Volgens mij is het strikje bedoeld om mannen te verwarren. "Waar zit de sluiting van de bh?"
Een strikje sugereert dat daar iets dichtgestrikt zit.
quote:nou ik denk dat ik even wacht op je gedragen ondergoed aanbiedingen
Op dinsdag 04 december 2001 13:34 schreef Lurky het volgende:
Wie wil mijn (ongedragen) slip- en bhstrikjes?
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 13:34 schreef Lurky het volgende:
Volgens mij is het strikje bedoeld om mannen te verwarren. "Waar zit de sluiting van de bh?"
Een strikje sugereert dat daar iets dichtgestrikt zit.
Wel eens mannen gehad die hem daar probeerden te openen Lurky?
quote:Ja, we zouden het idd beter kunnen hebben over de nieuwe bondscoach van Ajax...* Hik zucht
Op dinsdag 04 december 2001 13:24 schreef SYCO het volgende:
hier moest ik dus zijn![]()
jeetje, vrouwen kunnen zich dus echt overal druk over maken
Als ik een vrouw was, en dus borsten had (wat me overigens geweldig lijkt; ik kwam vast NOOIT meer buiten) *en* ook nog eens BH's zou dragen, dan zou ik me vast ook heel erg aan die strikjes ergeren.
Maar helaas. Ik ben een vent.
*kut*
quote:Ja lach er maar om: verandert het minnespel ineens in gemier over bhsluiting.
Op dinsdag 04 december 2001 14:54 schreef Hik het volgende:[..]
LOL!
Wel eens mannen gehad die hem daar probeerden te openen Lurky?
Oefening baart kunst.
quote:Charming!
Op dinsdag 04 december 2001 15:34 schreef Antikal het volgende:
Ik kan dat geblinddoekt, met gebonden handen, met mijn tanden, en dan alleen mijn bovenkaak.Oefening baart kunst.
quote:Mja, kan natuurlijk. Het grappigste is ook nog dat ze altijd gelijk beginnen te roepen als even niet wil lukken: "Dat ze het echt wel vaker hebben gedaan hoor..hahaha". Ja, dat zou ik wel denken op je 28ste ja...
Op dinsdag 04 december 2001 15:32 schreef Lurky het volgende:[..]
Ja lach er maar om: verandert het minnespel ineens in gemier over bhsluiting.
Vooral als je elke keer een andere bh aan hebt: met voor-, achter-, danwel geen sluiting. Sommige mannen vinden het leuk de vrouw te helpen uitkleden.
Maar anyway, over het algemeen vind ik het ook wel leuk om me gewoon zelf uit te kleden. Beetje teasen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |