abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35950469
Naar nu blijkt is een neef van mij op 17 februari plotseling overleden op 53 jarige leeftijd. Ik las het vreselijke nieuws op een weblog van een Groningse politica met een foto van hem erbij. Advertenties hebben in de krant gestaan, maar ik lees die krant niet.
Omdat de familie van mijn vader's kant nooit close zijn geweest, zijn wij dus niet op de hoogte gebracht.
Het Dagblad van het Noorden heeft nu gelukkig een online archief van overlijdensadvertenties sinds 2004, dus kon ik tenminste lezen wie zijn naasten waren. Alleen zijn zus en haar kinderen hebben als familie een advertentie geplaatst. "In plaats van kaarten" staat bovenaan de advertentie. De andere advertenties waren van vrienden en collega's. Volgens mij laat hij geen partner en kinderen na. Is het niet klote dat je zulk rot nieuws op een weblog moet lezen?
Toen ik hem voor het eerste ontmoette eind jaren 80, was ik best een beetje verliefd op hem en dat is altijd wel zo gebleven. Een enkele keer zag ik hem in de stad. Hij was 16 jaar ouder naar nu blijkt. Ik voel me nogal klote vandaag.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
  zaterdag 11 maart 2006 @ 20:51:17 #2
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_35950819
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef ABBAfan het volgende:
Naar nu blijkt is een neef van mij op 17 februari plotseling overleden op 53 jarige leeftijd. Ik las het vreselijke nieuws op een weblog van een Groningse politica met een foto van hem erbij. Advertenties hebben in de krant gestaan, maar ik lees die krant niet.
Omdat de familie van mijn vader's kant nooit close zijn geweest, zijn wij dus niet op de hoogte gebracht.
Het Dagblad van het Noorden heeft nu gelukkig een online archief van overlijdensadvertenties sinds 2004, dus kon ik tenminste lezen wie zijn naasten waren. Alleen zijn zus en haar kinderen hebben als familie een advertentie geplaatst. "In plaats van kaarten" staat bovenaan de advertentie. De andere advertenties waren van vrienden en collega's. Volgens mij laat hij geen partner en kinderen na. Is het niet klote dat je zulk rot nieuws op een weblog moet lezen?
Toen ik hem voor het eerste ontmoette eind jaren 80, was ik best een beetje verliefd op hem en dat is altijd wel zo gebleven. Een enkele keer zag ik hem in de stad. Hij was 16 jaar ouder naar nu blijkt. Ik voel me nogal klote vandaag.
Gecondoleert joh...
Zulk nieuws is nooit leuk, en al helemaal niet als je er op zo'n manier achter moet komen.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 20:52:49 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35950888
Ja lullig idd, maar je was blijkbaar niet echt close met hem
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_35951033
Het komt steeds meer voor dat nabestaanden geen kaarten meer versturen en in besloten kring de overledene begraven of cremeren.
Je moet geluk hebben dat je het in de krant leest. Anders weet je als niet-naaste familielid, oud-collega of bekende niet beter dan dat de persoon nog gewoon leeft.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_35951170
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 20:52 schreef Vivi het volgende:
Ja lullig idd, maar je was blijkbaar niet echt close met hem
Niet close nee, maar ik bleef hem wel af en toe volgen op internet. Ik wist dat hij werkzaam was op het stadhuis in Groningen. Ik heb altijd wel persoonlijk contact met hem willen hebben, maar dat is er nooit van gekomen. Vraag me niet waarom.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 21:04:18 #6
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35951434
Gecondoleerd, lijkt me niet de beste manier om aan dit soort nieuws te komen
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  Forum Admin zaterdag 11 maart 2006 @ 21:07:40 #7
58651 crew  murp
murp
pi_35951599
ja, gecondoleerd en ja... beetje naar als je dit zo moet horen...
pi_35953088
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 20:56 schreef ABBAfan het volgende:
Het komt steeds meer voor dat nabestaanden geen kaarten meer versturen en in besloten kring de overledene begraven of cremeren.
Je moet geluk hebben dat je het in de krant leest. Anders weet je als niet-naaste familielid, oud-collega of bekende niet beter dan dat de persoon nog gewoon leeft.
Je moet gewoon je contacten goed onderhouden
  zaterdag 11 maart 2006 @ 21:42:13 #9
78498 classpc
I don't like change
pi_35953144
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 20:42 schreef ABBAfan het volgende:
Is het niet klote dat je zulk rot nieuws op een weblog moet lezen?
Is idd klote.
Gecondoleerd.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_35953807
sterkte....en gecondoleerd idd
pi_35954732
Je voelt je klote omdat er iemand is overleden die je dus eigenlijk niet kent? Gezien je opmerking: Volgens mij laat hij geen vrouw en kinderen na.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  zondag 12 maart 2006 @ 00:39:53 #12
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35957249
Sterkte en gecondoleerd
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_35968461
Heel veel sterkte en gecondoleerd
pi_35968525
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 22:16 schreef Thisbe het volgende:
Je voelt je klote omdat er iemand is overleden die je dus eigenlijk niet kent?
Ze kent hem wel, maar niet goed --> nuancerend correctie, die toch wel relevant is
Pretentieus geneuzel.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:35:55 #15
92279 N.icka
Windforce 11
pi_35968567
Als je het niet gelezen had , had je hem ook nooit gemist
pi_35968643
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:35 schreef N.icka het volgende:
Als je het niet gelezen had , had je hem ook nooit gemist
Hard... maar.. waar?
Pretentieus geneuzel.
pi_35968757
Mag ik me rot voelen omdat een neef, die nota bene net zo heet als mijn oudere broer, plotseling overlijdt? Dat staat los van het feit of ik hem wel of niet goed kende.
Het is de manier waarop ik het nieuws moest vernemen. Een rouwbrief aan het adres van mijn vader was op z'n plaats geweest, maar de zus van mijn neef heeft besloten voor een andere aanpak.
pi_35969246
Dan bel je haar toch op ofzo en vertel je haar dat je het een erg ongepaste manier van handelen vindt?
Tralalalaaa
pi_35969814
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:42 schreef ABBAfan het volgende:
Mag ik me rot voelen omdat een neef, die nota bene net zo heet als mijn oudere broer, plotseling overlijdt? Dat staat los van het feit of ik hem wel of niet goed kende.
Het is de manier waarop ik het nieuws moest vernemen. Een rouwbrief aan het adres van mijn vader was op z'n plaats geweest, maar de zus van mijn neef heeft besloten voor een andere aanpak.
En dat is onze schuld?
  zondag 12 maart 2006 @ 17:28:53 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35970018
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:42 schreef ABBAfan het volgende:
Mag ik me rot voelen omdat een neef, die nota bene net zo heet als mijn oudere broer, plotseling overlijdt?
Ik zie de relevantie van dit feit niet helemaal in. Maar goed.
quote:
Dat staat los van het feit of ik hem wel of niet goed kende.
Dat vind jij, maar iedereen heeft daar een andere mening over.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 12 maart 2006 @ 17:31:30 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35970084
aan de ene kant kan ik me voorstellen dat het als een klap in je gezicht komt. aan de andere kant is het wel een manier om er überhaupt achter te komen in tijden waar familie zelfs niet meer op de hoogte is van elkaar.

en nog gecondoleerd. ik heb ook nichtjes waar ik verliefd of was (ben)
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35970442
standaard-condoleance-topic
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 12 maart 2006 @ 18:01:23 #23
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35970993
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:44 schreef partyyboyy het volgende:
standaard-condoleance-topic
waar slaat die oipmerking nou weer op

TS: lullig voor je om er op zo'n manier achter te komen inderdaad.`
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 13 maart 2006 @ 10:26:04 #24
143470 GinzaGirl
Heart of Yakuza
pi_35983931
Gecondoleerd, het lijkt me naar op het op zo'n vreemde manier te weten te komen,

ik wens je veel sterkte,
With love,
pi_35984075
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 20:59 schreef ABBAfan het volgende:

[..]

Niet close nee, maar ik bleef hem wel af en toe volgen op internet. Ik wist dat hij werkzaam was op het stadhuis in Groningen. Ik heb altijd wel persoonlijk contact met hem willen hebben, maar dat is er nooit van gekomen. Vraag me niet waarom.
Gecondoleerd. En nu maar hopen dat je er geen soort van schuldgevoel aan over houdt dat je nooit contact hebt opgenomen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_35984090
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik zie de relevantie van dit feit niet helemaal in. Maar goed.
"relevantie van dit feit" Ga ergens anders je bordrij oefenen.

Gecondoleerd TS.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:27:01 #27
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_36015515
uit respect: gecondoleerd
maar ik vraag me toch serieus af waarom men niet juist BLIJ zijn voor diegenen die eindelijk hun aardse belichaming achter hun laten.
¡ Experience Everything !
pi_36015551
Tjah sneu maar ja!
Ik snap wel dat zijn naasten, mensen geen kaartjes meer sturen die vanaf de jaren 80 al geen kontakt meer zochten etc
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:28:49 #29
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_36015558
Gecondoleerd, wat raar dat je dat op zo'n manier moet horen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')