ik ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:02 schreef FortunaHome het volgende:
Ik was je voor kerelmaar ik vertik het om te bellen
wattan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:18 schreef FortunaHome het volgende:
We vergeten iets kerel ;-)
dat er niet bij dusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:00 schreef petre86 het volgende:
11
elLI TER LITE, Ruimt nog even haar kamer op! ze gaat op stap in de elite club "elLITERex"!
ellie houdt van een drankje genaamd cocospLIT ER is dan ook voldoende aanwezig! wat een pret, ilse gaat ook mee... samen drinken ze twee LITER cocospLIT .ER staan hier cilinders met LITERs drank.
hoeveel LITERs zoeken wij .......?
cilinders(plaatjes)met tekst:
2 liter - 4 liter - 1,5L - 4 liter - 0,5L ( = 3x liter voluit)
15 keerquote:
ZEVENquote:
En terecht.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
15 keer
ik kan er niet tegen, ik wil dat die hoer dood gaat, nu is TV uit en kijk ik alleen nog maar naar jou
hoeveel literSquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:30 schreef Jajong het volgende:
Belachelijk natuurlijk want er zijn uberveel mogelijkheden.
Op sbs zit er 1 wijf die is ontzettend geilquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:34 schreef superhaagie het volgende:
Zit dat wijf nou serieus al heel de nacht dat lompe spel met der Cocosplit drankje te doen???
En ook nog eens live, ik geloof er geen zak van namelijk...
En kan ze geen beter werk krijgen met zo n schattig koppie...
Om het maar niet over de cam date slet reclames op de rest van de zenders te hebben.... bah
Echt hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:55 schreef superhaagie het volgende:
ja dat is dat wijf
ze heb wel n geile bek, das de enige reden waarom je blijft kijken, geluid kan je uitzetten
Ja maar je wordt er zo simpel van...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Echt he, als ik zap en kom haar tegen dan blijf ik altijd wel even kijken. Die stem vink juist lief
![]()
![]()
Dat heb ik me ook zoo vaak afgevraagdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:10 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ja maar je wordt er zo simpel van...
opzich was die van vannacht best moeilijk... mja dan nog
kut spelletjes, geldtrekkers en ik denk dat t fake is ook nog..
zo n lieve meid gaat echt niet heel de vrijdagnacht beetje leuk zitten doen terwijl ze ook in de discotheek kan staan, maken wij meer kans ook
Oh kerel jij kijkt echt te vaak, je kent de teksten uit je hoofdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat heb ik me ook zoo vaak afgevraagd.
Ik denk dat het wel echt is, maar dat die kans zeer klein is. En doordat zowat heel hersenloos Nederland belt halen ze die centen er wel uit. Maar ik weet niet of dat nu nog steeds is, want ze zijn op de "moeilijke" tour gegaan![]()
Mja je hebt ook die andere urkel met dat echte ronde hoofd en die zei nog van: Help mij en bel. Voor mij omdat ik dan van dit spel af ben en voor jou omdat je wint. En dan ook nog ouwehoeren dat het 3 uur 'snachts is en hij daar maar zit en het niet voor de lol doet. Zeer kansloos![]()
hahah ik zie het wel redelijk vaak iddquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:44 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Oh kerel jij kijkt echt te vaak, je kent de teksten uit je hoofddat is niet goed he
En hoevaak heb je al gewonnen
Mja, ik denk dat het is (heb ik weleens gehoord) dat familieleden of vrienden of mensen of wat een klein geldbedrag krijgen om te bellen en expres een fout antwoord geven... zodat het nog lijkt alsof iemand belt... beetje vaag mja
juist daarom idd, ik denk dat er dan ook veel meer kijkers zijn. Zij krijgt dan een beter salaris.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:56 schreef superhaagie het volgende:
hahahaha
ja.. ik wou t nog net niet zeggen maar you got the point... wehehehe
misschien n mailtje sturen naar sbs?
ik bedoel, dat tijdstip is toch meer voor dat soort praktijken...
hahaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef Nawien het volgende:
[..]
juist daarom idd, ik denk dat er dan ook veel meer kijkers zijn. Zij krijgt dan een beter salaris.
Sbs blij
zij blij
ik blij![]()
weheheh onze chickquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:56 schreef superhaagie het volgende:
[..]
haha
ja
mja op 6 adnere zenders heb je t zelfde, alleen niet met onze chick...
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:34 schreef superhaagie het volgende:
En kan ze geen beter werk krijgen met zo n schattig koppie...
Je geeft antwoord op je eigen vraagquote:cam date slet reclames
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |