naar apeldoorn of heerenveen?", en ik moest dan weer zo van:"mongool, je zielige stadsbus gaat niet eens naar Apeldoorn of heerenveen, druk gewoon 2 strippen erop en rijd naar dat teringstation.".

toen kon ik eindelijk pas weer m'n oordoppen indoen, en andré Hazes en ander paupermuziek gaan luisteren.
Aso, toen jij die duffie oordoppies kocht gooide jij toch ook geen stapeltje geld neer zonder verder iets te zeggen?
Donec eris felix, multos numerabis amicos.
pi_35969039
Zeiklul.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:55:39 #25
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_35969116
Discman
Pussy poppin' on a handstand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: