quote:
Ja precies, 2 jaar op rij. Met een minderwaardige Ford-motorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef ScienceFriction het volgende:
Schumacher won toch ook bij Benneton of zo?
Precies, terwijl ons Joske alleen maar in de brand vloog.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef ScienceFriction het volgende:
Verstappen eenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:11 schreef Sjengdanny het volgende:
Is nou eenmaal een eigenschap van mensen om elkaar af te zeiken.
Schumacher![]()
Verstappen![]()
Doordat 'ie Hill (toch?) van de baan afbeuktequote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef ScienceFriction het volgende:
quote:
Ik zeg toch niet dat die eenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Verstappen eenin de formule 1. Dat kun je niet menen. Hij heeft alleen 2 keer op het podium gestaan omdat Schumacher hem hielp.
Hij is niet arrogant, maar zelfverzekerd. Besides, it's not bragging if you can back it upquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:17 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry ik kan niet juichen voor een arrogante Duitser
Nee goed maar no offence, je kan een Hopkins of een Edwards (MotoGP) ook wel een klasse lager gooien maar als ze dan in de top meedraaien zegt dat niet dat het geweldige coureurs zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:24 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik zeg toch niet dat die eenis in de F1, in de A1 doet hij het toch niet slecht, vind ik dan
![]()
Mensen die Verstappen afzeikenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Verstappen eenin de formule 1. Dat kun je niet menen. Hij heeft alleen 2 keer op het podium gestaan omdat Schumacher hem hielp.
Ja, in een Ferrari moet je dat allemaal zelf doenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe die voor elke bocht zn rembalans veranderd.
Respect
May I remind you dat hij het eerste jaar met de Ford V8 reed en in het tweede seizoen dat hij wereldkampioen met Benetton werd over de sterke Renault V10 beschikte net als het team van Williams?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja precies, 2 jaar op rij. Met een minderwaardige Ford-motor
helaas mag het niet elektronisch...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:56 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, in een Ferrari moet je dat allemaal zelf doen
![]()
...en toen dan ook met overweldigende overmacht de titel pakte. Maar ja, als je het dan tegen Coulthard en Hill moet opnemen, ben je ook wel wat aan je stand verplicht.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:57 schreef wh00t het volgende:
[..]
May I remind you dat hij het eerste jaar met de Ford V8 reed en in het tweede seizoen dat hij wereldkampioen met Benetton werd over de sterke Renault V10 beschikte net als het team van Williams?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |