Er is ook nog bier, wijn, koffie, thee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:19 schreef k_man het volgende:
Mijn limocello is op.
Nee, daar zal waarschijnlijk geen internet zijn. (Overmorgen vaar te Kaap'ren)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
LXIV, ben je nu in Noorwegen?
wowquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:29 schreef LXIV het volgende:
Dat ligt [u]boven[/b] de poolcirkel.
Ik weet het niet. Mijn abonnement stopgezet, en er ligt nog een enorme stapel die gelezen moet worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vroeger verkochten ze 't citroensapje voor 10 cent per bekertje, meen ik me te herinneren.
Wat vragen de rekels er vandaag de dag voor?
Ik vermoed dat 't veel meer is, eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef LXIV het volgende:
10 eurocent, vermoed ik.
Dus eigenlijk best wel logisch dat ze 50 cent voor een bekertje limonade vragen. Dat MMS-en is niet gratis.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is het niet zo dat ze inmiddels ook met mobieltjes op zak rondlopen, enzo?
Ik dacht eigenlijk aan 15 cent. Maar jij denkt dus dat de jongens nog veel geniepiger zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat 't veel meer is, eigenlijk.
Die jongens gaan vast ook met hun tijd mee.
Het zou zomaar eens 25 ( - of misschien zelfs wel 50(!) - ) eurocent kunnen zijn.
Wel als je bluetooth hebt ofzo toch? Of brabbel ik maar wat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus eigenlijk best wel logisch dat ze 50 cent voor een bekertje limonade vragen. Dat MMS-en is niet gratis.
Nee. Is dat een film over liefde op de Poolcirkel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
wow![]()
Los Amantes del Circulo Polar gezien?
Ik heb geen enkel idee. Was al blij dat ik de term MMS kende.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel als je bluetooth hebt ofzo toch? Of brabbel ik maar wat?
Is het ook. Maar op de een of andere manier vergeet ik met de euro gewoon dat het nóg duurder is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind een fles Spa Blauw voor fl 2,50 nog steeds duur.
( Ik drink wel kraanwater. )
Los Amantesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Is dat een film over liefde op de Poolcirkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |