Ken de mensen niet... is ook andere portiek... is me opgevallen dat ze er sinds 1 maart in waren getrokken (verbouwgeluidjes)...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:41 schreef Dirktator het volgende:
Ben jij niet uitgenodigd?
Ga er langs en ook zuipen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:45 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ken de mensen niet... is ook andere portiek... is me opgevallen dat ze er sinds 1 maart in waren getrokken (verbouwgeluidjes)...
Housewarming is dus ook gok met gerede kans op waarheid...
ach ga toch pony's neukenquote:Op zondag 12 maart 2006 01:10 schreef Pony-Lover het volgende:
zuipen is leuk en ze hebben als het goed is maar een keer zo'n ding dus zeik niet.
Domme redenering!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:45 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Maikuul... ik ben nog nooit dronken geweest, en zal dat ook nooit worden... drink wel alcohol, maar weet op tijd te stoppen... (bij teveel al koppijn)...
Ik vind dronken mensen vreselijk! Dus ik wil dat ook niet zelf zijn...
Heb je nou nog steeds je jeugdtrauma niet verwerkt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:45 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]Maikuul... ik ben nog nooit dronken geweest, en zal dat ook nooit worden... drink wel alcohol, maar weet op tijd te stoppen... (bij teveel al koppijn)...
Ik vind dronken mensen vreselijk! Dus ik wil dat ook niet zelf zijn...
Natuurlijk niet! De buren weten al wat voor vlees ze in de kuip hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:41 schreef Dirktator het volgende:
Ach ja... je kan gaan doen van ... zeik niet... iedereen moet af en toe bezopen worden... maar ik heb daar niet zo'n behoefte aan... ik kan ook lol hebben zonder per se gezopen te moeten hebben... heeft nix met jeugdtrauma's te maken... lust best een paar biertjes of zo... maar na een aantal is er voor mij de grens... dan kan ik kiezen tussen een enorme koppijn of effe wat anders drinken...quote:Op zondag 12 maart 2006 01:23 schreef L-IS het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds je jeugdtrauma niet verwerkt?
Nou nou; zo onbeschoft was ik toch niet? Ik zei alleen maar dat je moeder een hoer was..quote:Op zondag 12 maart 2006 01:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dronken mensen zijn luidruchtig,lomp en onbeschoft.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 13:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nou nou; zo onbeschoft was ik toch niet? Ik zei alleen maar dat je moeder een hoer was..![]()
Is dat zo?... is het volgens jou normaal dat ik pas om half 4 kon gaan slapen omdat mijn buren een feestje hadden? Er wonen trouwens ook gezinnen met kinderen hier...quote:Op zondag 12 maart 2006 13:18 schreef LENUS het volgende:
[..]
, Maar goed TS niet zo zeiken, jij belichaamt de zeikerige houding van vele Nedelanders. Gun die mensen een pleziertje!
Bij een beetje een goed feest welquote:Op zondag 12 maart 2006 13:33 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Is dat zo?... is het volgens jou normaal dat ik pas om half 4 kon gaan slapen omdat mijn buren een feestje hadden? Er wonen trouwens ook gezinnen met kinderen hier...
Maar ben je ook bij ze langs geweest om te vragen of t wat zachter kon o.i.d?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:33 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Is dat zo?... is het volgens jou normaal dat ik pas om half 4 kon gaan slapen omdat mijn buren een feestje hadden? Er wonen trouwens ook gezinnen met kinderen hier...
En waarom was jij niet uitgegaan?quote:Op zondag 12 maart 2006 13:33 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:41 schreef Dirktator het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |