abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35947106
Ik ben aangenomen om volgend jaar met een AIESEC stage naar het buitenland te kunnen gaan.

Nu is mijn vraag:
zijn er meer FOK!ers die dat gedaan hebben?
ervaringen anyone???
Life sucks
pi_35948140
Ik heb me uiteindelijk nooit ingeschreven omdat ik hun aanbod een beetje twijfelachtig vond, een enkele keer stond er een stage op die site en dan meestal in een land waar ik absoluut niet naar toe wilde.

Maar ik ben wel benieuwd hoe het bij jou loopt. Is er al een concrete stage bekend of zijn ze die nog aan het zoeken? en kun je bepaalde landen opgeven?
pi_35962620
tijdens de sollicitatie kon je een bepaalde voorkeur opgeven.
Mijn voorkeur is Latijns Amerika, om aan me spaans te werken.

Maar je krijgt pas toegang tot een database met daarin alle projecten, als je bent toegelaten.
En die databas is best huge.
Life sucks
pi_35963490
Ben ook bij AIESEC aangenomen en op't moment aan't zoeken. Ze hebben een heel groot aanbod, maar voor Z-A moet je echt goed Spaans spreken om in aanmerking te komen voor 90% van hun stages. Ik wil ook naar Z-A om mijn Spaans te verbeteren; op het moment is het 'basic' (kan een simpele conversatie houden) en dat voor het merendeel van de stages niet genoeg.

Verder ben ik ook niet op zoek naar een Financiële of Marketing stage; als je die al buiten beschouwing laat, valt de helft van hun aanbod al weg. Maar goed, ik kom vanzelf wat leuks tegen
pi_35963548
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:11 schreef Knakker het volgende:
Ben ook bij AIESEC aangenomen en op't moment aan't zoeken. Ze hebben een heel groot aanbod, maar voor Z-A moet je echt goed Spaans spreken om in aanmerking te komen voor 90% van hun stages. Ik wil ook naar Z-A om mijn Spaans te verbeteren; op het moment is het 'basic' (kan een simpele conversatie houden) en dat voor het merendeel van de stages niet genoeg.

Verder ben ik ook niet op zoek naar een Financiële of Marketing stage; als je die al buiten beschouwing laat, valt de helft van hun aanbod al weg. Maar goed, ik kom vanzelf wat leuks tegen
mijn opleiding is niet helemaal precies wat je nodig hebt voor een Fin of Marketing stage, maar was wel goed genoeg volgens mijn begeleiders dus ik denk dat ik daar ook maar voor ga solliciteren.
Alhoewel mijn spaans is ook basic, das wel bitter.

Maar voor hetzelfde geld ga ik naar zuid Afrika, of Geörgie.. boeien, als ik maar een tijd ver weg ben.
Life sucks
pi_35963570
quote:

aanhouder wint
Life sucks
pi_35963741
Ik heb geen haast. En ik heb al besloten om, als ik niets vind, alsnog gewoon het vliegtuig te pakken richting Z-A; ga ik eerst wel een maand ergens een taalcursus volgen (kost $600/maand, inclusief kost & inwoning!)... worden mn kansen vanzelf groter.

Ik heb sowieso al wel als voordeel dat ik redelijk wat taalkennis heb... spreek uitstekend Nederlands (duh) en Engels, beheers het Frans en Duits ook goed en kan ook nog een simpele conversatie houden in het Spaans en Russisch . Maar goed, ik wil me nu gewoon op het Spaans richten
pi_36109932
quote:

aanbod in ZAM valt inderdaad een beetje tegen
*nu ook in die database kijkt
Life sucks
pi_36114989
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 10:38 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

aanbod in ZAM valt inderdaad een beetje tegen
*nu ook in die database kijkt
Ach, in Azie is meer dan genoeg... en da's ook leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties