Ik snap je nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Sven, is er trouwens geen ''Wie is de mol'' topic?![]()
Wie is de Mol forumquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:42 schreef Woelli het volgende:
Waarom staat Wie is de mol niet bij Tijdelijke & Thema Fora zoals Idols en Birg Brother dat bedoelt die
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:42 schreef Woelli het volgende:
Waarom staat Wie is de mol niet bij Tijdelijke & Thema Fora zoals Idols en Birg Brother dat bedoelt die
Omdat het geen eigen forum heeft, maar gewoon een topic in SHO.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:42 schreef Woelli het volgende:
Betekent dat ook dat mensen als I-Jay en Serge naar MUZ verhuizen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat slaat ook nergens op, dus die gaan waarschijnlijk ook naar MUZ. Hind is destijds naar MUZ gegaan omdat zij als enige nog serieus met muziek bezig was geloof ik, maar daar was ik het toen ook al niet mee eens...
Serge heeft geen topic meer toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat mensen als I-Jay en Serge naar MUZ verhuizen?
Saaiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat het geen eigen forum heeft, maar gewoon een topic in SHO.
Nou ja, om te beginnen alleen de top 3, en als er behoefte aan is ook andere topics. Mocht je na sluiting van het forum nog topics willen hebben, moet je dat aanvragen in het betreffende subforum.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat mensen als I-Jay en Serge naar MUZ verhuizen?
Het topic van Christon hoort ook wel in MUZ thuis denk ik.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, om te beginnen alleen de top 3, en als er behoefte aan is ook andere topics. Mocht je na sluiting van het forum nog topics willen hebben, moet je dat aanvragen in het betreffende subforum.
Waarom nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mwah, je kan daar echt niet een eigen subforum voor maken denk ik.
Mwah, het wordt ook lang niet zo massaal als Idols bijv. bekeken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waarom niet
* Eigen topics voor de deelnemers.
* Een prono![]()
* Polls
Valt genoeg over de praten![]()
*noteert.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:50 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het topic van Christon hoort ook wel in MUZ thuis denk ik.
Dat is waar.. Maar toch wel meer als Big Brotherquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mwah, het wordt ook lang niet zo massaal als Idols bijv. bekeken.
BB was 24 uur per dag te bekijken, WIDM heeft maar 1 uur per week. Maar goed, het gaat om IDO hier.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is waar.. Maar toch wel meer als Big Brother![]()
Dat het dicht gaat betekent niet dat je de topics niet meer kunt lezenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:24 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ga alle topics vast uitprinten en inbinden.
Dat vind ik ook altijd zo vaag, álle IDO'ers staan in SHO, behalve Hind, die staat in MUZ.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:23 schreef Svensational het volgende:
Het gaat waarschijnlijk morgenavond of maandag dicht. Topics die overgeheveld gaan worden naar SHO zijn American Idol-topic + prono, Liveshow-tournament + kandidaten-topics (Raffaëla, Ellen, Floortje). Hebben jullie verder nog verzoekjes van topics die naar SHO moeten? We zijn trouwens nog in gesprek over de kandidatentopics, of die naar MUZ of naar SHO moeten...
Daar mag je over fantaserenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:15 schreef chansadres het volgende:
Ik wil wel precies weten wie die Woelli is
Ik enk omdat niemand echt nog een singel uit heeft gebracht. Alleen Raf nu danquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat het in SHO moest, het gaat nu toch vooral om de MUZiek die ze gaan maken...
Zal ik vannacht doenquote:
Jou natuurlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:17 schreef Woelli het volgende:
Wie gaan jullie eigenlijk het meeste missen?
ik bedoel dan de idols-users
Ik ga jou postdiarree wel missenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:17 schreef Woelli het volgende:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga jou postdiarree wel missen.
Niemand, want ik zie ze op de rest van FOK! gewoon.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:17 schreef Woelli het volgende:
Wát? Het was vermakelijk hoe je de Florafans steeds weer wist te overspoelen met anti-berichten!quote:
Jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:21 schreef chansadres het volgende:
Mag je ook zeggen wie je niet gaat missen?
Laten we daar maar niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:21 schreef chansadres het volgende:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:23 schreef chansadres het volgende:
Hoef denk ik geen namen te noemen, ze weten het zelf wel.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben toch stiekem wel benieuwd hoeveel mensen mij niet gaan missen.
Ow zo, ik dacht even andersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wát? Het was vermakelijk hoe je de Florafans steeds weer wist te overspoelen met anti-berichten!
Ik vergeet nu al dat sommige users nog bestaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:21 schreef chansadres het volgende:
Jij begint?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
Doe eens niet zo vaag allemaal, noem gewoon eens wat namen!
He dat ben ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |