Die negerinquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef Dirktator het volgende:
Ach, je bent gewoon jaloers op die lead-singer. Als je haar een dag zou kunnen zijn, zat je de hele dag voor de spiegel jezelf te vingeren. Jaloezie, dat is het.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben niet lesbisch,maar wat is die zangeres een mooie vrouw.![]()
[afbeelding]
zingen kan ze in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben niet lesbisch,maar wat is die zangeres een mooie vrouw.![]()
[afbeelding]
Pijpen wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
zingen kan ze in ieder geval niet.
Zolang ze maar aan lollies kan likken...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
zingen kan ze in ieder geval niet.
Let niet op Chriz2k, hij houdt van kleine breezermeisjes. Ik daarentegen heb een zwak voor intellectuele, volwassen vrouwen zoals jij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou wel eens een geil nummertje met jou willen maken.
Dat wijfie is geiler.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can YOU handle Met-Yvana?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef Met-Yvana het volgende:*Mental image*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wil je Chris2k neuken?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:31 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Let niet op Chriz2k, hij houdt van kleine breezermeisjes. Ik daarentegen heb een zwak voor intellectuele, volwassen vrouwen zoals jij.
Neuqen?![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik vond de oude wel goed van de pussycats, maar die nieuwe Beep vind echt helemaal geweldig![]()
!
Dat kut nummer met die William is zo breezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen breezers kunnen dat liedje leuk vinden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat kut nummer met die William is zo breezer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |