Ik was net te jong, moet je bij golfer voor zijn... denk ik.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:28 schreef gelly het volgende:
Ik weet het nog als de dag van gisteren. Luid krakelend hoorde ik de stadsomroeper verkondigen dat er vrede was bereikt ! Zo vlug als ik kon ben ik in m'n klompen gesprongen en heb het heugdelijke feit gevierd door3 rondjes om de kerk te fietsen. Luid bellende natuurlijk !
Hoe vierden jullie het ?
waarom geloof ik dit nietquote:Op zondag 12 maart 2006 02:28 schreef gelly het volgende:
Ik weet het nog als de dag van gisteren. Luid krakelend hoorde ik de stadsomroeper verkondigen dat er vrede was bereikt ! Zo vlug als ik kon ben ik in m'n klompen gesprongen en heb het heugdelijke feit gevierd door3 rondjes om de kerk te fietsen. Luid bellende natuurlijk !
Hoe vierden jullie het ?
We hadden nog geen bel op onze fiets toen.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:28 schreef gelly het volgende:
Hoe vierden jullie het ?
Luier-babyquote:
Zit je in de opgravingen tegenwoordig?quote:Op zondag 12 maart 2006 02:28 schreef gelly het volgende:
Hoe vierden jullie het ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |