quote:
Mevrouw Holtquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:39 schreef Talitha het volgende:
Maddy, je wordt gezocht in het laatste reltopic![]()
duurde lang met die ene hersencel van je om dat topic te vindenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar m'n post. Ik heb hem ge-edit![]()
Ze verzinnen het welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar m'n post. Ik heb hem ge-edit![]()
Ben je nu al terug? Waren de kindjes niet lief voor je?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:45 schreef maddy76 het volgende:
[..]
duurde lang met die ene hersencel van je om dat topic te vinden
Athalon en Muerte zie ik ook niet meer. Zeker ook aan het rellenquote:
dat jij maar een topic tegelijk kunt lezen met je blonde doos verbaast me nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je nu al terug? Waren de kindjes niet lief voor je?
Nee hoor, vanavond niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Athalon en Muerte zie ik ook niet meer. Zeker ook aan het rellen![]()
Van wie ben jij een kloon, eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:48 schreef maddy76 het volgende:
[..]
dat jij maar een topic tegelijk kunt lezen met je blonde doos verbaast me niet
Da's niet zo lief om te zeggen. Maar ga nu maar even zelf spelenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:48 schreef maddy76 het volgende:
[..]
dat jij maar een topic tegelijk kunt lezen met je blonde doos verbaast me niet
Is de laatste relavond op HBB hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor, vanavond niet.
[afbeelding]
dat jij de hele dag in je doos zit te soppen betekent niet dat iedereen dat moet doenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's niet zo lief om te zeggen. Maar ga nu maar even zelf spelen![]()
![]()
Dan blijf ik zeker hier.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is de laatste relavond op HBB hoor![]()
Maar als je hier blijft is wel gezelliger voor ons![]()
Heb je niet wat lego voor drquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's niet zo lief om te zeggen. Maar ga nu maar even zelf spelen![]()
![]()
Ik had eigenlijk verwacht dat het drukker zou zijn op de laatste avond.quote:
Hoi doka.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |