Ok ze hebben weer eens wat nieuws bij mijn bedrijf op de site :
WIN PLAYSTATION PORTABLE MET DE SNOWBOARD CHALLENGE IN MAART! Elke vrijdag in maart (10, 17, 24 en 31) wordt om 12.00 uur de hoogste score beloond met een Playstation Portable.
Kijken of er Fokkers zijn die de High Scores kunnen verbeteren..
Mij lukt het niet wat een moelijk irritant klote spel En niet zeiken dat het spam is het....
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Ach zeik niet...worden toch topics ge-opend over die Lays actie dat je een Ipod kan winnen? Valt dat niet onder spam dan?
Level 3 520 punten hoe scoren die gasten zo hoog zeg...