Vakantiehuisje is dit nog in ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:38 schreef Aurelianus het volgende:
Ik zou voor de meer directe aanpak gaan. Gewoon dat grut de auto insleuren en dan karren richting je kelder van perversiteiten.
Zeg knaap speel jij nog wel eens buiten ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef boem-dikkie het volgende:
check mdenken dat ie in disney is dan
En daar achter ook echt horders kinderlokkers hé.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef Chanandler het volgende:
Dat is een woord dat ik lang niet meer gehoord heb. We mochten vroeger nooit verder dan de bult, omdat daar achter kinderlokkers waren.
Kats bang waren we
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef Chanandler het volgende:
. We mochten vroeger nooit verder dan de bult ,
Met zangzaad ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:44 schreef -Mo- het volgende:
Kindjeslokken is best oké.
Check m denken dat ie mickey is danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Zeg knaap speel jij nog wel eens buiten ?
Maar die schattige baby pakjes toch niet ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef -Mo- het volgende:
Heet het niet kinderlokken omdat hoeren van 8 het zelf uitlokken met hun hoerige kleding?![]()
Dat is juist het toppunt van geilheid.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Maar die schattige baby pakjes toch niet ?
Een zichzelf respecterende kinderlokker kan nog steeds niet zonder kinderlokker.nl emailadres.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef Bendeleider het volgende:
Gaat dat tegenwoordig nog met snoep of moet je met breezer en beltegoed venten?
Yvonne jij hebt z'n kleine waar gaat haar hoofdje van tollen als ze ditgeen krijgt?
Beltegoed,breezer,franse kaas,zwemslip,aids of een dildo vorm van mijn zwans?
Graag voor morgen vroeg antwoord morgen ga ik wandelen !
Wegens verhuizing van de hostingprovider zijn @kinderlokker.nl e-mailadressen niet meer mogelijk!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:50 schreef pretvlek het volgende:
[..]
Een zichzelf respecterende kinderlokker kan nog steeds niet zonder kinderlokker.nl emailadres.![]()
http://www.kinderlokker.nl/aanvraag.php
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:59 schreef -Mo- het volgende:
Wegens verhuizing van de hostingprovider zijn @kinderlokker.nl e-mailadressen niet meer mogelijk!
![]()
Dat waren nog es tijden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:03 schreef pretvlek het volgende:
[..]
Toen ik daar een adres aanvroeg stond het kinderlokken nog in de kinderschoenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |