Prima! Al slaapwandelend versla ik alle draken in de kelders.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:13 schreef LXIV het volgende:
Een akelig wezen, inderdaad.
Vannacht wil ík eens slapen, wyccie. Wil jij het fort bewaken?
Dank je wyccie! En niet in slaap vallen hoor!quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:15 schreef wyccie het volgende:
Trusten, LXIV.
Oh ja, dat ken ik. Zeer lekker, inderdaad.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net een glas Vitality, van Chiquita, voor mezelf ingeschonken.
Is er een woord vergelijkbaar met "smullen", maar dan voor drinken? Zoja, dan bij deze!
Klinkt goed en lekker bovendien!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik. Zeer lekker, inderdaad.
Ik heb nu: Tropicana PURE PREMIUM, Vitamines A, C & E Healthy balance.
Puur geperst sap; appel, ananas, passievrucht en mango + de bovengenoemde vitamines.
Ik ben niet zo'n gezondheidsfreak, maar dit smaakt gewoon heel erg lekker.
Dankjewel! Maar waarmee eigenlijk?quote:
Ah, ja, nou, ze heeft terecht gewonnen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:00 schreef wyccie het volgende:
Met Raffaëla natuurlijk.
Naughty, naughty...quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben toch best slaperig, alleen zal er vannacht wel weinig van slapen terecht komen.
Nee, niet dat. Al weken slaap ik slechtquote:
Ik heb alles al geprobeerd, maar het beste werkt nog om een middernachteditie van een belspel te kijken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:02 schreef wyccie het volgende:
Hmm, weinig aan te doen. Ik kan wel dingen gaan roepen zoals schaapjes tellen, warme melk drinken, etc. maar dat zal vast niet lukken.
Daar is toch wel iets aan te doen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ben alleen hongerig.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar is toch wel iets aan te doen?
En wat komt er dan uitrollen?quote:
Zo, dat is nog eens een hartige snackquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |