Niet zo drijgen man.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:52 schreef Adamica1 het volgende:
De onvrede op dit forum reikt het hoogtepunt.
Moderators doen maar wat ze willen en drijgen daardoor de algemene stemming aan te tasten.
Gelukkig gaan zij niet over de dingen die "he volk" hier kwijt wil .
Stem daarom voor SP..
Sp moderators zijn eerlijk en laten de stem aan het volk.
Dat ben ik... ik ben het volk net als U.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:56 schreef Lucille het volgende:
Wie zijn "he volk"?
Ze zijn ook Oost Indisch doofquote:
Hoe kan een partij die niet in de regering zit meer geld steken onderwijs?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
Misschien dat de SP meer geld moet steken in onderwijs zodat mensen 'dreigen'' in plaats van 'drijgen' schijven
Als hier alles gezegd kan worden is het eind ook zoek.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:59 schreef Adamica1 het volgende:
Als hier zomaar beslist kan worden wat wel of niet op deze site gezecht mag worden dan is het eind zoek.
Helaas moet ik nog 300 Euro terug krijgen van zo'n mooie zelfstandige zorgverzekeraar! (jaja, ik betaal nog steeds dubbel!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef teknomist het volgende:
Ik ben een VVD-moderator. Ik geef users veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid..
1. Deze site is voor iedereen gratis. Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:59 schreef Adamica1 het volgende:
Als hier zomaar beslist kan worden wat wel of niet op deze site gezecht mag worden dan is het eind zoek.
Wat voor actie?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:00 schreef Adamica1 het volgende:
Terminator moet als moderator verwijdert worden. Ik zal daarom een actie ondernemen.
Dat is de schuld van je zorgverzekeraar. Niet van de VVD.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:00 schreef HPoi het volgende:
[..]
Helaas moet ik nog 300 Euro terug krijgen van zo'n mooie zelfstandige zorgverzekeraar! (jaja, ik betaal nog steeds dubbel!)
Je gaat je polsen doorsnijden hoop ik?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:00 schreef Adamica1 het volgende:
Terminator moet als moderator verwijdert worden. Ik zal daarom een actie ondernemen.
Ze gaan hem bij zijn huis opwachten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat voor actie?
*vast popcorn pakt*
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:52 schreef Adamica1 het volgende:
De onvrede op dit forum reikt het hoogtepunt.
Moderators doen maar wat ze willen en drijgen daardoor de algemene stemming aan te tasten.
Gelukkig gaan zij niet over de dingen die "he volk" hier kwijt wil .
Stem daarom voor SP..
Sp moderators zijn eerlijk en laten de stem aan het volk.
De rest had ik geen zin in.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:52 schreef Adamica1 het volgende:
De Mijn onvrede op dit forum bereikt het hoogtepunt.
Moderators doen maar wat ze willen en drijgen dreigend.
Waardoor de algemenealgehele stemming aan te tasten. wordt aangetast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |