waarin?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:42 schreef De_Ananas het volgende:
Restaurant is een groot woord trouwens. Als een modje dat aan kan passen.
De v&d is duurderquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:44 schreef Bob-B het volgende:
Je moet toch wat als je geen geld hebt voor de mac....
tip: steek je vinger in het schuim, dan pruttelt het meteen weg! Kun je lekker snel bijvullenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Self-service bar
Of iets dergelijks![]()
Moet je is cassis bij de V&D pakken. Je staat er minstens 5 minuten wil je een volle beker hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:46 schreef Nega het volgende:
nooit last van.
edit:ik heb vaker te weinig prik, en eigenlijk ook nooit teveel prik![]()
Neuh, ik hoorde net dat het daar vrij duur is, dus ik koop wel een blikje cassis bij Appiequote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet je is cassis bij de V&D pakken. Je staat er minstens 5 minuten wil je een volle beker hebben.![]()
Werkt niet als er teveel koolzuur in zitquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
beker schuin houden
Werkt idd perfect!!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:25 schreef Sjaak_Polak het volgende:
Bola.. Als je nou gewoon je Frisdrankje tapt als een biertje, voorkom je dat het gaat schuimen!!! Dus: je beker een beetje schuim houden ... Schobbejak dat je bent
Nee, moet je maar is proberen met cassis daar.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:53 schreef Rekkie het volgende:
5 minuten?
Je probeert te het te dramatiseren door zwaar te overdrijven?
mja.. als je het dan gaat doen als de schotten.. sta je daar nog 5 minutenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:25 schreef Sjaak_Polak het volgende:
Bola.. Als je nou gewoon je Frisdrankje tapt als een biertje, voorkom je dat het gaat schuimen!!! Dus: je beker een beetje schuim houden ... Schobbejak dat je bent
Gister nog gedaan, in 1 teug het bekertje vol, zonder te morsen en deed het in 10 sec.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, moet je maar is proberen met cassis daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |