quote:
Ja maar, het is de strever van de klas! Bij hem kan ik terecht om te weten wat we te doen hebben, tegen wanneer, ...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee eerst " Hoi ! " zeggen en daarna vragen: " Hoe gaat het? ". En dan uit je lijst gooien en voor de zekerheid zelf een ander adres nemen.
REAGEER EENS EVEN GESCHOKT OF ZO?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:30 schreef Paltos het volgende:
DIT IS PIJNLIJK.
Paltos! zegt:
VD met dt is wel een grove fout..![]()
Een minuut later.
Dezelfde kerel zegt:
aja we hebbe wel voorbereidt ze
quote:
quote:
Reageer eens niet zo aangebrandt.quote:
Ja, die twee berichten moet je dus niet gecombineerd uitvoeren bij mij, hè.quote:
hé Svennie hoe'st in IDO?!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
Reageer eens niet zo aangebrandt..
Rustig.quote:
Hé! Je gaat zelf rustig wezen, okeej??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Rustig.. Kom goftedomme eens in IDO posten, ook al had je daar geen zin in
!
zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef Airelle het volgende:
Slecht performance van Ellen, Angelique en Harm.
negeer me daar dan niet, stoephoer.....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef Svensational het volgende:
Rustig.. Kom goftedomme eens in IDO posten, ook al had je daar geen zin in
!
Dude.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef BVO het volgende:
Ik heb zeven keer gestemd, verklaar me eens voor gek.
FREAK!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef BVO het volgende:
Ik heb zeven keer gestemd, verklaar me eens voor gek.
Ik wist het ook welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef BVO het volgende:
Met m'n vaders telefoon he.
DAT JE HET NOG VRAGEN MOET AIRELLE :R.
Of BEL NAAR 0909-0302quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:28 schreef Svensational het volgende:
SMS raffaela NAAR 5656
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |