Gewoon veel geile praat, men.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:03 schreef Gronnaephos het volgende:
samenvatting van de OP anyone?
Graag gedaan...Ik verrijk graag vocabulairs.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:07 schreef Aurelianus het volgende:
Bedankt voor de hulp bij het uitbreiden van mijn woordenschat.
Don't do drugs.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:10 schreef zhe-devilll het volgende:
de dood...
gefeliciteerd dat je je moeder asocieerd met levende dingen nu het nog kan!
later heb je spijt! Zoveel spijt dat je zo dom was om een topic te openen over je oh zo slechte moeder..
en weet je ts?
tegen de tijd dat het zo ver is janken kerels zoals jij het hardst
dat is zo gek altijd
Nee, wel voor de s, van slotje welteverstaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:16 schreef -Mo- het volgende:
Is er nog animo voor B?
projecteer je ofzo?quote:
De S heeft meer leuke woorden hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, wel voor de s, van slotje welteverstaan
oow je was een sleutelkind nee ik snap je!quote:
de s van zaad zekersquote:
Ik leid af uit je warrige taalgebruik en het feit dat je het topic niet echt snapt dat je onder de invloed bent van drogerende middelen. Dat is alles.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
projecteer je ofzo?
Ik gebruik niks!
ik denk, jij wel!
Jij snapt hem niet?quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:21 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik leid af uit je warrige taalgebruik en het feit dat je het topic niet echt snapt dat je onder de invloed bent van drogerende middelen. Dat is alles.
Ik snap het erg goed zelfs!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:21 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik leid af uit je warrige taalgebruik en het feit dat je het topic niet echt snapt dat je onder de invloed bent van drogerende middelen. Dat is alles.
ach nog een junkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |