quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:38 schreef SunChaser het volgende:
Het is zaterdagavond en geen reet op tv, wie kijkt er nu naar twee lelijke mokkels die in een idolenprogrammaatje meedoen? Of naar een dikke homo bij de Vara.
Het is tijd voor een ouderwetse rel. En nou niet meteen Yvonne uitschelden, dat is zo cliché. Nee, mods en users en andere crew, laten we eens brainstormen wat voor rel we gaan houden.
Deze mocht geloof ik niet bij feed-back. Maar hier toch wel? Maar, ik ga straks wel naar "die dikke homo bij de vara kijken". Beter dan die Spijkerman op Talpa, wat is vent saai geworden zeg.......quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef rickmans het volgende:
geen fb
Oke, ook goed. Ik heb hem nog niet gezien. Hoor graag of het de moeite waard is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:08 schreef Mainport het volgende:
Die dikke homo bij de vara is best leuk he.
Maar ik heb een filmpje gehuurd.
[afbeelding]
Vandaag geen zin in. Ben echt in de stemming om nog even te fokken, tv te kijken, mischien weer even fokken en dan op tijd naar bed. Vandaag veel buiten geweest (erg koud gehad dus).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:11 schreef Handschoen het volgende:
Je kan ook gewoon ergens anders heen gana om een beiertje te drinken ipv voor de tv te hangen![]()
Verveel me een beetje. Wil de tijd tussen nu en "mooi weer de leeuw" even doden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef NJ het volgende:
Geforceerd rellen. Dat werkt altijd goed.
Inderdaad; een rel ontstaat.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef NJ het volgende:
Misschien moeten we Pussydeluxe en dWc weer ff van stal halenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:12 schreef NJ het volgende:
Mwoah, Pussydeluxe is nauwelijks aanwezig vanavond, en dWc, tja, da's gewoon een neger. Dus dat gaat 'm niet worden, vrees ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Misschien moeten we Pussydeluxe en dWc weer ff van stal halen![]()
Hahaha kut filmquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:08 schreef Mainport het volgende:
Die dikke homo bij de vara is best leuk he.
Maar ik heb een filmpje gehuurd.
[afbeelding]
Zie hier! Ingrediënten!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:35 schreef sararaats het volgende:
ik zal me eens moeien
gegarandeerd actie
Hoi saarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:35 schreef sararaats het volgende:
ik zal me eens moeien
gegarandeerd actie
14.gifquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:35 schreef sararaats het volgende:
ik zal me eens moeien
gegarandeerd actie
Heb je de ketting al bij je?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoi Tonks
ik blijf niet lang, moet om 3u uit bed
Waarom?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoi Tonks
ik blijf niet lang, moet om 3u uit bed
Jij luistert altijd naar films?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb ook een filmpje gehoord.
Iets over een 40 jaar oude maagd ofzo![]()
Dat zal me een wilde zaterdag avond worden!Mijn God ik kak in
![]()
Die is wel leuk!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb ook een filmpje gehoord.
Iets over een 40 jaar oude maagd ofzo![]()
Dat zal me een wilde zaterdag avond worden!Mijn God ik kak in
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |