Dan kan het er niet meer liggen toch? En ben jij gewoon een verrekte stofzuiger toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:22 schreef Fokkedop het volgende:
En je ademt het allemaal in.
Ja, maar liever dubbele ramen. We hebben een weg waar ze met 80 km per uur voorbij gaan. En maikuuul scooters die vaak nog harder gaan. dus liever zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je had wat dat betreft beter je oude kozijnen en enkel glas kunnen houden, dan tocht het lekker door en wordt al het stof naar buiten geblazen.
En dat vliegt dan bovenop de kast? VOlgens mij komt het uit het plafond, want het ligt altijd op hoge onmogelijke plekken!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:48 schreef Zero2Nine het volgende:
Een grote veroorzaker van stof ben je zelfkun je wel andere ramen nemen maar er valt een hoop dood materiaal van jou af, daar doe je niks aan.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:48 schreef Zero2Nine het volgende:
Een grote veroorzaker van stof ben je zelfkun je wel andere ramen nemen maar er valt een hoop dood materiaal van jou af, daar doe je niks aan.
Je bent niet de enige hoor. Mijn kamer is ook gigantisch stoffig, en daar is mijn PC ook niet zo blij mee... Om de maand moet ik de binnenkant van mijn pc van het stof ontdoen omdat me PC na verloop van tijd door het stof steeds warmer wordt. Ik denk dat het meeste stof van mijn bed afkomstig is. Gelukkig gaan we binnenkort verhuizen, en dan heb ik mijn bed op een aparte kamer staan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
![]()
maar waarom is het bij mij dan zo erg?
luxe hoor, bed ergens anders. Ik heb nog wel een laptop die al een keer helemaal van binnen schoon moest gemaakt worden. Als ik anders door was gegaan, had ie het niet overleeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor. Mijn kamer is ook gigantisch stoffig, en daar is mijn PC ook niet zo blij mee... Om de maand moet ik de binnenkant van mijn pc van het stof ontdoen omdat me PC na verloop van tijd door het stof steeds warmer wordt. Ik denk dat het meeste stof van mijn bed afkomstig is. Gelukkig gaan we binnenkort verhuizen, en dan heb ik mijn bed op een aparte kamer staan.
jij produceert meer dood materiaal dan gemiddeldquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:28 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
![]()
maar waarom is het bij mij dan zo erg?
Ik heb mijn bed op mn kamer. Ik lucht maar af en toe. Ik stofzuig eens in de maand, hóóguit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor. Mijn kamer is ook gigantisch stoffig, en daar is mijn PC ook niet zo blij mee... Om de maand moet ik de binnenkant van mijn pc van het stof ontdoen omdat me PC na verloop van tijd door het stof steeds warmer wordt. Ik denk dat het meeste stof van mijn bed afkomstig is. Gelukkig gaan we binnenkort verhuizen, en dan heb ik mijn bed op een aparte kamer staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |