quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Hij stelt zich gewoon aan omdat ie geen zin heeft om met jou te gaan slenteren in Amsterdam. Waarom snappen vrouwen niet dat mannen gewoon lekker op zaterdag aan de auto willen sleutelen, in plaats van Hennes en Mauritz, C&A, V&D, Beijenkorf, Livera en 1000 andere winkels af te struinen.
Amen!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Hij stelt zich gewoon aan omdat ie geen zin heeft om met jou te gaan slenteren in Amsterdam. Waarom snappen vrouwen niet dat mannen gewoon lekker op zaterdag aan de auto willen sleutelen, in plaats van Hennes en Mauritz, C&A, V&D, Beijenkorf, Livera en 1000 andere winkels af te struinen.
Dat excuus kan ik meteen uit de wereld helpen: ik ben de ideale vrouw op dat gebied. Ben net een vent, want ik houd namelijk ook niet van slenteren en shoppen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:53 schreef SunChaser het volgende:
*checkt fotoboek*quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:57 schreef Natalie het volgende: Ben net een vent
Precies!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Winkelen is vreselijk! Ik koop de dingen die ik nodig heb en ga weer naar huis
Alleen voor schoenen heb ik wat langer werk, maar dat is puur omdat ik een lastige voet heb.
Niet alle vrouwen houden van winkelen hoor.
Grrrrrrrrrquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:01 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Yep![]()
*begint alvast te rennen*
Daarom blijf ik principieel buiten staan, als ik een slagveld wil meemaken vlieg ik wel naar irakquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:07 schreef martinlutherking het volgende:
Vrouwen in een schoenenwinkel zijn erg.
Hij zit intussen rechtop in bed en kan weer bewegende beelden verdragen. Het is een begin.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:27 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, gaat Steenz nu dood of niet...
Heb je al hoi tegen em gezegd??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:27 schreef Natalie het volgende:
Hij ligt nu in bed. Bleekjes, slap en met en emmer naast bed. 't Arme schaap kan nog geen slok water binnenhouden
Niet echt wat we verwacht hadden van ons eerste weekendje in A'dam sinds een maand.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:01 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Yep![]()
*begint alvast te rennen*
No shit, Sherlockquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:11 schreef Mainport het volgende:
[..]Grrr BitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Johquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:15 schreef Natalie het volgende:
Lovertje lief zit intussen met z'n laptop op bed dit topic te lezen
Wil je dat ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:37 schreef tonks het volgende:
Steenz, als jij dood gaat erf ik Natalie dan?
JUISTEM!!!quote:
Nee vrouwen zijn fijn, He lul ik heb koppijn, ok ik haal wel een ibo, nee dat lust ik nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:48 schreef Salsagirl het volgende:
Mannen en ziek zijn![]()
Die kunnen zich dan zo zielig voelen en laten dat ook zo graag weten![]()
hoi ik ben een man en noem mezelf theefquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:47 schreef THeeF het volgende:
Hallo ik ben Chantal maar ik noem mezelf Natalie.. :s
Ze heet Chantall Natalie volluit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:47 schreef THeeF het volgende:
Hallo ik ben Chantal maar ik noem mezelf Natalie.. :s
En dat vind jij erg? Persoonlijke zustertje nooit mis (ZEKER niet als je ziek bent)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:48 schreef Salsagirl het volgende:
Mannen en ziek zijn![]()
Die kunnen zich dan zo zielig voelen en laten dat ook zo graag weten![]()
Zo ben ik helemaal niet hoor..zou je mij nooit horen zeggequote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee vrouwen zijn fijn, He lul ik heb koppijn, ok ik haal wel een ibo, nee dat lust ik niet![]()
Die verzorging krijg je dubbel en dwars terug. En daar hoef jij NIET ziek voor te zijnquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:58 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Zo ben ik helemaal niet hoor..zou je mij nooit horen zegge
Nee mannen.. die doen zo...
Moppie,dit doet pijn ,zou het kunnen zijn? moppie wil je iets te drinken pakken?
oooh aaahh.. voel me zo zieken wij maar lief verzorgen en zo
Nou ja.... zoietsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:53 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
JUISTEM!!!
De echte FOK bikkel, gaat gewoon met z,n brakke kop de laptop in bed slepen om te Fokken.
RESPECT!!!![]()
![]()
Dat heb ik nooit beweerdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Maar je vriendje kan dus wel zijn postaantal omhoog krijgen maar niet zijn pik?![]()
Scherp opgemerkt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Maar je vriendje kan dus wel zijn postaantal omhoog krijgen maar niet zijn pik?![]()
Oh wacht, Mainport = lover waar we het over hebben?quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh wacht, Mainport = lover waar we het over hebben?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:58 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Mainport aanbidt Emma Watson door middel van zijn avatar/ondertitel, en hij aanbidt jou niet, Natalie. Accepteer je dat?
Dan ben je geen echte vrouwquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat excuus kan ik meteen uit de wereld helpen: ik ben de ideale vrouw op dat gebied. Ben net een vent, want ik houd namelijk ook niet van slenteren en shoppen.
Neequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh wacht, Mainport = lover waar we het over hebben?
'Kutwoord' is erger.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
Loverwat een kutwoord is dat toch ook
You wishquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:37 schreef tonks het volgende:
Steenz, als jij dood gaat erf ik Natalie dan?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:53 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
JUISTEM!!!
De echte FOK bikkel, gaat gewoon met z,n brakke kop de laptop in bed slepen om te Fokken.
RESPECT!!!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |