Als je vriendin met een andere kerel zou kussen zou je 'm vriendelijk bedanken wil je zeggen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat is geen redenDat is gewoon een willekeurig iemand pakken en hem in elkaar rossen
Wat heeft hij er in godesnaam mee te maken dat zij met hem gezoend heeft? Zij zat fout
Hij niet als hij tenminste niet liegt over het feit dat hij dacht dat zij single was.
Dan zie je meer dan ik. Of zie je raakvlakken op TS zelfquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:34 schreef Borkydude het volgende:
Ik zie genoeg raakvlakken, maar zal wel aan mij liggen.
Jullie doen net alsof er heel wat aan de hand zeg kom op...ga buiten spelen..er is nog helemaal niets gebeurd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:34 schreef Borkydude het volgende:
Ik zie genoeg raakvlakken, maar zal wel aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Dan zie je meer dan ik. Of zie je raakvlakken op TS zelf
Natuurlijk niet, maar zij gaat vreemd en blijkbaar liegt ze er ook nog bij... Wat heeft die gozer daar mee te maken?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je vriendin met een andere kerel zou kussen zou je 'm vriendelijk bedanken wil je zeggen?
Die lui waren er niet, me vader wou me reactie gewoon zien ofzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:33 schreef Borkydude het volgende:
Hoe is het Jaco, zijn die lui er nog, is je pa nog boos?
Dat begrijp ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:36 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar zij gaat vreemd en blijkbaar liegt ze er ook nog bij... Wat heeft die gozer daar mee te maken?
Hij kust met een stoer iemand zijn vriendin, stoer iemand boos, stoer iemand slaat dood.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:36 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar zij gaat vreemd en blijkbaar liegt ze er ook nog bij... Wat heeft die gozer daar mee te maken?
Dat heeft mijn vader ook een keer gedaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als ze voor de deur staan laat pappie opendoen en die kinders een doodsram voor hun harses geven. Ofzo.
Dan sla je toch je vriendin in elkaar ipv die gozerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je vriendin met een andere kerel zou kussen zou je 'm vriendelijk bedanken wil je zeggen?
Storm in een glas water dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:36 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Die lui waren er niet, me vader wou me reactie gewoon zien ofzo.Voor de rest zit ik gewoon mezelf een beetje op te fokken voor me pc. Heel erg hopen dat ze gewoon niet komen. En als ze wel komen.. tja.. we zien dan wel.
Ik zou wat gezichten breken... Je moet die lui een voor een op zoeken en voor hun huis met een schep of stuk hout voor hun lelijke bakkus aanmeppen... Kijken of ze daarna nog zo'n praatjes hebben.quote:
Vervang stoer even door triest, zielig en IQloos dan lijkt het er meer opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij kust met een stoer iemand zijn vriendin, stoer iemand boos, stoer iemand slaat dood.
Nog nooit van een blokkeer en negeer knop gehoord?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:38 schreef Jaco90 het volgende:
VB|maяc †°· ... sanne wjnmk zegt:
JACO KK LIJER
jij gaat egt hele dood geloof mij
ik weet waar je woont
jij gaat je huis niet meer herkenne
ik zegt t je ik laat je slope
je gaat je zelf niet meer herkenne in de spiegel
dnk maar niet dat ik JOU nog OOIT ga helpe
kep grote invloed op VB
dat weet je
en je weet ook dat t nu erger woord dan normaal
jij bnt egt zoon kk lijer
net of ik jou nog ga helpe
Probeer je eens in te denken hoe iemand met het IQ van een colafles met een banaan erin zou reagerenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Dan sla je toch je vriendin in elkaar ipv die gozerZij is toch fout?
Nee, hij is de kroeg in met zijn nieuwe vriendenquote:TS reageert niet meer, zal 'ie al zelfmoord hebben gepleegd?
Leeftijd?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:38 schreef narcissist het volgende:
Vroeger he, vroeger toen ik nog in deze periode zat waren dit de mooiste tijden ooit. Allemaal mensen regelen, bij je overburen zitten wachten tot ze eraan kwamen. En het zoeken van je wapens uit de schuur. Pure adrenaline man.
Toen ik 14 of 15 was had een of ander wijf ook bedacht dat ze me in elkaar zou gaan slaan, tot ze m'n vader tegenkwamquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:37 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vader ook een keer gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |