Doe ze de groeten van mequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:17 schreef Jaco90 het volgende:
Nogal verkeerd eigelijk om hiermee op fok te komen. Laat maar.
Thanks man, aan mensen zoals jij hebben we echt veel!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:18 schreef Borkydude het volgende:
Sommige lui lopen grappen te maken, maar we proberen je echt te helpen.
Niet voor deur. Met vader gepraat. Vader héél kwaad.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef UnleashMitch het volgende:
Staan ze nu wel of niet voor je deur ?
Heb je al wel of niet met je vader erover gepraat ?
huh?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef Sloavink het volgende:
Jac0 <3 [Cruel Intentions] × Birri & Jonko Productions × {ff op bed ligge } zegt:
bas
Jac0 <3 [Cruel Intentions] × Birri & Jonko Productions × {ff op bed ligge } zegt:
ik wil kk kk kk dood
Is dat sarcastisch? Ik probeer hem nl. wel te helpen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Thanks man, aan mensen zoals jij hebben we echt veel!
Oh pleasequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef flugeltje het volgende:
Onthouden we allemaal ff dat we hier niet in ONZ of KLB zitten? Het is R&P hier, als je druk van 'serieus reageren' niet aankunt ga je maar elders spelen...
Kben geen sarcast.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:20 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch? Ik probeer hem nl. wel te helpen.
Niet op jou mag ik hopen, mijn pa zou mij gaan afzeiken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Niet voor deur. Met vader gepraat. Vader héél kwaad.
Wel dus.. 'Wat heb je nou weer gedaan..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Toch niet op jou neem ik aan?
schopje KLB dan maar?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Oh please. dit neem je toch niet serieus hoop ik? die msn log maakt het alleen maar erger
Net alsof jij er wat aan kan doen dat je wat zwakzinnigen op hun pik hebt getraptquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:19 schreef Jaco90 het volgende:
Niet voor deur. Met vader gepraat. Vader héél kwaad.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Net alsof jij er wat aan kan doen dat je wat zwakzinnigen op hun pik hebt getraptEen normaal mens is in zo'n situatie boos en komt het uitpraten of laat het gaan.
Sterf kanker neger.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stel je niet aan man, mietje. Boehoe ze willen me slaan
.
Beetje matig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:21 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Wel dus.. 'Wat heb je nou weer gedaan..'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |