*grote gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:09 schreef FlowDesign het volgende:
Ik doe als ISA-module dus een Opfriscursus Engels (je moet toch iets doen voor die studiepunten) maar daar zit ook een aantal meiden van de PABO bij. Nou echt hilarisch tot tenenkrommend zeg ik je
Ze weten nog niet eens wat het woorde 'burglar' betekent. Of 'plumber', weten ze ook niet.
En dat moet dan les gaan geven aan de kinderen van dit land
Ik snap 'm niet, maar dat zal wel aan jou liggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:16 schreef amaranta het volgende:
verkeerde gequoot
Boston Pubquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
Weet iemand waar je vanavond Ajax - PSV kunt kijken? In welke kroeg bijvoorbeeld.
Ik wilde erwin kwooten en ik kwoote jou.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, maar dat zal wel aan jou liggen.
Lag dus toch aan jou
je hoeft je niet aangesproken te voelen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:51 schreef Partygurl het volgende:
[..]
*grote gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*
overal zo'n beetje denk ik wel. Ik ga lekker in Best kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
Weet iemand waar je vanavond Ajax - PSV kunt kijken? In welke kroeg bijvoorbeeld.
Idd, het ging over die dames van de pabo. Niet over alle. En daarom zullen ze ook wel die les volgen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
je hoeft je niet aangesproken te voelen...
Ik voelde me ook niet aangesproken. Er mankeert namelijk niks aan mijn Engels.
Ook niks aan mijn Frans, ook niks aan mijn Spaans en ook niet veel aan mijn Nederlands.
In Best? Waar dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
overal zo'n beetje denk ik wel. Ik ga lekker in Best kijken.
In de parrot zenden ze het in ieder geval uit. En in de boston en irish ook wel denk ik
De Mens of het Knooppunt (in het station).Irish pub is zeker relaxed!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In Best? Waar dan?
Irisch pub zal denk ik wel relaxter zijn dan op stratumseind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |