Nou, ik heb verteld van mijn gestolen fiets. Nee, dat was niet leuk. Vandaar natuurlijk dat er nul komma nul op gereageerd werd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef LXIV het volgende:
Het was stil hier de afgelopen drie dagen. Het l.a.n.g.z.a.a.m.p.r.a.a.t.t.o.p.i.c. stond al bijna helemaal onderaan.
Was er niets leuks te vermelden?
Dieven zijn stom, ze moeten met hun gore tengels van de spullen van andere mensen afblijven. Vuil tuig wat het isquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, ik heb verteld van mijn gestolen fiets. Nee, dat was niet leuk. Vandaar natuurlijk dat er nul komma nul op gereageerd werd.![]()
Tha_Erik heeft je fiets gestolen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, ik heb verteld van mijn gestolen fiets. Nee, dat was niet leuk. Vandaar natuurlijk dat er nul komma nul op gereageerd werd.![]()
Hoe? Wat? Waarom?quote:
Meer op het gebied van gestolen fietsen. Het stelen laat ik aan andere overquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
Ervaringsdeskundige op het gebied van fietsen stelen. Dat zei je zelf.
Ervaring als slachtoffer dus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meer op het gebied van gestolen fietsen. Het stelen laat ik aan andere over.
Ja, en ze namen mijn superschattige sleutelhanger ook nog mee ookquote:
Ik had er een sleutelhanger aan met zo'n winkelwagenmuntje, van mijn werk. Heb vandaag een nieuwe gekregen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ze namen mijn superschattige sleutelhanger ook nog mee ook.
Haha, hoe zag die er uit?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ze namen mijn superschattige sleutelhanger ook nog mee ook.
En dat is dus wel handigquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had er een sleutelhanger aan met zo'n winkelwagenmuntje, van mijn werk. Heb vandaag een nieuwe gekregen.![]()
Het was een klein knuffelachtig hondjequote:
Van eenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was een klein knuffelachtig hondje.
Nee, van mijn zus voor mijn verjaardagquote:
Maar eh... Jij had dus ook je sleutel in het slot laten zitten?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, van mijn zus voor mijn verjaardag. Een week voordat die smiecht mijn fiets stal
.
Is 't zwart? Is 't hard? Dan kan het best.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:26 schreef k_man het volgende:
Van onyx zeiden ze, maar dat zal wel niet.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar eh... Jij had dus ook je sleutel in het slot laten zitten?
Ja, een beetje zoals die rechtboven, maar dan met kortere pootjes en het was een hondjequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Zoiets (de sleutelhangers), maar dan van een hondje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |