quote:
Op woensdag 05 december 2001 22:21 schreef huiz het volgende:
Voor haar leeftijd (32 dus) mag ze er nog heel best wezen!
Maarre ik ben zeeeeer vereerd, wat kan die karn schilderen he, ik heb er weliswaar een chronische bronchitis aan overgehouden want die bovenverdieping vd boerderij is niet warm te stoken maar dan heb je ook wat!
quote:SMS van APK:
Op woensdag 05 december 2001 23:55 schreef huiz het volgende:
Beetje sprakeloos APK?
*ATJEMENOU!*
quote:
Op donderdag 06 december 2001 00:01 schreef Scope het volgende:
Belangrijke mededeling voor schrijvers van Club D
was je bezig met een verhaal? Stop er maar mee!
Want de Sint claimt bij deze iedereen voor een nieuw verhaal
het speelt zich af morgen in de grote zaal!
goed ben benieuwd Scope wat je er van bakt!!
Ik ga nu slapen maar moest ff kijen in CD en nee ben niet verslaafd
quote:sacha stopt onmiddellijk met typen,
Op donderdag 06 december 2001 00:01 schreef Scope het volgende:
Belangrijke mededeling voor schrijvers van Club D
was je bezig met een verhaal? Stop er maar mee!
Want de Sint claimt bij deze iedereen voor een nieuw verhaal
het speelt zich af morgen in de grote zaal!
[Dit bericht is gewijzigd door sacha op 06-12-2001 00:39]
quote:En dan nog een....
Op woensdag 05 december 2001 19:38 schreef huiz het volgende:[...]Mocht je dat nog niet goed durven
Kom dan toch elke dag even langs surfen
Want er is ook ontzettend veel leuks te lezen
Dat hebben de vele complimenten wel bewezen.[...]
(and I notice I'm better at most things after 12 bottles of champagne combined with cabin pressure - or was it 11?......nou ja, volgens mij was ik heel braav en heb ik maar 6 opgedronken)
brilliant Huiz!
Scope:
je hebt ook wat van de regie van BB geleerd eh? Even de spanning opbouwen.....en laten ze maar wachten tot morgen.
I'm wachting with baited breath......
[Dit bericht is gewijzigd door karn op 06-12-2001 00:45]
Huiz mag dan wel een afgelikte boterham zijn, maar schrijven en dichten kan die!! Top!
En Karn die kan goed schilderen zeg!! Wow, ook lache die reactie van tante bep!! *hatsjoe*
Ben benieuwd hoe het verder zal gaan! Lang leve de feestdagen in de club!!!
Ik ga nu even kijken hoeveel Sacha gestreamd heeft
!!
quote:Sacha de onzichtbare kijkt alleen maar,
Op donderdag 06 december 2001 01:06 schreef Ethel het volgende:
Ik ga nu even kijken hoeveel Sacha gestreamd heeft!!
quote:maw...Camouflage-expert! Dat kan ik mooi gebruiken in mijn verhaal!
Op donderdag 06 december 2001 01:34 schreef sacha het volgende:
Sacha de onzichtbare kijkt alleen maar,
met andere woorden,
zij is er wel maar jij ziet haar niet...
En dan die Neanderthaler vanavond nog uit het huis, *zich verkneutert* mijn avond kan op voorhand al niet meer stuk, tot dan. ![]()
pssst karn, hebbie icq of msn?
quote:Ik heb intussen een nieuwe identiteit...
Op donderdag 06 december 2001 01:06 schreef Ethel o.a. het volgende:
Huiz mag dan wel een afgelikte boterham zijn, maar schrijven en dichten kan die!! Top!
Maar bedankt voor het compliment.
quote:Best leuk en aardig dat je je identiteit probeert te veranderen. Een poging is altijd grappig om te zien
Op donderdag 06 december 2001 09:09 schreef huiz het volgende:Ik heb intussen een nieuwe identiteit...
Toevallig heb ik voorkennis en voorzie binnenkort weer spannende erotische thrillers waar jij een hoofdrolletje in speelt ![]()
Dat kon jou ook wel eens een bijnaam opleveren...
quote:Nah jongens, geen ruzie, ik ben nog moe
Op donderdag 06 december 2001 13:25 schreef huiz het volgende:
Tja, moet jij weten EthelToevallig heb ik voorkennis en voorzie binnenkort weer spannende erotische thrillers waar jij een hoofdrolletje in speelt
Dat kon jou ook wel eens een bijnaam opleveren...
quote:*probeert mezelf nog te redden*
Op donderdag 06 december 2001 13:25 schreef huiz het volgende:
Reactie op mijn actie, waarvan ik vermoed dat mijn opmerking mij duur komt te staan....
quote:Dat slechte imago was ik al een paar pagina's kwijt hierzo, tot jij weer op komt draven...
Op donderdag 06 december 2001 13:33 schreef Ethel o.a. het volgende:Excuus, vanaf nu zal ik (proberen) om jou van je slechte imago van de afg.bot. af te helpen
Je zult wel zien hoe het met je afloopt in Club D, ben zelf eigenluks ook wel benieuwd...
quote:ik heb wel icq, (Al lang niet gebruikt....dus weet niet eens if t'ie het steeds doet) maar heb helemaal geen flap idee wat msn is....WAT IS DAT TANTE!? oef....and everybody else in the whole world, including my dead grandmother, knows what it is.....
Op donderdag 06 december 2001 07:53 schreef Tante Bep het volgende:pssst karn, hebbie icq of msn?
[Dit bericht is gewijzigd door karn op 06-12-2001 16:46]
quote:probeer dan eerst effies of je icq nog op kan starten dan leg ik je daar wel uit wat msn is
Op donderdag 06 december 2001 16:41 schreef karn het volgende:[..]
ik heb wel icq, (Al lang niet gebruikt....dus weet niet eens if t'ie het steeds doet) maar heb helemaal geen flap idee wat msn is....WAT IS DAT TANTE!? oef....and everybody else in the whole world, including my dead grandmother, knows what it is.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |