Start-->Run(uitvoeren)-->msconfig--> opstarten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef Quinazoline het volgende:
En nu ik er toch ben: waar kan ik selecteren welke programma's moeten opstarten bij het opstarten van windows?
Oja, die drie maanden McAfee moet er ook nog ff af.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:57 schreef Hyperdude het volgende:
Bij de Aldi en Lidl krijg je ook altijd van die shit erbij.![]()
Zelfs op mijn nieuwe IBM Thinkpad R52 (ff zaterdagochtendpimpen)zit weer zo'n 3 maanden Nortonzooi
, maar dat is verder tenminste een prima bak
![]()
JA man!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:57 schreef Hyperdude het volgende:
Bij de Aldi en Lidl krijg je ook altijd van die shit erbij.![]()
Zelfs op mijn nieuwe IBM Thinkpad R52 (ff zaterdagochtendpimpen) zit weer zo'n 3 maanden Nortonscanner, maar dat is verder tenminste een prima bak
![]()
Shit heb ik 'm weer te vroeg besteldquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JA man!
je krijgt er tegenwoordig een gratis oorwarmer bij
Meestal werkt die zooi nooit langer dan 90 dagen ..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:02 schreef Sportguy het volgende:
Je ziet het al bij bestellen, het is gewoon onmogelijk om zo'n ding zonder een bagger-virusscanner aan te schaffen. En meer van dit soort trucjes.
En dat je het dan alsnog besteld .....![]()
Nog zo'n leuke is de meerprijs van een dvd-brander ¤90 als het niet minder is.![]()
en normale users worden geband voor een 'Format! Opgelost!' opmerkingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:58 schreef Slarioux het volgende:
Formatteren en je eigen zooi erop. Opgelost!
In DIG ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en normale users worden geband voor een 'Format! Opgelost!' opmerking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |