Ik denk dat jij nergens meer boodschappen kan doen als je zo panisch doet over een muisje,quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:41 schreef Molluck het volgende:
Wahaha, je verwachtte een jaar lang gratis boodschappen?
Ik zou daar dus nooit van mijn leven meer boodschappen doen als daar muizen rondlopen, al waren ze gratis!
Ja, ik verwachtte heus een jaar lang gratis boodschappen voor het vangen van een muisjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:41 schreef Molluck het volgende:
Wahaha, je verwachtte een jaar lang gratis boodschappen?
Hij was wel heel erg schattig moet ik zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:42 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nergens meer boodschappen kan doen als je zo panisch doet over een muisje,![]()
Ik ben niet bang voor een muis, maar ik zou geen boodschappen willen doen in een winkel waar de hygiëne zo beroerd is dat er muizen rondlopen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:42 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nergens meer boodschappen kan doen als je zo panisch doet over een muisje,![]()
Elke supermarkt heeft last van muizen. Dat je ze ziet danwel vangt is zeldzaam.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor een muis, maar ik zou geen boodschappen willen doen in een winkel waar de hygiëne zo beroerd is dat er muizen rondlopen.
iddquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:01 schreef Pikhoofd het volgende:
Sterker nog, zo'n beetje iedere openbare plaats heeft last van muizen en ratten, da's heel gewoon.
Waar eten wordt opgeslagen lopen nu eenmaal muizen rond. Dat heeft niets te maken met een gebrek aan hygiëne. Het is vrijwel onmogelijk om die beestjes helemaal te weren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor een muis, maar ik zou geen boodschappen willen doen in een winkel waar de hygiëne zo beroerd is dat er muizen rondlopen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:33 schreef Ferdii het volgende:
wist je dat die overgebleven spullen later gewoon weer het vak in gaat en jij dus die aangevreten zooi koopt?
Als de verpakking niet teveel naar de klote is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:33 schreef Ferdii het volgende:
wist je dat die overgebleven spullen later gewoon weer het vak in gaat en jij dus die aangevreten zooi koopt?
Enig idee hoeveel schade zo'n klein tyfusmuisje kan aanrichten ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:42 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
behoorlijk veel, wij lieten dat probleem altijd oplossen door Rentokil..quote:Op zondag 12 maart 2006 09:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel schade zo'n klein tyfusmuisje kan aanrichten ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |