abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 maart 2006 @ 07:37:38 #1
106570 hardcorehooligans
No one likes us, but we don&am
pi_35932976
Een oorlogsmonument aan de Baarsjesweg in Amsterdam heeft plaats moeten maken voor de bouw van een moskee. Nou is het prachtig dat we in ons land godsdienstvrijheid hebben, maar die vrijheid wordt helaas niet erkend door diverse organisaties. Zo zal het bewuste oorlogsmonument niet meer op ongeveer dezelfde plek worden teruggeplaatst omdat het de vorm heeft van een kruis. Voor ongeveer 50.000 euro zal er een ander monument verrijzen.
In Amsterdam-West (De Baarsjes) wordt een moskee gebouwd met een minaret van 40 meter hoog, terwijl een -in deze verhouding gezien- nietig monument in de vorm van een kruis moet verdwijnen!
teken deze petitie voor terugkeer van het Monument(geheel compleet)als herinnering voor hen die vielen en hebben gestreden voor een Vrij Nederland
dit vind ik een schande voor de mensen die voor ons het leven lieten.
ga daarom als je het met me eens bent naar www.Ikteken.nl.
sorry voor de mens die het niet met me eens is.
they not gonna get us
  zaterdag 11 maart 2006 @ 09:02:26 #2
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_35933406
erm... dat is toch allang allemaal achterhaald? 't ding wordt gewoon terug geplaatst volgens mij
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 09:04:32 #3
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_35933425
Waarom open je 2x hetzelfde topic?
Behoud van Standbeeld
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_35933438
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 09:04 schreef Lippie85 het volgende:
Waarom open je 2x hetzelfde topic?
Behoud van Standbeeld
pi_35933780
Daar dan maar verder.

Deze sluit de poorten.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')