Het filmpje is offline, anders had je wel anders gepieptquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Mr.Holmes het volgende:
Ik vind die foto eigenlijk helemaal niet schokkend
Zou ook vrij krom zijn, dierenmishandeling verbieden maar martelen mag welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:10 schreef __Saviour__ het volgende:
ik had daarover gelezen.
ze weten wie de vrouw is, maar er kan niks tegen gedaan worden omdat er in china geen wetten voor zijn
Links van sites als rotten.com of Ogrish.com worden niet echt gewaardeerd..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:41 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik wil met dit topic niet laten zien dat ik leuk vind wat deze vrouw doet maar vind het juist walgelijk.
Maar goed over walgelijke dingen moet je toch ook op fok over kunnen praten lijkt mij. En heb er ook wel behoefte aan om het er over te hebben.
Ik zag laatste een filmpje van een vrouw die poesjes en hondjes vertrapt echt te bizar. Ze trapt alle dieren dood met haar naaldhakken tot ze dood zijn, echt een vreselijke dood moet dit zijn voor deze dieren.
Ik vroeg me af of die vrouw al is opgepakt ? en hoe kan iemand zo erg zijn om dit te doen ?
En hebben jullie dit ook gezien ?
Ik vond het in ieder geval het ergste wat ik ooit op internet heb gezien
Screenshots van dat filmpje
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarschuwing deze foto kan schokkend bevonden worden !!!!
Iddquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Links van sites als rotten.com of Ogrish.com worden niet echt gewaardeerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |