He Muerte ome agent is still watching usquote:
Dag melke, tot ziens en het was erg leuk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:03 schreef melke het volgende:
Nou fok subforum, bij deze zeg ik gedagVandaag ben ik er niet meer, vannacht ook niet. Weet niet wanneer ze zondag de boel sluiten maar toch alvast een grote zwaai
![]()
Posters, het was leuk met jullie! Tot bij de buren, misschien tot BB6 (als die er tenminste komt), misschien tot op fok, tot ergens anders in de cyberspace of gewoon tot ziens![]()
![]()
Enne Morwen, meld ja aan bij de buren!!!
Goedemorgen D.Rose.quote:
Whehehe..! Goedemorgen BONG.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
He Muerte ome agent is still watching us
Hebben we ook.quote:
Kom er gezellig bij zitten, er is genoeg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's mooi
*zakje kiest uit de theedoos die Muerte voorhoudt
oeh, lekkerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Kom er gezellig bij zitten, er is genoeg.![]()
[afbeelding]
Goedemorgen Athalon.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:26 schreef Athalon het volgende:
Mogge lieden van dit uitgekotste en liefelijke gezelschap![]()
![]()
![]()
Goedenmorgen Jonkheer Muertequote:
Sinds wanneer ben ik van adel?quote:
that must be usquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:26 schreef Athalon het volgende:
Mogge lieden van dit uitgekotste en liefelijke gezelschap![]()
![]()
![]()
10-03-1971, weet je dat nu al niet meerquote:
Yep, Goedemorgen D.Rosequote:
kotstopic?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:38 schreef Athalon het volgende:
[..]
Yep, Goedemorgen D.Rose![]()
![]()
ik dacht laat ik de anderen uit het kotsTopic even voor zijn op deze vroege morgen
![]()
Eeh nee sorry en ter ere van wat ben ik toen op mijn veertiende in de adelstand verheven?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:37 schreef Athalon het volgende:
[..]
10-03-1971, weet je dat nu al niet meer![]()
Het staat er nog steeds en was een Topic waain iederéén de ander onder kon kotsen, uiteraard heeft APK en Falco de meeste shit op hun kop gehadquote:
Koffie is op en ik ga zo naar de supermarkt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:40 schreef Athalon het volgende:
Laatste nieuws, het is + 0.7, Sneeuwt en de koffie is heet![]()
Dat was in het kader van het eerste verbrande germanium transistortje bij minus 88 graden celsius, een bijzonder moment in de geschiedenis van de mensheid, welke zal na blijven galmen tot het einde der tijdenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Eeh nee sorry en ter ere van wat ben ik toen op mijn veertiende in de adelstand verheven?![]()
Zegt me niets.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:45 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat was in het kader van het eerste verbrande germanium transistortje bij minus 88 graden celsius, een bijzonder moment in de geschiedenis van de mensheid, welke zal na blijven galmen tot het einde der tijden![]()
uiteraardquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:41 schreef Athalon het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds en was een Topic waain iederéén de ander onder kon kotsen, uiteraard heeft APK en Falco de meeste shit op hun kop gehad![]()
Ach gossie, wat naar nou.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had hem al gevonden
ik ben niet eens genoemd
Ik krijg het gevoel dat dit een hopeloze missie gaat worden, jouw herinneringen terughalenquote:
Nou ehh, erg vriendelijk van je maar als met edelsteen therapie bedoelt, dat ik iets ga doen met een mooie blonde vrouw die een ring met steen draagt ben ik je man, anders vind ik het een aardig aanbod maar laat het dan toch maar aan mij voorbij gaan als je het niet erg vindtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:57 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat dit een hopeloze missie gaat worden, jouw herinneringen terughalenMisschien een dagje Spiritueel meedraaien op ons Forum, een edelsteen therapietje, een magneettherapietje, of een gesprekje met de Sjamaan van het forum
de heer Wakan )gewoon in nederlands Henk)
![]()
Zou de moed zeker nog niet opgeven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
BB6 maar weer een gooi naar erkening doen
En ik ga mijn boodschappen doen.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:02 schreef Athalon het volgende:
Maar ik zal vast beginnen![]()
SUGGESTIES VOOR INTENTIES
Ik maak aanspraak op mijn natuurlijke kracht en verantwoordelijkheid.
Ik wil terug wat van mij is, en geef anderen terug wat hen toebehoort.
Ik heb de intentie om mijn schaduw te omarmen en mijn onbewuste bewust te maken.
Elke schaduw die ik op me heb genomen en die niet van mij is, stuur ik terug naar de rechtmatige eigenaar.
Elke schaduw die ik op anderen heb geworpen, roep ik terug.
Ik heb de intentie mijn arroganties te doorbreken en door sluiers van illusie heen te kijken.
Ik gooi alle spirituele begeleiding uit mijn veld die mijn natuurlijke en biologische ontwikkeling in de weg staat.
Ik kies voor evoluerende bezieling boven een gemechaniseerd bestaan.
Ik wil mijn veld deprogrammeren in een tempo dat ik aankan.
Ik kies voor evolutie, biologische ascensie, respect voor al het leven en verbinding met mijn eigen bron.
Goedemorgen Talithaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
En moet dat allemaal vandaag nog
![]()
![]()
Goedemorgen iedereen![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt toch wel goed gedoucht na gisteravond?![]()
ga er nog even in liggen rollen, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:09 schreef Athalon het volgende:
[..]
ik voel mij dan net een varken en wil dat moment vasthouden
![]()
Eerst een sigaret en dan douchen, standaard procedure toch ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je hebt toch wel goed gedoucht na gisteravond?![]()
Hoi buurmanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Eerst een sigaret en dan douchen, standaard procedure toch ?![]()
Tenzij je niet rookt, dan gelijk douchen natuurlijk.
Ik zie opeens mister politieagent door de modder rollenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:13 schreef Athalon het volgende:
[afbeelding]
Proper varkentje
<knip.
Annie MG Schmidt
Is die niet op 40 X 60 Cm Formaatquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:17 schreef regenworm het volgende:
BB Zweden: Linns plastpattar.![]()
![]()
[afbeelding]
Zelfs nep kan lekker zijnquote:
sorry kon het niet laten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:02 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik bots gelijk tegen een paar titten aan... ik vind ze niet mooi
zien er wel echt uit.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
En moet dat allemaal vandaag nog
![]()
![]()
Goedemorgen iedereen![]()
maakt niet uit wat was HBB ook alweer?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef D.Rose het volgende:
zo gaan we die 500 niet halen natuurlijk
Nee, alleen als we nu gaan rennenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef D.Rose het volgende:
zo gaan we die 500 niet halen natuurlijk
Talithaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, alleen als we nu gaan rennen![]()
Hallo iedereen![]()
![]()
Hello Talithaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
![]()
da's wel goed voor de conditiequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hallo iedereen![]()
![]()
is er al een tijd bekend?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef newsman het volgende:
Zo de laaste uren van het HBB forum op fok
Gelukkg wel vind er geen reet meer aan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef newsman het volgende:
Zo de laaste uren van het HBB forum op fok
Maddy!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef maddy76 het volgende:
en alle losers komen weer voorbij
kunnen jullie niet wegblijven,het was zo lekker rustig zonder al die zwaai en kus regels
Ga zelf danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef maddy76 het volgende:
kunnen jullie niet wegblijven,het was zo lekker rustig zonder al die zwaai en kus regels
zeker te weinig bloot hier vuile rukkertquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gelukkg wel vind er geen reet meer aan.
is het weer die periode van de maand voor je?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef maddy76 het volgende:
ach ja, tis meer een blaat geheel geworden nu.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gelukkg wel vind er geen reet meer aan.
haai leuk dat je je voorsteld, ik ben Newsmanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:44 schreef maddy76 het volgende:
[..]
omdat jij dat zegt?
laat me niet lachen kneus
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:44 schreef maddy76 het volgende:
[..]
omdat jij dat zegt?
laat me niet lachen kneus
Het was leuk maar het is nu meer een tbs kliniek geworden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:44 schreef newsman het volgende:
[..]
ach ja, tis meer een blaat geheel geworden nu.![]()
nog zo'n randdebiel die zich unbedingt moet voorstellen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:45 schreef newsman het volgende:
[..]
haai leuk dat je je voorsteld, ik ben Newsman![]()
Wat zeg je heb je de ballenbak ondergescheten ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef maddy76 het volgende:
[..]
nog zo'n randdebiel die zich unbedingt moet voorstellen.
wie je bent of wat je doet intereseert me geen ene ruk
die kutkoters ook altijdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef newsman het volgende:
[..]
Wat zeg je heb je de ballenbak ondergescheten ?
Goh je kan weer gaan hoor t sesamstraat uurtje is al lang voorbijquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef maddy76 het volgende:
[..]
nog zo'n randdebiel die zich unbedingt moet voorstellen.
wie je bent of wat je doet intereseert me geen ene ruk
Verdwaald? Hier voel jij je vast meer thuis dan hier.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:43 schreef maddy76 het volgende:
[..]
zeker te weinig bloot hier vuile rukkert
Hallo Mquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef A-en-M het volgende:
Heeee, er is weer gepost hier.
Hallo allemaal![]()
gezellig, nog meer zwaaien hierquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef A-en-M het volgende:
Hallo allemaal![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef A-en-M het volgende:
Hallo allemaal![]()
Laat ik dat idee nu al 7weken hebbenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was leuk maar het is nu meer een tbs kliniek geworden.
Haai A-en-Mquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef A-en-M het volgende:
Hallo allemaal![]()
Hoi Mquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef A-en-M het volgende:
Hallo allemaal![]()
Muertequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Verdwaald? Hier voel jij je vast meer thuis dan hier.![]()
http://www.eo.nl/portals/mags/article.jsp?article=6874088&mag=Tijdschrift.Eva&portal=5233405
En Athalonquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef Athalon het volgende:
[..]
Laat ik dat idee nu al 7weken hebben![]()
Vond het nogal meevallen de enige idioot van Kliko voor de rest had ik erg veel bewondering.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:50 schreef Athalon het volgende:
[..]
Laat ik dat idee nu al 7weken hebben![]()
moet jij niet in bed liggen dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Goh je kan weer gaan hoor t sesamstraat uurtje is al lang voorbij
Wou alleen maar de bloemen afgeven als bewondering voor alle werk die de afgelopen weken hebt gedaan in dit forumquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Wormpje kom maar binnen met de bloemen.
Viool zit al thuis, die kunnen we niks vragen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef maddy76 het volgende:
[..]
moet jij niet in bed liggen dan?
of mag je langer opblijven van die zuiplap?
Kijk dat is nog eens aardig.... Dank je wel, en gelukkig was er hulp voor de SV he, we zijn allemaal samen die weken doorgekomen, nou ja, ik kan beter maanden zeggen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wou alleen maar de bloemen afgeven als bewondering voor alle werk die de afgelopen weken hebt gedaan in dit forum
Voor wie zich richt naar de Heer, betekent hij bescherming,quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Verdwaald? Hier voel jij je vast meer thuis dan hier.![]()
http://www.eo.nl/portals/mags/article.jsp?article=6874088&mag=Tijdschrift.Eva&portal=5233405
OMGquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:55 schreef maddy76 het volgende:
[..]
Voor wie zich richt naar de Heer, betekent hij bescherming,
voor wie onrecht doen, is hij een bedreiging.
Een muis met een RSI handjequote:
veegt die met zijn hand de billen elke keer afquote:
In het begin was het best wel leuk maar hoe langer het duurde hoe saaier het werd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Kijk dat is nog eens aardig.... Dank je wel, en gelukkig was er hulp voor de SV he, we zijn allemaal samen die weken doorgekomen, nou ja, ik kan beter maanden zeggen.
Gefrustreerd dat jij geen bier mag bestellen of zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:52 schreef maddy76 het volgende:
[..]
moet jij niet in bed liggen dan?
of mag je langer opblijven van die zuiplap?
Gelukkig was Viola er nogquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
In het begin was het best wel leuk maar hoe langer het duurde hoe saaier het werd.
Over alcohol gesproken...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gefrustreerd dat jij geen bier mag bestellen of zo
hahaha misschien heeft hij wel over het handje gekotstquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:57 schreef Athalon het volgende:
[..]
veegt die met zijn hand de billen elke keer af![]()
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Lovebearquote:
Ja oke, dat hadden we bij BB5 ook wel he, maar toch ik vond het een leuke tijd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
In het begin was het best wel leuk maar hoe langer het duurde hoe saaier het werd.
Dat is dus een klein APKtjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:59 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hahaha misschien heeft hij wel over het handje gekotst![]()
My Heroquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou nee vond het maar een egocentrisch klotewijf
Meen je dat nou? Ik vond het een hele warme en intelligente vrouwquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou nee vond het maar een egocentrisch klotewijf
Goh ik weet niet hoor maart t heet nog steeds typen niet schrijvenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef maddy76 het volgende:
[..]
nog niet ziek genoeg helaas want kunt nog steeds schrijven
Ach en het is zo'n aardige begripvolle man die APKquote:
Een woord kende ze heel goed.......... ik ik ik ik ik enz.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vond het een hele warme en intelligente vrouw![]()
![]()
grappig dat we verschillen van meningquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
En dat komt uit jou vingersquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
En dat komt uit jou vingers![]()
Ga ze eens wassen![]()
ja want die vingers hebben wel in schaal met de hapjes van de gasten gezetten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
En dat komt uit jou vingers![]()
Ga ze eens wassen![]()
neeeee, IK IK doe alleen maar de stylingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Een woord kende ze heel goed.......... ik ik ik ik ik enz.
je hebt meteen BINGOquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar de reacties die ik krijg zijn zo leuk
![]()
Daar doe je t dus voorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja gek hèquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
grappig dat we verschillen van mening![]()
![]()
eens kut altijd kut maar dat hoef ik zon domme doos als jij niet uit te leggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bah, ik heb haar meteen op de grond laten vallenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja want die vingers hebben wel in schaal met de hapjes van de gasten gezetten.
Ik heb er de kracht niet voorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
neeeee, IK IK doe alleen maar de styling
En in dr mondquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
en die vingers van jij in je reetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kliko is nog in staat om de vloer schoon te likken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bah, ik heb haar meteen op de grond laten vallen![]()
Ze was ook erg voorspelbaarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jullie zijn voorspelbaar als het over Viola gaat![]()
![]()
Nee hoor, niet per definitie, alles wat je nodig hebt is een goede chirurg en je spiegelbeeld is zo maar ineens drastisch veranderd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:07 schreef maddy76 het volgende:
[..]
eens kut altijd kut maar dat hoef ik zon domme doos als jij niet uit te leggen
Muerte laat hem nou maar lullen gewoon niet lezen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor, niet per definitie, alles wat je nodig hebt is een goede chirurg en je spiegelbeeld is zo maar ineens drastisch veranderd.![]()
wanneer ben jij aan de beurt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor, niet per definitie, alles wat je nodig hebt is een goede chirurg en je spiegelbeeld is zo maar ineens drastisch veranderd.![]()
jij kunt alleen maar plaatjes kijken rukkertquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Muerte laat hem nou maar lullen gewoon niet lezen.
We hebben het niet over Viool als vakvrouw.... maar over een Mevr. Holt die we op de streams zagen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:11 schreef maddy76 het volgende:
viola holt is de beste vakvrouw die we ooit op de nederlandse tv hebben mogen aanschouwen
stelletje ongelovigen, net alsof jullie het beter zou kunnen
Ach zo gaat ze de archieven inquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zulke caps ben ik de afgelopen dagen niet meer tegen gekomen.
Daar staat ze zeker mooi op, ik heb wel eens andere beelden gezienquote:
Whehehe..! Geen chirurg die zich aan mij waagt, lieve maddy.quote:
nee helaas niet ik heb alles weggegooid.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef Talitha het volgende:
Zullen we even herinneringen ophalen?
Misschien heeft iemand nog leuke caps om te plaatsen?![]()
Nah, lachen man!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Muerte laat hem nou maar lullen gewoon niet lezen.
jammer werd je misschien nog wel watquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Whehehe..! Geen chirurg die zich aan mij waagt, lieve maddy.![]()
![]()
![]()
![]()
Newsie, die moet/mag je echt nog wel bij de buren plaatsen die cap he.... Viool ieder pondje enz.quote:
Er was maar een vakvrouw die zich inzette voor het goede doel en dat was Viola Holtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef A-en-M het volgende:
[..]
We hebben het niet over Viool als vakvrouw.... maar over een Mevr. Holt die we op de streams zagen.
Zal ff kijken A-en-M, dacht dat die er al bij stondquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:17 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Newsie, die moet/mag je echt nog wel bij de buren plaatsen die cap he.... Viool ieder pondje enz.
Ik vind dat ook een mooie cap
Echt waar?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee helaas niet ik heb alles weggegooid.
Ieder zijn/haar meningquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef maddy76 het volgende:
[..]
Er was maar een vakvrouw die zich inzette voor het goede doel en dat was Viola Holt
de rest zat er maar bij voor hun eigen ego
schandalig hoe negatief zon kanjer als Viola Holt is neergezet in de media
Da's al beterquote:
Op deze laatste avond dat dit forum open is, heb ik heb ik niet echt zin in een ban, maar ik zou het ook niet zo heel erg vinden als ik jou mee sleep.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:16 schreef maddy76 het volgende:
[..]
jammer werd je misschien nog wel wat
mietjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Op deze laatste avond dat dit forum open is, heb ik heb ik niet echt zin in een ban, maar ik zou het ook niet zo heel erg vinden als ik jou mee sleep.![]()
Maar ik zal verder proberen je te negeren, is beter voor de sfeer op zo'n laatste vond.![]()
van BB5 heb ik alles bewaard en er zelfs een backup van gemaakt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Echt waar?Misschien iets van BB5 dan? Lieske?
![]()
Veel gebruikt woord door een bekende en gewaardeerde user hier op dit forum.quote:
Daar laat jij je toch niet door tegen houden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
van BB5 heb ik alles bewaard en er zelfs een backup van gemaakt.
Maar dat zijn dezelfde caps die iedereen al heeft gezien.
normaal gesproken nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar laat jij je toch niet door tegen houden?![]()
Laat me 82 keer radenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Veel gebruikt woord door een bekende en gewaardeerde user hier op dit forum.![]()
En dat was alles wat ik nog hadquote:
Ga je gang, maar ik denk niet dat je zoveel pogingen nodig hebt.quote:
Wie is dat in de naam des Allah'squote:
En M ook bedanktquote:
Hoi MissHobjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]![]()
(ferri's but in het midden
)
Sorry luitjes maar nu moet ik ffquote:
Whehehe..!quote:
Graag gedaan Talithaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
En M ook bedankt![]()
En ook voor de streamverslagen trouwens![]()
Tis een ondergewaardeerde bezigheid, maar wordt door veel mensen goed bekeken![]()
We kunnen lullen wat we willen, maar dat was toch humor van Maddyquote:
Ze is er zelf van geschrokkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:31 schreef Athalon het volgende:
[..]
We kunnen lullen wat we willen, maar dat was toch humor van Maddy![]()
![]()
Zeker weten en ik kan dat ook wel waarderen, dat zijn opmerkingen die me oprecht aan het lachen maken, niks mis mee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:31 schreef Athalon het volgende:
[..]
We kunnen lullen wat we willen, maar dat was toch humor van Maddy![]()
![]()
Is van Bart.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:33 schreef maddy76 het volgende:
[..]
en dan denken dat ik een grap maak
hoe dom kan je zijn?
Ik vergeleek ff je Avatar met die fotoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:33 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zeker weten en ik kan dat ook wel waarderen, dat zijn opmerkingen die me oprecht aan het lachen maken, niks mis mee.![]()
Volgens mij heeft ze een oogje op jequote:
ben je daar zelf opgekomen of word het je ingefluistert net als de rest wat je schrijft?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:35 schreef regenworm het volgende:
maddy = APK of één van zijn vrienden
Lief he?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een oogje op je![]()
Toch wel schattig hoor![]()
Wat maakt dat nu uit, mij niets ik mag dat soort dingen wel, heerlijk zeikenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:35 schreef regenworm het volgende:
maddy = APK of één van zijn vrienden
quote:
Mevrouw Holtquote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:39 schreef Talitha het volgende:
Maddy, je wordt gezocht in het laatste reltopic![]()
duurde lang met die ene hersencel van je om dat topic te vindenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar m'n post. Ik heb hem ge-edit![]()
Ze verzinnen het welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar m'n post. Ik heb hem ge-edit![]()
Ben je nu al terug? Waren de kindjes niet lief voor je?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:45 schreef maddy76 het volgende:
[..]
duurde lang met die ene hersencel van je om dat topic te vinden
Athalon en Muerte zie ik ook niet meer. Zeker ook aan het rellenquote:
dat jij maar een topic tegelijk kunt lezen met je blonde doos verbaast me nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je nu al terug? Waren de kindjes niet lief voor je?
Nee hoor, vanavond niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Athalon en Muerte zie ik ook niet meer. Zeker ook aan het rellen![]()
Van wie ben jij een kloon, eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:48 schreef maddy76 het volgende:
[..]
dat jij maar een topic tegelijk kunt lezen met je blonde doos verbaast me niet
Da's niet zo lief om te zeggen. Maar ga nu maar even zelf spelenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:48 schreef maddy76 het volgende:
[..]
dat jij maar een topic tegelijk kunt lezen met je blonde doos verbaast me niet
Is de laatste relavond op HBB hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor, vanavond niet.
[afbeelding]
dat jij de hele dag in je doos zit te soppen betekent niet dat iedereen dat moet doenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's niet zo lief om te zeggen. Maar ga nu maar even zelf spelen![]()
![]()
Dan blijf ik zeker hier.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is de laatste relavond op HBB hoor![]()
Maar als je hier blijft is wel gezelliger voor ons![]()
Heb je niet wat lego voor drquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's niet zo lief om te zeggen. Maar ga nu maar even zelf spelen![]()
![]()
Ik had eigenlijk verwacht dat het drukker zou zijn op de laatste avond.quote:
Hoi doka.quote:
Ik heb vanavond even geen zin om te drammenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor, vanavond niet.
[afbeelding]
Het is nog vroeg, komen vast nog wel meer mensen even kijken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat het drukker zou zijn op de laatste avond.
Daar is ze nog te klein voor. Maar Duplo vind ze erg leuk.quote:
Ik had het terug zitten lezen hoe spiritueel je bentquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:54 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb vanavond even geen zin om te drammendat heb ik vanochtend al gehad op een spiriforum
![]()
Dan blijf ik nog even hangenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, komen vast nog wel meer mensen even kijken.
Je heb ook nog Mega Bloks misschien nog leuker voor drquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar is ze nog te klein voor. Maar Duplo vind ze erg leuk.
Ze is wel langzaam hoor. Denk je dat het niet te moelijk zal zijn voor haar?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je heb ook nog Mega Bloks misschien nog leuker voor dr![]()
Dat zal dan heel langzaam gaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:26 schreef A-en-M het volgende:
Willen ze het topic om 00.00 uur in het archief stoppen??
Dan hebben we nog een paar minuten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:26 schreef A-en-M het volgende:
Willen ze het topic om 00.00 uur in het archief stoppen??
Is voor 1 jaar en ouderquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze is wel langzaam hoor. Denk je dat het niet te moelijk zal zijn voor haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |