Simpel, gewoon verkopen die kutfietsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:26 schreef MeneerMuis het volgende:
Een vriend van mij had zijn fiets in mijn schuur neergezet om hem 'later op de avond op te halen' (hij heeft hem morgenochtend nodig om naar zijn werk te gaan)
Maar hij is er nog steeds niet en neemt zijn telefoon niet op![]()
Ik wacht al 2 uurtjes, maar ik wil slapen want ik moet er weer 4:00 uit![]()
Moet ik dan maar zo mensonvriendelijk zijn en toch maar me warme bedje in duiken die ondertussen is opgewarmt met zo'n magnifique electrische deken?
Mijn schuur, niet zijn schuurquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:27 schreef Skazminko het volgende:
Wat is het probleem, moet je dat ding bewaken ofzo?
Als ik hem buiten zet, dan is er vanavond nog gebruik gemaakt van een slijptolquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:28 schreef VikingGold het volgende:
Waar woon je, anders zet je hem toch gewoon buiten?
Maar ik denk altijd eerst aan de ander voor ik aan mezelf denkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:30 schreef SunChaser het volgende:
Het is toch zijn probleem?
Of hoop je dat ie straks nog even tegen je aankruipt in bed?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:31 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Maar ik denk altijd eerst aan de ander voor ik aan mezelf denk![]()
Als die niet voor 1:00 belt, dan ga ik wel maffen denk ik![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:30 schreef SunChaser het volgende:
Het is toch zijn probleem?
Ik val niet op mijn eigen geslachtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of hoop je dat ie straks nog even tegen je aankruipt in bed?
Gewoon ergens buiten zetten waar niemand hem ziet en smsen aan die gast waar ie staat. Kan je rustig je nest inquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:35 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik val niet op mijn eigen geslacht![]()
Maar als ik zo de reacties lees is het vrij normaal om gewoon meteen je bed in te duiken en te denken van; 'eigen schuld'![]()
Das pas na half 3quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Nu is het juist 'de tijd' dat mensen op pad gaan naar een mooie fiets
Ervaring?quote:
Precies, verpatsen op ebay dat ding. Aanpakken, die gastenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:28 schreef Nawien het volgende:
[..]
Simpel, gewoon verkopen die kutfiets
Waarom?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 07:49 schreef Keiichi het volgende:
Als hij voor de deur staat om z'n fiets te halen kan ie je toch wel even wakker bellen?
Dat zou ik ook doen. Maar om vrienden te houdenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 07:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarom?
Paupers die zich niet aan afspraken houden mogen lekker buiten blijven staan. Zo eenvoudig is dat.
Beter niet, doet gemeen pijn...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:35 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik val niet op mijn eigen geslacht![]()
Ik slaap al zo weinig, maar wordt niet graag wakker gebeld als ik in een diepe coma ligquote:Op zaterdag 11 maart 2006 07:49 schreef Keiichi het volgende:
Als hij voor de deur staat om z'n fiets te halen kan ie je toch wel even wakker bellen?
Je hebt hem niet effe tegen de grond geworsteld?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:53 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik slaap al zo weinig, maar wordt niet graag wakker gebeld als ik in een diepe coma lig![]()
Maar hij zojuist gedaan waar ik dus niet van houd, me wakker bellen![]()
Wat ben ik toch te aardig voor de medemens![]()
Nou die had van mij een serenade gehad,, wat een wausquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:53 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik slaap al zo weinig, maar wordt niet graag wakker gebeld als ik in een diepe coma lig![]()
Maar hij zojuist gedaan waar ik dus niet van houd, me wakker bellen![]()
Wat ben ik toch te aardig voor de medemens![]()
Check me post van 3:55quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:10 schreef SunChaser het volgende:
Moest jij niet al 4 uur op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |