mijn opleiding is niet helemaal precies wat je nodig hebt voor een Fin of Marketing stage, maar was wel goed genoeg volgens mijn begeleiders dus ik denk dat ik daar ook maar voor ga solliciteren.quote:Op zondag 12 maart 2006 13:11 schreef Knakker het volgende:
Ben ook bij AIESEC aangenomen en op't moment aan't zoeken. Ze hebben een heel groot aanbod, maar voor Z-A moet je echt goed Spaans spreken om in aanmerking te komen voor 90% van hun stages. Ik wil ook naar Z-A om mijn Spaans te verbeteren; op het moment is het 'basic' (kan een simpele conversatie houden) en dat voor het merendeel van de stages niet genoeg.
Verder ben ik ook niet op zoek naar een Financiële of Marketing stage; als je die al buiten beschouwing laat, valt de helft van hun aanbod al weg. Maar goed, ik kom vanzelf wat leuks tegen
aanhouder wintquote:Op zondag 12 maart 2006 13:11 schreef Knakker het volgende:
Verder ben ik ook niet op zoek naar een Financiële of Marketing stage; als je die al buiten beschouwing laat, valt de helft van hun aanbod al weg. Maar goed, ik kom vanzelf wat leuks tegen
aanbod in ZAM valt inderdaad een beetje tegenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:11 schreef Knakker het volgende:
Ben ook bij AIESEC aangenomen en op't moment aan't zoeken. Ze hebben een heel groot aanbod, maar voor Z-A moet je echt goed Spaans spreken om in aanmerking te komen voor 90% van hun stages. Ik wil ook naar Z-A om mijn Spaans te verbeteren; op het moment is het 'basic' (kan een simpele conversatie houden) en dat voor het merendeel van de stages niet genoeg.
Ach, in Azie is meer dan genoeg... en da's ook leukquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:38 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
aanbod in ZAM valt inderdaad een beetje tegen![]()
*nu ook in die database kijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |