quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:56 schreef narcissist het volgende:
[..]
Maak een MSN naam met een stoere naam. Henkie@hotmail.com ofzo, en dan doe je als MSN naam zo van, HENKIE DE BEUKER, IK SLA SUKKELS DOOD.
en dan voeg je zo toe, en zeg je zo van: LAAT JACO MET RUST IK BEUK JOU KAPOT KK KNEUS IK SLA JE VOOR JE KK KOPVELD, IK DRIJF JE AAP! IK LAAT AL MIJN EGGERMANNEN KOMEN EN WE KLAREN JE! ik noem maar iets he.
Succes verzekerd!
ik drijf je aap?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:56 schreef narcissist het volgende:
[..]
Maak een MSN naam met een stoere naam. Henkie@hotmail.com ofzo, en dan doe je als MSN naam zo van, HENKIE DE BEUKER, IK SLA SUKKELS DOOD.
en dan voeg je zo toe, en zeg je zo van: LAAT JACO MET RUST IK BEUK JOU KAPOT KK KNEUS IK SLA JE VOOR JE KK KOPVELD, IK DRIJF JE AAP! IK LAAT AL MIJN EGGERMANNEN KOMEN EN WE KLAREN JE! ik noem maar iets he.
Succes verzekerd!
Ja goed plan, beetje de boel laten escaleren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:56 schreef narcissist het volgende:
[..]
Succes verzekerd!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef Borkydude het volgende:
's middags ff aftrekken en dan naar vrienden
NOU! Dat zal ze leren...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:56 schreef narcissist het volgende:
[..]
Succes verzekerd!
En stel nou dat ze vanavond voor de deur staan? Wachten tot ze weggaan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef Borkydude het volgende:
Je hebt nu waarschijnlijk een kkavond, ga vroeg naar bed, morgenochtend F1 kijken, 's middags ff aftrekken en dan naar vrienden. Dan voel je je wel weer goed.
Wat maakt die interpunctie nu uit man. Het gaat erom dat het met caps-lock aan wordt gedaan.quote:
met hoeveel zijn zequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
En stel nou dat ze vanavond voor de deur staan? Wachten tot ze weggaan?
en dan nog een tvprogramma van die praatbelg...je weet wel..die ene die bij die kanslozen op visite gaat....jambers...die ja...dus.........en nu ff deze zin afsluiten met een . .quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef Razor21 het volgende:
Ik zeg het je dit gaat een reeks worden![]()
Hey vraagje ben je nu echt zo dom? Of doe je gewoon dom?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Waar woon je?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
seggen dat je kk hebt en niet lang meer hebt te leven ..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
ze moeten ook naar huisquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Het is toch zaterdag, als ze dan niks beters te doen hebben, hebben ze echt geen leven. Dit houdt in dat je ze legaal kan klappen, want ze kennen toch niemand.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat ze komen. Raak je alleen maar bezorgd van. En anders laat je je vader ofzo zeggen hij is naar de club, en dan denken ze hij heeft een leven, wij niet, wij moeten ook naar de club, en dan slaap je lekker.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |