Ik had ff zo'n dertienjarige game-nerd in m'n hoofd. Maar cheaters @ multi-player games zijn het sowieso niet waard om achter een PC te zitten. Stelletje kaffers...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:52 schreef Candera het volgende:
Veracht je alleen kids met een aimbot of tsjieters in het algemeen?
Ow, heb je daar echt last van?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:12 schreef Koenz0r het volgende:
En jij moet je avatar aanpassen, met je 2xx kb!
Dit forum gaat kapot...
Tja... dan zal ik niet de enige zijn waar je last van hebtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:19 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb daar last van. Door die avatar die je hebt, moet ik 266.32 KB (272711 bytes) downloaden. En laat ik nou net op een 14.4k modempje zitten
Mij ook, maar dat komt gewoon omdat ik goed benquote:
een beter fok begint bij jezelf. Er zijn ook nog mensen die met 56kb inloggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:25 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Tja... dan zal ik niet de enige zijn waar je last van hebt![]()
ADSL is er ook tegenwoordig![]()
Die dan ook altijd iemand anders de schuld geven als ze gefragged worden, omdat ze niet gingen "flanken" en "coveren"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb persoonlijk meer een hekel aan die klotekiddy's met hun piepstemmen die ingame gaan praten.
die duitsert?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:54 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Ik had ff zo'n dertienjarige game-nerd in m'n hoofd. Maar cheaters @ multi-player games zijn het sowieso niet waard om achter een PC te zitten. Stelletje kaffers...![]()
Dat had je met cs veel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:45 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb persoonlijk meer een hekel aan die klotekiddy's met hun piepstemmen die ingame gaan praten.
coverenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die dan ook altijd iemand anders de schuld geven als ze gefragged worden, omdat ze niet gingen "flanken" en "coveren"![]()
sorryquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:45 schreef Chriz2k het volgende:
Zo hé, jij bent goed.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat had je met cs veel.
Had je altijd van die nerdjes die tegen mij zeiden. Aapjah/ston3r (dat waren mijn 2 nicks), jij cheat. Jij hebt aimbot.
Mja ik was gewoon elite. Ik speelde ook altijd terror met de leet crew![]()
![]()
Ik zat dan ook in de clan die nr 5 van Nederland was, jaja mensen, ik ben was geen doorsnee csert
Ook hoog op mijn lijstje ja...Vooral als ze dan *_*D4rK-DeMoN*_*SEarcH Clan! heten ofzoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:45 schreef Chriz2k het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |