Ik heb vanavond even geen zin om te drammenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor, vanavond niet.
[afbeelding]
Het is nog vroeg, komen vast nog wel meer mensen even kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat het drukker zou zijn op de laatste avond.
Daar is ze nog te klein voor. Maar Duplo vind ze erg leuk.quote:
Ik had het terug zitten lezen hoe spiritueel je bentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:54 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb vanavond even geen zin om te drammendat heb ik vanochtend al gehad op een spiriforum
![]()
Dan blijf ik nog even hangenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, komen vast nog wel meer mensen even kijken.
Je heb ook nog Mega Bloks misschien nog leuker voor drquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar is ze nog te klein voor. Maar Duplo vind ze erg leuk.
Ze is wel langzaam hoor. Denk je dat het niet te moelijk zal zijn voor haar?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je heb ook nog Mega Bloks misschien nog leuker voor dr![]()
Dat zal dan heel langzaam gaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:26 schreef A-en-M het volgende:
Willen ze het topic om 00.00 uur in het archief stoppen??
Dan hebben we nog een paar minuten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:26 schreef A-en-M het volgende:
Willen ze het topic om 00.00 uur in het archief stoppen??
Is voor 1 jaar en ouderquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze is wel langzaam hoor. Denk je dat het niet te moelijk zal zijn voor haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |