Ik weet niet zeker of ik gedumpt ben (heb dus het vermoeden van wel) maar dat biertje heb ik al opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:40 schreef fimoklei het volgende:
ik ben deze week gedumpt dus ik kan wel een pilsje gebruiken
Whiskyquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:40 schreef fimoklei het volgende:
ik ben deze week gedumpt dus ik kan wel een pilsje gebruiken
hmm zou dat door die pilsjes komen dat je het niet meer weet?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik gedumpt ben (heb dus het vermoeden van wel) maar dat biertje heb ik al op![]()
Wel meer dan 1 ook![]()
Lijkt op mijn avond (maar dan zonder alcohol, onvrijwillig)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef mjb44 het volgende:
Vandaag niet op stap. Ben meer in de stemming van beetje internetten, ondertussen tv kijken (licence to kill), en verder heb ik een lekker wijntje in geschonken.
Vivi hoe ging het eigenlijk met je plan voor een eigen restaurantje ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef Vivi het volgende:
Nope. want te koud,
Nee, ik hoor gewoon niets meer van hem. Ik ken hem langer dan vandaag, ik recycle m'n vriendjes zeg maar, dat komt wel vaker voor. Als ik niets meer hoor dan is het over voordat het goed en wel begonnen is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:46 schreef fimoklei het volgende:
[..]
hmm zou dat door die pilsjes komen dat je het niet meer weet?
lijkt me een goed plan, doe ik dat ook...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee, ik hoor gewoon niets meer van hem. Ik ken hem langer dan vandaag, ik recycle m'n vriendjes zeg maar, dat komt wel vaker voor. Als ik niets meer hoor dan is het over voordat het goed en wel begonnen is.
De lul.
'ik wil in je oor fluisteren dat ik van je hou'. Ammehoela.
Denk dat ik nog maar een biertje pak![]()
O, dat ene pand ging niet door want de brouwerij was het niet eens met de verbouwing die wij wilden (het was een club/discotheek btwquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Vivi hoe ging het eigenlijk met je plan voor een eigen restaurantje ?
Mannen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee, ik hoor gewoon niets meer van hem. Ik ken hem langer dan vandaag, ik recycle m'n vriendjes zeg maar, dat komt wel vaker voor. Als ik niets meer hoor dan is het over voordat het goed en wel begonnen is.
De lul.
'ik wil in je oor fluisteren dat ik van je hou'. Ammehoela.
Denk dat ik nog maar een biertje pak![]()
Ik barst van de goede ideeënquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef fimoklei het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan, doe ik dat ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |